Перегляд за Автор "Медведенко, Олександр"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументТрансформатор Тесла: від ідеї до реалізації(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Школа, Олександр Васильович; Медведенко, ОлександрСтаття присвячена розв’язанню актуальної і багатогранної проблеми підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів фізики засобами навчального фізичного експерименту за сучасних освітніх умов, розробці та впровадженні в освітній процес курсу загальної фізики експериментальної установки «Трансформатор Тесла» з теми «Електричний струм у газах», зорієнтованої на підвищення пізнавального інтересу, спостережливості, ініціативності, рівня та якості освітніх досягнень здобувачів. Відповідно до поставлених завдань проаналізовано дидактичний потенціал навчального експерименту в системі професійної підготовки майбутнього вчителя фізики. Наведено класифікацію робіт фізичного практикуму курсу загальної фізики педагогічного університету за дидактичним цілями. Наголошено на необхідності педагогічного контролю з опанування студентами у ході роботи не тільки частковими, але й загальними експериментаторськими уміннями і навичками як невід’ємного компоненту їх професійної компетентності. На основі вивчення літературних джерел проведено науково-методичний аналіз викладання теми «Електричний струм у газах» курсу загальної фізики педагогічного університету. Розглянуто зміст і структуру теми, фізичну сутність виникнення й проходження електричного струму у випадку іскрового, тліючого, коронного і дугового розрядів. Розроблено експериментальну установку «Трансформатор Тесла» та підготовлено методичні рекомендації до проведення на її основі навчальних демонстрацій з відповідної теми курсу загальної фізики. Як свідчить досвід, застосування розробленої експериментальної установки в освітньому процесі курсів загальної фізики (електрика і магнетизм), методики навчання фізики, лабораторного практикуму зі шкільного фізичного експерименту, історії фізики сприяє підвищенню пізнавального інтересу студентів, рівня та якості їх фундаментальної професійної підготовки.