Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Мозуль, Ірина"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025-11) Боярчук, Вадим; Костинюк, Василь; Гах, Дарина; Чередник, Лідія; Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Віторівна; Звєкова, Вікторія; Іванісов, Денис; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Логвінова, Альона; Макарова, Тетяна Михайлівна; Манєва, Цезарина; Москаленко, Єлизавета; Білоусова, Надія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Носулько, Катерина; Николишин, Назарій; Пінтійська, Анастасія; Поліщук, Катерина; Петрик, Крістіна Юріївна; Помомаренко, Кирило; Рудчик, Ольга; Селезньов, Руслан; Скляр, Ірина; Старокожко, Ольга Миколаївна; Ячменьов, Роман; Мозуль, Ірина; Присташ, Анна; Перетяга, Людмила; Токар, Ірина; Бобро, Артур; Федунишин, Павло; Будник, Олена; Агаларова, Олександра; Андрейченко, Богдан; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Візнюк, Олена; Гайденко, Аліна; Гриценко, Владислав; Кочерга, Сергій; Дев'ятко, Вікторія Олегівна; Єрмашова, Марія; Єфименко, Наталія; Ковінькіна, Аліна; Кроленко, Володимир; Крючкова, Юлія В'ячеславівна; Лисак, Ганна Григорівна; Литовченко, Віталій Петрович; Логійко, Анастасія; Мініна, Оксана; Самойленко, Юліана; Сапранкова, Катерина Володимирівна; Семчук, Тетяна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Хомік, Ірина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Чалій, Ірина; Черезова, Ірина Олександрівна; Щербань, Маргарита; Алейкіна, Тетяна; Анютіна, Валерія; Голубовська, Ірина; Бородін, Олексій Іванович; Бут, Анастасія; Бучко, Наталія; Верхола, Наталія; Гаращенко, Олена; Головко, Анастасія; Гордієнко, Тетяна; Грищенко, Любов; Качерова, Ольга Георгіївна; Гук, Єлизавета; Щербакова, Надія Миколаївна; Гулієнко, Анастасія; Коваль, Карина Валентинівна; Дегтярьова, Альбіна; Делікатна-Гринь, Катерина; Кіт, Галина; Дем'янчук, Катерина; Дудка, Артем; Івденко, Вікторія; Кононенко, Марина; Короїд, Анастасія; Котенко, Катерина; Кочубей, Катерина; Креніда, Анна; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Литвин, Наталія; Лобода, Вікторія; Макарук, Ольга; Максютенко, Діана; Малофеєва, Ольга; Міса, Уляна; Ніколенко, Марина; Олексієнко, Анна; Білоусова, Надія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Різниченко, Маргарита; Рогатин, Сергій; Сай, Марія; Сайко, Віталій; Семивол, Яна; Сеньків, Дарія; Сініцька, Аліна; Підгурська, Валентина; Смолка, Анастасія; Ткачук, Інна; Томась, Катерина; Тюпа, Юлія; Федоренко, Дар'я; Федорченко, Анастасія; Хмельниченко, Мар’яна; Черкаська, Оксана; Черноброва, Алла; Швед, Ольга; Юнак, Ірина; Байдак, Алла; Кільчинська, Поліна; Комочкіна, Діана; Бузова, Олена Дмитрівна; Полтавець, Вікторія; Чернік, Тетяна; Швець, Наталія
    У збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти у контексті сучасних освітніх реформ. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться поданою проблемою.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні засади розвитку мислення молодших школярів
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Мозуль, Ірина
    Останніми роками у початковій освіті відбуваються інтенсивні зміни, які спрямовані на творчий розвиток особистості, її креативне нестандартне мислення, вимагають постійного вдосконалення і оновлення організаційних форм, змісту освіти, застосування інноваційних технологій, які спрямовані на підвищення результативності навчання. Мислення є одним із складних пізнавальних феноменів, притаманних людині. Мислення має вагоме значення у пізнанні навколишнього світу. Мислення на відміну від сприйняття виходить за межі даних, одержаних органами чуття, розширює межі пізнання. На основі сенсорної інформації завдяки мисленню людина робить певні теоретичні й практичні висновки. Мислення відрізняється від інших психологічних процесів тим, що для нього характерна наявність проблемної ситуації, завдання, яке треба вирішити або встановити причинно-наслідкові зв’язки між предметами, об’єктами, процесами і явищами, а також обов’язковою є активна зміна умов, у яких ці завдання задаються. Навчання у початковій школі – це захоплюючий процес, який сприяє загальному розвитку дитини молодшого шкільного віку, є важливою складовою, яка стимулює формування особистості. Для розвитку різних операцій мислення здобувачів освіти необхідним є створення умов, які сприяють оптимізації освітнього процесу засобами різних форм, методів і прийомів навчально-виховної діяльності. Мисленнєва діяльність учнів є однією з основоположних проблем теорії і методики початкової освіти. Чимало літературних джерел розкривають особливості мислення та його розвиток, бо воно є одним із важливих процесів існування особистості у навколишньому світі. Мислення людини дає можливості глибше й ширше пізнати світ, відносини між людьми, зв’язки людини з навколишніми предметами, явищами, пізнати особливості психіки. Мислення як процес вивчається психологією, педагогікою, біологією, кібернетикою, філософією та іншими науками. Вчені розглядають різні проблеми і види мислення, розробляють відповідну систему спеціальних понять, створюють теорії мислення, які розширюють знання людей про означений процес особистості, дозволяють глибше зазирнути у мисленнєвий процес. Творче, нестандартне, креативне, критичне мислення з психологічної точки зору розглядають дослідники у двох аспектах: як психічний процес створення чогось нового і як сукупність властивостей особистості, які сприяють її залученню у цей процес. Тут особливе значення відіграє самостійне мислення школяра, оскільки у процесі пошукової, дослідницької, проблемної, творчої або проєктної діяльності найбільш яскраво виявляється індивідуальність дитини, її знання, вміння, інтуїція, прослідковується зв’язок її рухової активності, ініціативності та самостійності.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback