Перегляд за Автор "Мухіна, Тетяна Євгенівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2025) Тараненко, Юлія Петрівна; Бабіченко, Альона Денисівна; Анастасова, Наталя Миколаївна; Вєнцева, Надія Олександрівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Кузнєцова, Олена Яківна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Коваль, Карина Валентинівна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Курило, Ольга Юріївна; Мухіна, Тетяна Євгенівна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Попова, Анастасія Сергіївна; Самойленко, Інна Олександрівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Крижко, Василь Васильович; Співак, Любов Миколаївна; Старинська, Олена Віталіївна; Сизко, Ганна Іванівна; Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Школа, Олександр Васильович; Старокожко, Ольга Миколаївна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Ачкан, Віталій Валентинович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Пономаренко, Кирило Сергійович; Самойленко, Вадим Леонідович; Шиманович, Ірина Вікторівна; Богданова, Марія Ігорівна; Рула, Наталія Володимирівна; Костромицький, Роман Іванович; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мацейко, Наталія ВолодимирівнаДо збірника увійшли матеріали VIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументОсобливості використання ілюстративного матеріалу підручників з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для формування екологічної свідомості молодших школярів(2024) Мухіна, Тетяна Євгенівна; Беженарь, Лілія СергіївнаУ тезах визначено особливості використання ілюстративного матеріалу підручників з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для формування екологічної свідомості молодших школярів на прикладі 2-го класу.