Перегляд за Автор "Наливайко, Тетяна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМодель формування професійних компетентностей майбутніх економістів у процесі професійної підготовки з використанням інноваційних технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Наливайко, ТетянаМодель формування професійної компетентності майбутніх економістів необхідна для створення «нової системи» економічної підготовки економістів відповідно до сучасних реалій соціально-економічного розвитку. Описана модель передбачає просування провідної ідеї, розробку змістовної частини інноваційних технологій навчання побудованої на підґрунті концепції підготовки, обґрунтування окремих елементів цієї моделі та їх змістовне направлення, створення зовнішніх умов для її реалізації. Підґрунтям для розробки моделі формування професійної компетентності майбутніх економістів виступають загально дидактичні принципи навчання (науковості, наочності, систематичності та послідовності, доступності, залучення студентів до навчального процесу, творчої активності студентів, гуманізму, індивідуального підходу у навчанні) та специфічні принципи професійного навчання (поєднання навчання з виробничою діяльністю, спрямованість на результат, принцип моделювання професійної діяльності у навчальному процесі, професійної мобільності, модульності, інформатизації освіти та комп’ютеризації навчального процесу, відтворення процесу та результатів навчання у моделі підготовки фахівця). Також в моделі виділено чотири основних складових (блоки): цільовий, змістово-практичний, функціональний і діагностично-результативний блоки, які забезпечують можливість більш чітко уявити цілеспрямований процес формування професійної компетентності майбутніх економістів. Структура моделі є гнучкою і динамічною, вона змінюється і розвивається в залежності від ускладнення цілей професійної підготовки фахівців економічного профілю, причому основні зміни можуть відбуватися лише у змістовому та процесуальному складі компонентів, та у характері взаємодії між ними, коли структура залишається без змін.