Перегляд за Автор "Новикова, Руслана"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументІнтеграція інструменту для створення відеоігор Bitsy в практики викладання гуманітарних дисциплін(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Малюк, Євген; Новикова, Руслана; Мажара, АллаВідеоігри сьогодні є комплексним інструментом, що має багато застосувань – від створення моделей різноманітних процесів до використання в пропаганді. Вимоги сучасного освітнього процесу вимагають використання новітніх цифрових інструментів для засвоєння власними студентами. Робота зі створення відеоігор, особливо на кафедрі, в якій здобувачі навчаються гуманітарним спеціальностям і не мають відповідних навичок для розробки ігор, може бути справжнім викликом. Студенти кафедри інформаційних комунікацій Київського столичного університету імені Бориса Грінченка залучилися до створення ігор у межах дисциплін «Цифрові комунікаційні інструменти», «Ігровий дизайн» з використанням інструментів, які не вимагають навичок програмування. Проаналізовано відповідність викладанню створення відеоігор до загальних та фахових компетентностей та результатів навчання в межах спеціальності «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», на базі якої більшість з зазначених занять проводилася. Визначено перспективи дисципліни «Акторська майстерність» для створення контенту для відеоігор через створення озвучування. Окреслено перспективи розширення дисциплін, на яких доречно використання практик створення відеоігор, на прикладі «Сценарної майстерності» та «Акторської майстерності». Було окреслено зручність використання інструменту для створення відеоігор Bitsy для студентів, які не мають навичок програмування. Порівняно з існуючими роботами, які стосувалися створення відеоігор, було виявлено низку недоліків, які ускладнюють роботу з Bitsy у межах деяких розглянутих дисциплін. Серед цих проблем – відсутність можливості додавати озвучування для «Акторської майстерності» та нетипова для кіно та телебачення специфіка просунення сюжету через покроковий рух гравця в контексті «Сценарної майстерності».