Перегляд за Автор "Пінчук, Ірина"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання інтерактивних платформ вивчення англійської мови майбутніми вчителями початкової школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Пінчук, ІринаСьогодні в Україні відбуваються зміни в сучасних концептуальних засадах національної системи освіти. Модернізація процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи передбачає підвищення вимог до їх професійного рівня з метою реалізації Нового державного стандарту освіти, який передбачає формування англомовної компетентності на рівні В2. З огляду на це проблема розвитку англомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи під час навчання в закладах вищої освіти є актуальною. Це сприятиме підвищенню їх конкурентоспроможності. Більшість закладів вищої освіти України сьогодні працюють у змішаному або дистанційному форматі. Тому метою статті є дослідити найпопулярніші інтерактивні платформи для вивчення англійської мови здобувачами вищої освіти, визначити їх переваги та недоліки, встановити основні причини їх використання. Із метою отримання даних про найпопулярніші інтерактивні платформи для вивчення англійської мови було проведено анонімне опитування студентів та викладачів. Воно показало бажання студентів використовувати інтерактивні платформи для вивчення англійської мови. Дослідження дало змогу визначити основні переваги використання інтерактивних додатків вивчення англійської мови: зручність та доступність, інтерактивність, персоналізований підхід, спільнота користувачів, миттєвий зворотний зв'язок, варіативність контенту. На основі використання методів спостереження, бесіди, опитування, анкетування, аналізу інтерактивних платформ для вивчення англійської мови визначено переваги та недоліки зазначених платформ та їх використання. Досліджено, що найпопулярнішими інтерактивними платформами для вивчення англійської мови студентами вищих навчальних закладів сьогодні є Duolingo, Rosetta Stone, Babbel, Memrise, EnglishClub, British Council Learn English, EnglishDom, BBC Learning English. Платформи можуть надавати різноманітний контент, включаючи різні типи вправ, тематичні курси, інтерактивні відео та багато іншого. Це допомагає залучати студентів і підтримувати їхній інтерес протягом навчання.
- ДокументУправлінська функція вчителя початкової школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Пінчук, ІринаСучасна освіта потребує термінового оновлення. Модернізація освітнього процесу в початковій школі, що відповідає вимогам концепції Нової української школи, особливо актуальна сьогодні, в умовах воєнного стану та дистанційного навчання в Україні. Особливо важливим завданням учителя є вміння організувати освітній процес за допомогою дистанційного або змішаного форматів навчання. Зазначене свідчить про важливість досліджуваної проблеми. Отже, мету роботи можна визначити так: розкрити особливості управлінської функції сучасного вчителя початкової школи. Управлінська функція вчителя початкової школи формується і розвивається не лише в умовах професійної підготовки в умовах ЗВО, а й в умовах виробничої практики на базі закладу загальної середньої освіти. Вирішальну роль у цьому аспекті відіграє керівник структурного підрозділу школи, або керівник освітнього закладу. Аналіз науково-методичних джерел та опитування вчителів-практиків початкової школи дозволили визначити основні риси управлінської функції вчителя початкових класів: гуманітарний підхід, педагогічна адаптація, організація уроків, спілкування з батьками, мультидисциплінарний підхід, оцінка та фіксація прогресу. Проведене опитування та анкетування вчителів початкових класів виявили ряд проблем, з якими стикаються вчителі в умовах дистанційного навчання: необхідність модифікації методики, мотивації та залучення учнів початкової школи, технічні проблеми під час дистанційного навчання, адаптація навчання, відсутність особистого контакту, спілкування з батьками. Результати дослідження показують, що вчителі надають великого значення ролі позитивного психологічного клімату в класі, який сприяє ефективному управлінню освітнім процесом. Продуктивний клімат забезпечується позитивною соціальною взаємодією, позитивним ставленням до навчання.