Перегляд за Автор "Романчук, Ольга"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОсобливості професійної підготовки майбутніх учителів спорту і фізичної культури в Австрії в повоєнний період(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Романчук, ОльгаСтаттю присвячено розгляду особливостей розвитку системи професійної підготовки фахівців фізичного виховання в Австрії в перші повоєнні десятиліття. У результаті дослідження з’ясовано соціальні, освітні, наукові передумови її розбудови. Розглянуто специфіку структурно-організаційної розбудови професійної освіти фахівців з фізичного виховання на теренах Австрії в окреслений період. Представлено зміст та обсяг науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в інститутах фізичного виховання відповідно до навчальних планів 1946/1947 н.р. Визначено, що процес професійної підготовки вчительських кадрів з фізичної культури і спорту в Австрії в повоєнний період реалізувався в спеціально створених інститутах фізичного виховання. Невід’ємним компонентом професійної підготовки фахівців з фізичного виховання в австрійських інститутах фізичної культури є різнобічна практична підготовка, спрямована на набуття і вдосконалення методично-технічної майстерності в різних видах спорту та їх навчання. У процесі організації професійно-практичної підготовки фахівців з фізичного виховання згідно з навчальними планами пріоритет надавали тим видам спорту і фізичних вправ, що практикуються в рамках шкільної фізкультурної освіти. Окрім того, пропонувалися і вибіркові курси з метою реалізації індивідуальних здібностей і нахилів студентів. Виявлено також особливості професійної освіти фахівців фізичного виховання в Австрії в названий історичний період: єдності і взаємозв’язку різних циклів підготовки – теоретичної, методичної, спортивно-технічної тощо – як основи формування комплексної професійної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури і спорту; логічності і послідовності структурування і групування навчальних курсів задля забезпечення поступального розвитку цілісної системи знань, умінь і навичок фахівця з фізичного виховання; орієнтованості змісту професійної підготовки вчительських кадрів з фізичної культури і спорту на реалії і вимоги системи шкільного фізичного виховання дітей і молоді; врахування індивідуальних запитів і потенціалу студентів інститутів фізичного виховання через пропозицію комплексу вибіркових навчальних курсів тощо.