Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Рула Наталія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Розвиток медіаграмотності майбутніх журналістів у закладах вищої освіти
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Рула Наталія; Шульженко Анжеліка
    У статті наголошено на необхідності медіаосвіти як невід’ємного компонента освітнього процесу, розширення її теоретичного та практичного потенціалу, затребуваності в сучасному суспільстві, зважаючи на специфіку інформаційного простору, у якому перебуває Україна, особливо в часи повномасштабної російсько-української війни. Описано рівень дослідження медіаосвіти на Заході та в Україні, проаналізовано різні дефініції цього поняття в сучасних українських наукових розвідках. Розглянуто вузьке та широке значення терміна: компонент навчання здобувачів середньої та вищої освіти в першому випадку та довгострокова суспільно-просвітницька діяльність без вікових обмежень. Приділено увагу Концепції впровадження медіаосвіти в Україні та її реалізації в державі загалом і в закладах вищої освіти зокрема. Схарактеризовано критичне мислення, розвиток якого є однією з основних цілей медіаосвіти. Подано та аргументовано твердження про те, що представники професій, які безпосередньо пов’язані з медіа, а також здобувачі вищої освіти спеціальності Журналістика повинні займатися медіаосвітою на професійному рівні. Останнім варто розвивати медіакомпетентність у формальному освітньому середовищі. Додатково вони можуть поглиблювати наявні медіанавички у формі неформальної та інформальної освіти. Це ж саме стосується і представників педагогічних професій, тобто тих, завдяки яким провадиться медіаосвітня діяльність успішна робота у сфері більшості сучасних професій практично немислима без розвинених здібностей постійної самоосвіти протягом усього життя, зокрема й медіаосвіти Визначено місце медіаосвітнього компоненту в процесі здобуття фахової вищої освіти. Його можна інтегрувати з традиційними дисциплінами освітньо-професійної програми чи вводити автономно (дисципліни за вибором здобувачів, факультативи тощо). Схарактеризовано етапи медіаосвіти, а також критерії розвитку медіакомпетентності молоді: понятійний, сенсорний, мотиваційний, оцінюючий, креативний (творчий).

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback