Перегляд за Автор "Старокожко, Ольга Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКар'єра та соціальний ліфт випускника університету : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП Управління закладом освіти(2024) Старокожко, Ольга МиколаївнаМетою навчальної дисциплін «Кар'єра та соціальний ліфт випускника університету» є сформувати компетентності активної життєвої позиції учасників освітнього простору, випускників ЗВО щодо успішного звершення їх вторинної соціалізації, професійного самовизначення, активної, агресивної участі у визначенні власного соціального статусу, бачення особистісних перспектив засобами сценарного мислення, прагнення до високого рівня екселентності; вивчення психологічних механізмів його професійного зростання та оволодіння методиками саморозвитку.
- ДокументОсвітіній моніторинг: силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Старокожко, Ольга МиколаївнаКурс спрямований на ознайомлення здобувачів з основними поняттями та категоріями педагогічної діагностики, особливостями тестування та моніторингу якості освіти; на розвиток у магістрантів навичок у формуванні вміння розробляти та аналізувати педагогічні тести різних видів та використовувати їх у освітньому процесі.
- ДокументПедагогічні теорії та парадигми освітніх систем: силабус навчальної дисципліни за освітньо-професійною програмою "Управління закладом освіти" на 2024-2025 н.р.(Бердянськи йдержавний педагогічний університет, 2024) Старокожко, Ольга МиколаївнаМетою викладання навчальної дисципліни “Педагогічні теорії та парадигми освітніх систем” є ознайомити здобувачів другого рівня вищої освіти з історіографією та континуумом модернізації і реформування вищої освіти, напрямками її подальшої трансформації; основними педагогічними теоріями та парадигмами освітніх систем, їх характеристикою.
- ДокументПсихологія провідницького креативу в поліпарадигмальному просторі освіти(2024) Крижко, Василь Васильович; Старокожко, Ольга Миколаївна; Черезова, Ірина олександрівна; Скляров, Андрій; Саксонік, ІлонаМета: подальша активізація психологічного супроводу креативного характеру перетворюючої діяльності провідників в царині національної освіти України. Завдання: 1. Виокремити імперативні контраверзи управління та трансформування освіти як частини Європейського простору освіти. 2. Розглянути реальні варіанти методологічної легітимізації автохтонної ідеї провідництва в освіті. 3.Виходячи з ідеї невичерпності характеристик особистості суб‘єктів освіти (керівників, педагогів та здобувачів), дослідити роль ірраціонального мислення у створення власної успішної системи соціальних та професійних координат. 4. Дослідити особливості поліпарадигмального освітнього середовища та способів орієнтації суб‘єктів освітиу ньому. 5. Презентувати вперше авторські визначення «поліпарадигмальний освітній простір» та «поліпарадигмальний підхід в управлінні освітою».
- ДокументТраєкторія провідницької парадигми в освітньому просторі України(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Старокожко, Ольга МиколаївнаСучасні дослідники проблеми провідництва (І. Богданов, В. Крижко, С. Лісаков, С. Клепко, М. Елькін, Г. Луценко, Т. Гура, О. Фролова, І. Шумілова, І. Кушніренко, М. Окса, Н. Калита, О. Філоненко, В. Чорний) розглядають три формати провідницької діяльності: 1) провідник: ініціює, пропагує, впливає і вчить; 2) учасники проводу, учні, колеги: слухають, обирають, підтримують і вчаться; 3) партнери (провідник та учасники проводу): обмінюються синергіями (особистісними, ідейними, професійними, корпоративними) на рівних. Мета статті полягала в спробі реінкарнації українського етнічного феномену соціального управління – “провід” та “провідництво” в царині освіти. У процесі еволюції університетської освіти сформувалися її історично змінні парадигми, кожна з яких виникала в залежності від домінування в певну історичну епоху ідеального уявлення людини про універсальне знання. Відповідно до етимології слова “провідник” ця дефініція гуртує складну систему напрямів управлінської діяльності в царині освіти. Та мова йде про інше. У безмежній та складній царині людської соціально значимої діяльності виникають і накопичуються проблеми, вирішення яких ресурсами та методами цього часу неможливе або ж не ефективне. Ці проблеми (проблему) бачать та розуміють фахівці, управлінці, політики. Відбувається накопичення “критичної маси”, яка стримує розвиток явища, процесу, напрямку, галузі, та вирішення суперечностей. У статті розглянуто смисловий і соціально-функціональний зміст понять “провід”, “провідництво”, “парадигма”, “непарадигмальність” та окреслено прогресивний характер цих феноменів в царині освіти. Досліджено запропоновані професором Ігор Богданов та педагогом-дослідником Сергієм Лисаковим вісім рівнів (форматів) освітнього провідництва.