Перегляд за Автор "Степанюк, Катерина Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2021) Павленко, Віталій Васильович; Антощак, Марина Миколаївна; Ачкан, Віталій Валентинович; Мицик, Ганна Михайлівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Боговін Ольга Володимирівна; Костромицький, Роман Іванович; Філоненко, Софія Олегівна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Сидоренко, Віталій Сергійович; Токаренко, Олена Іванівна; Короткий, Олексій Вікторович; Антощак, Марина Миколаївна; Ачкан, Віталій Валентинович; Дорошенко, Марина Ібрагімівна; Мицик, Ганна Михайлівна; Степанюк, Катерина Іванівна; Мацухова, Єлизавета ЄвгенівнаДо збірника увійшли матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2020) Попова, Анастасія Сергіївна; Гнатюк, Віталій Васильович; Короткий, Олексій Вікторович; Зверяка, Марія Сергіївна; Крамаренко, Алла Миколаївна; Курило, Ольга Юріївна; Панова, Світлана Олегівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Степанюк, Катерина Іванівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Цибуляк, Наталія Юріївна; Самойленко, Вадим Леонідович; Давиденко, Іван Олександрович; Боговін, Ольга Володимирівна; Михайленко, Наталія ВолодимирівнаДо збірника увійшли матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ― Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументФормування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи як проблема педагогічної науки(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Степанюк, Катерина ІванівнаСтаття присвячена аналізу дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи як проблеми педагогічної науки. Детально розкрито дефініції “формування”, “навчально-дослідницька діяльність”, “науково-дослідницька діяльність”, “науково-дослідницька компетентність” тощо. Авторкою статті зазначено, що в процесі дослідницької діяльності молодий науковець повинен пройти всі або принаймні більшість стадій пошуку. У роботі наголошується, що формування дослідницьких умінь майбутніх учителів є складовою більш широкого процесу – формування в студентів дослідницької компетентності. Вона передбачає пошук, аналіз та відбір необхідної інформації, її осмислення, перетворення, збереження та впровадження в практику, розширення пізнавальних ресурсів, розв’язання пізнавальних завдань у різних видах діяльності, володіння прийомами діяльності в нестандартних ситуаціях. Охарактеризовано складові дослідницької компетентності, основою яких є відповідні дослідницькі уміння як необхідна умова стабільності їхнього професійного рівня. Зазначено, що формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи здійснюється найбільш ефективно під час розв’язання навчально-дослідницьких завдань, виконання яких передбачає здійснення студентами певних дослідницьких дій, які є основою для аналізу змісту матеріалу та прийомів роботи з ним, визначення можливостей для диференціації. У статті подається авторське визначення навчально-дослідницького завдання, яке розуміється як проблемне завдання, що передбачає вивчення певних фактів та явищ, актуалізацію знань про них з метою вироблення й систематизації суб’єктивно нової інформації про дійсність Залучення студентів до дослідницької діяльності відбувається під час виконання навчально-дослідницьких завдань, що дозволяє вивчати власну професійну діяльність, визначати шляхи її вдосконалення. Результатом дослідження є висновки про те, що процес формування дослідницьких умінь описано в педагогічних дослідженнях переважно на основі традиційного погляду на організацію процесу навчання. Проте впровадження сучасних технологій навчання розкриває нові можливості для їх формування.