Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Хома, Тетяна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методична підготовка майбутніх фахівців фізичної культури до професійної діяльності в умовах компетентнісної освіти
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Хома, Тетяна
    У статті окреслено сучасні аспекти методичної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до професійної діяльності в умовах вищої освіти, що зумовлено компетентнісним підходом як пріоритетним. Охарактеризовано дослідження науковців з цієї проблеми за окремими напрямами. Закцентовано увагу на поняттях «професійна підготовка», «фахова підготовка». Метою статті стало визначення особливостей методичної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури за освітнім ступенем магістра до професійної діяльності в умовах компетентнісної освіти. Сформульовано авторське поняття «методична підготовка» як процес оволодіння здобувачами вищої освіти методами, прийомами, засобами навчання фізичної культури у закладі загальної середньої освіти в умовах нової теоретико-методологічної моделі; «методична компетентність» як система знань, умінь і навичок з основ методики навчання фізичної культури, набутого практичного досвіду та сформованих демократичних і морально-етичних цінностей. Вказано, що методична підготовка включає дві складові: теоретичну й практичну. Для оволодіння теоретичною частиною в умовах вищої школи акцентовано на важливості застосування системи традиційних та інноваційних методів викладання. Запропоновано окремі інноваційні методи викладання на прикладі дисципліни «Методика навчання фізичної культури в закладах загальної середньої освіти» для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня магістра спеціальності А4.11 Середня освіта (Фізична культура). Описано алгоритм застосування таких: лекція-дослідження, інтерактивна лекція, лекція-дискусія, лекція з фреймовими опорами (лекційні заняття); створення квазіпрофесійного середовища – моделювання ситуацій, ділова гра, проєктування, діяльнісно орієнтований метод, «гронування» (практичні заняття). Закцентовано увагу на вихованні у школярів національно-патріотичних почуттів, ролі спорту в забезпеченні здорового способу життя, формуванні морально-етичних якостей.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback