Перегляд за Автор "Хоменко, Олена"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВивчення функціональної системи рухів на засадах індивідуалізації професійної підготовки фахівців(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Хатунцева, Світлана Миколаївна; Хоменко, ОленаУ статті розкрито основні результати дослідження актуальних проблем вивчення функціональної системи рухів на засадах індивідуалізації професійної підготовки фахівців у вищій школі. Зауважено, що сутність поняття «індивідуалізація» ґрунтується на модерних тенденціях поступового розвитку освітнього процесу, методах та формах педагогічного впливу з урахуванням індивідуальних особливостей людини. Наголошено, що розуміння механізмів індивідуалізації сприяє виявленню утруднень професійної підготовки фахівців та дозволяє модифікувати та координувати зв'язки між елементами цієї складної динамічної структури, створюючи цим умови для досягнення бажаного результату. Зазначено, що індивідуалізація інтенсифікує вмотивованість здобувача вищої освіти, активує його цілеспрямованість, сприяє формуванню потреби в професійному самовдосконаленні. На основі одержаних результатів зроблено висновок, що в широкому значенні індивідуалізація професійної підготовки – це: по-перше, форма взаємозв’язку елементів освітнього процесу, що ґрунтується на доборі заходів, спрямованих на поліпшення професійної підготовки майбутнього фахівця, засобів та темпу засвоєння та узагальнення нової інформації зазначеної тематики, враховуючи індивідуальні особливості здобувачів вищої освіти; по-друге, низка навчальних і методичних заходів, що забезпечують індивідуальний підхід, подолання педагогічних бар’єрів. Зазначено, що у вузькому значенні індивідуалізація професійної підготовки є дієвим інструментом розширення уявлення здобувачів вищої освіти про будову, нормальний та індивідуальний розвиток людського організму та його рухові функції, вивчення морфо-функціональної організації опорно-рухового апарату, оцінки функціонального стану всіх органів і систем тіла людини. До подальших напрямів дослідження цієї проблеми належить вивчення еволюції наукових уявлень про формування професійних компетентностей майбутніх фізичних терапевтів, учителів-реабілітологів на засадах індивідуалізації професійної підготовки.