Перегляд за Автор "Чорнусь, Сергій"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗакономірності формування проєктно-технологічної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін у галузі деревообробки(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Чорнусь, СергійСтановлення особистості як соціокультурної, так і професійно значимої складової суспільства відбувається переважно в освітньому середовищі. Проєктно-технологічна культура є особистісним новоутворенням, яке для майбутніх викладачів спеціальних дисциплін є обов’язковим компонентом професійно-педагогічної діяльності, оскільки навчання в закладах професійно-технічної освіти спрямовано на підготовку фахівців робітничих професій, а зміст навчання побудований за принципом політехнізму. Підготовка майбутніх викладачів у галузі деревообробки в закладах вищої педагогічної освіти базується на поєднанні педагогічних технологій з інноваційними виробничими, дотримуючись педагогічних закономірностей. У дослідженні визначено об’єктивні закономірності та комплекс дидактичних умов процесу формування проєктно-технологічної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін деревообробної галузі, що здійснюється через взаємозв’язки обумовленості, становлення, розвитку, актуалізації, результативності. Закономірність обумовленості характеризує процес формування проектно-технологічної культури суб’єкт-суб’єктним характером відношень; інноваційним підходом до педагогічних проєктів, технологій та змісту освітніх програм; взаємозв’язками між освітніми та виробничими структурами. Закономірність становлення розглядає процес формування проєктно-технологічної культури як феномену професійного становлення особистості й є її ключовим компонентом, що розвивається в умовах динамічних навчально-виробничих відносин у процесі неперервної освіти. Закономірність розвитку пов’язуємо з тим, що всі складники проєктно-технологічної культури та рівні їх сформованості схильні до постійних змін у соціально-виробничому, особистісному та освітньому аспектах. Закономірність актуалізації проєктно-технологічної культури відображається з різною інтенсивністю залежно від змін, що відбуваються на попередніх рівнях освіти студентів, а також досвіді соціальної та виробничої діяльності студентів. Закономірність результативності пов’язуємо з методикою формування високого рівня проєктно-технологічної культури майбутнього викладача спеціальних дисциплін.