Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Чугунова, Тетяна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови розвитку креативності дітей старшого дошкільного віку
    (БДПУ, 2023) Чугунова, Тетяна
    Магістерська робота присвячена дослідженню педагогічних умов розвитку креативності дітей старшого дошкільного віку. Актуальність проблеми обумовлена сучасними вимогами суспільства до розвитку творчого потенціалу особистості та необхідністю підготовки дітей до нестандартного мислення і самостійного вирішення проблемних ситуацій. Метою дослідження є визначення ефективних педагогічних умов і методів, що сприяють розвитку креативності у старших дошкільників. Об’єктом дослідження є процес креативного розвитку дітей старшого дошкільного віку, а предметом — педагогічні умови застосування творчих ігор як засобу стимулювання креативного розвитку. У роботі використано комплекс теоретичних і емпіричних методів: аналіз педагогічної та психологічної літератури, спостереження, бесіди, аналіз продуктів ігрової діяльності дітей та обробку результатів експериментальної роботи. Результати дослідження підтверджують, що системне використання творчих ігор у педагогічній практиці сприяє формуванню у дітей старшого дошкільного віку гнучкого мислення, здатності до самостійного пошуку рішень та прояву ініціативи у різних видах діяльності. Розроблені педагогічні умови та рекомендації можуть бути використані вихователями та методистами дошкільних закладів для ефективного розвитку креативності дітей.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback