Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Шакірова, Лілія"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методи впровадження фрактальної геометрії в навчальний процес і створення методичних матеріалів
    (Електронний науковий журнал “Суспільство та національні інтересиˮ, 2025) Лаврик, Володимир Володимирович; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Шакірова, Лілія; Овсянніков, Олександр Сергійович
    У статті висвітлено актуальність впровадження фрактальної геометрії в освітній процес як ефективного інструменту для вдосконалення навчання математики та суміжних дисциплін. Метою дослідження є аналіз існуючих програм і методичних матеріалів, а також виявлення потреби в розробці нових підходів до інтеграції фрактальної геометрії в навчальний процес. У роботі розглянуто сучасні методичні напрацювання, зокрема програми «Фрактали» для 9 класу та «Введення у фрактальний аналіз» для 11 класу, які спрямовані на ознайомлення учнів з основами фрактального аналізу та розширення їхніх математичних компетенцій. Результати досліджень свідчать, що фрактали, завдяки своїй візуальній привабливості та доступності для вивчення, стимулюють інтерес учнів до математики, сприяють розвитку творчого мислення та інтуїтивного розуміння складних математичних понять, таких як самоподібність, границі та розмірність. Міждисциплінарний підхід до вивчення фракталів дозволяє інтегрувати знання з математики, фізики, біології та комп’ютерної графіки, що сприяє формуванню системного мислення та розуміння взаємозв’язків між різними галузями науки. Однак виявлено низку проблем, які гальмують широке впровадження фрактальної геометрії в освіту. Серед них – недостатня кількість адаптованих навчальних матеріалів для різних рівнів освіти, відсутність уніфікованих методик викладання, а також технічні обмеження, зокрема доступ до спеціального програмного забезпечення для моделювання фракталів. Незважаючи на це, фрактальна геометрія має значний потенціал для вдосконалення освітнього процесу. Вона не лише полегшує засвоєння складних математичних концепцій, але й відкриває нові можливості для використання цифрових технологій у навчанні. У статті підкреслено необхідність подальших досліджень у галузі фрактальної геометрії, зокрема розробки інтерактивних платформ, навчальних програм і методичних рекомендацій, які враховуватимуть вікові особливості учнів, рівень їхньої математичної підготовки та можливості використання віртуальної реальності у викладанні. Впровадження таких підходів може значно підвищити ефективність навчання, зробивши його більш інтерактивним, захопливим та доступним для широкого кола учнів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Технологія проблемного навчання на уроках математики
    (БДПУ, 2023) Шакірова, Лілія
    Оскільки традиційна система навчання не є оптимальною для досягнення сучасних цілей навчання й виховання, виникає потреба в оригінальному підході до організації навчання, який дозволить активізувати творче та логічне мислення учнів, а також допоможе їм розв’язувати проблеми різного характеру та рівнів складності. Для того, щоб розвинути в учнів логічне та творче мислення, потрібно залучити їх до проблемної ситуації, адже мислення починається з проблеми чи питання. Одним із шляхів досягнення зазначених вимог є використання технології проблемного навчання.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Інтеграція фракталів у факультативне навчання старшої школи в контексті розвитку технологічної освіти в Україні
    (Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, 2024-10) Шакірова, Лілія
    Актуальність теми мотивації персоналу в контексті професійної та технологічної освіти в Україні зумовлена потребою у підвищенні ефективності навчальних процесів та розвитку кваліфікацій у швидко змінюваному технологічному середовищі. Успішна реалізація освітніх програм залежить від здатності навчальних закладів мотивувати як студентів, так і викладачів до досягнення високих результатів. Впровадження сучасних мотиваційних стратегій може сприяти формуванню відповідального мислення у майбутніх фахівців. Таким чином, дослідження даної теми є важливим кроком до удосконалення професійної освіти в Україні.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback