Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Шульга, Людмила"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Змішане навчання дошкільників в умовах викликів: модель «маршрутизатор» як інструмент ефективного освітнього процесу
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Шульга, Людмила
    У статті досліджено актуальність впровадження змішаного навчання у дошкільній освіті України в умовах кризи. Розглянуто проєкт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні»,що реалізує ВГО Асоціація працівників дошкільної освіти за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України, спрямований на залучення дітей дошкільного віку до освіти. Основна увага зосереджена на навчально-методичному посібнику «Організація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку у змішаному форматі: Маршрутизатор», який пропонує модель організації освітнього процесу з максимально ефективним використанням часу, призначеного для освітніх зустрічей з обмеженим графіком відвідування закладу дошкільної освіти. Обґрунтовано термін навчально-методичного забезпечення «маршрутизатор», який в освітньому контексті розуміється як навігатор з алгоритмами освітнього процесу, що допомагає орієнтуватися в плануванні, виборі форм та методів роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Розглянуто концептуальні засади, на яких ґрунтується Маршрутизатор. Схарактеризовано особливості структури посібника: щомісячна тематика зустрічей, планування ранкового кола, тематичний зміст, компетентності, які формуються, а також форми активностей – квести, проєкти, подорожі, дослідження, розваги, свята тощо. Описуються переваги посібника, серед яких інтерактивність, гнучкість та можливість реалізації в змішаному форматі. Результати дослідження підкреслюють значення розробленого посібника як інструмента підтримки дошкільного навчання в умовах викликів. Зроблено висновок, що організація освітніх зустрічей за моделлю Маршрутизатора є альтернативним рішенням в забезпеченні доступу до якісної дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій, сприяє всебічному розвитку дітей, формуванню важливих компетентностей та навичок, необхідних в умовах нестабільності, підвищує стійкість освітнього процесу до зовнішніх викликів.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback