Кафедра педагогіки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра педагогіки за Ключові слова "виховання"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОрганізація освітнього процесу в ГПД : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лесик, Анжеліка СергіївнаПредмет навчальної дисципліни: теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Метою навчальної дисципліни є ознайомлення студентів із сутністю поняття «група продовженого дня» як форма організації освітнього процесу в ЗЗСО; з основними нормативними документами що забезпечують організацію роботи групи продовженого дня; з історію розвитку груп продовженого дня.
- ДокументОрганізація освітнього процесу в ГПД : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Лесик, Анжеліка СергіївнаПредмет навчальної дисципліни: теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Метою навчальної дисципліни є ознайомлення студентів із сутністю поняття «група продовженого дня» як форма організації освітнього процесу в ЗЗСО; з основними нормативними документами що забезпечують організацію роботи групи продовженого дня; з історію розвитку груп продовженого дня.
- ДокументПедагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024‒2025 навчальний рік для ОП «Професійна освіта. Енергетика, енергоефективність та енергозбереження»(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Щербакова, Надія МиколаївнаМета та предмет курсу: предмет ‒ теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти; мета ‒ формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти.
- ДокументПедагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік спец. 024 Хореографія(БДПУ, 2025) Щербакова, Надія МиколаївнаМетою курсу Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка» є опанування здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти теоретичними знаннями із загальної педагогіки; формування вмінь моделювати освітній процес відповідно до сучасних вимог, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні засади виховання, навчання і розвитку особистості.