Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти за Автор "Дерябіна, Юлія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПрактикум з використання ІКТ в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Дерябіна, Юлія СергіївнаМета та предмет курсу: формування у студентів: загального уявлення про сучасні ІКТ технології та їх можливості для використання в освіті, розвинути вміння студентів використовувати ІКТ для планування, організації та проведення навчальних занять, оцінювання навчальних досягнень учнів, створення навчальних матеріалів та співпраці з колегами, сформувати в студентів навички критичного мислення щодо використання ІКТ в освіті та розуміння етичних аспектів їх застосування; загальних та фахових компетентностей як основних результатів навчання майбутніх учителів математики; позитивних мотивів навчання, цінностей та особистісно-професійних здібностей для ефективного здійснення майбутньої фахової діяльності на основі постійного самовдосконалення власного особистісно-професійного потенціалу.
- ДокументІсторія математики : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Предметна спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика))(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Дерябіна, Юлія СергіївнаМета та предмет курсу: формування у студентів: загального уявлення про математику як науку в її історичному розвитку, пропедевтичних історико-математичних знань та здатності застосовувати ці знання в процесі вивчення навчальних дисциплін математичного та методичного характеру; загальних та фахових компетентностей як основних результатів навчання майбутніх учителів математики; позитивних мотивів навчання, цінностей та особистісно-професійних здібностей для ефективного здійснення майбутньої фахової діяльності на основі постійного самовдосконалення власного особистісно-професійного потенціалу.