Кафедра дошкільної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра дошкільної освіти за Автор "Донченко, Ольга Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні проблеми дошкільної освіти : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Дошкільна освіта» на 2023–2024 навчальний рік (магістратура)(БДПУ, 2024) Донченко, Ольга СергіївнаМета курсу: ознайомити здобувачів вищої освіти з актуальними проблемами дошкільної педагогіки, сучасними досягненнями педагогічної науки і передової практики дошкільної освіти. Основні завдання вивчення дисципліни : – засвоїти знання щодо умов та шляхів розв’язання актуальних проблем дошкільної освіти; – ознайомитись із засобами, організаційними формами і методами навчання та виховання дітей різного віку на засадах особистісно-орієнтованого підходу в умовах сучасного закладу дошкільної освіти; – розвинути соціальну активність, сумлінне ставлення до професії, прагнення до постійного самовдосконалення.
- ДокументПедагогіка дошкільна : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Дошкільна освіта" 2023 – 2024 навчальний рік(БДПУ, 2024) Донченко, Ольга СергіївнаМета курсу: сприяння засвоєнню здобувачами вищої освіти знань з теорії та методики дошкільного виховання в сім’ї та закладі дошкільної освіти; опануванню вміннями практичної підготовки до виконання кваліфікаційних обов’язків вихователя дітей дошкільного віку з використанням надбань народної педагогіки, досягнень педагогічної науки і передової практики дошкільної освіти. Основні завдання вивчення дисципліни : – розкрити теоретичні основи виховання, навчання і розвитку дітей дошкільного віку та методичні питання організації їх життєдіяльності; – ознайомити здобувачів вищої освіти з надбаннями народної педагогіки, досягненнями світової педагогічної науки і передового педагогічного досвіду в галузі дошкільної освіти; – формувати здатність до педагогічного осмислення явищ виховання, навчання й розвитку дитини в умовах родинно-суспільного виховання; – озброїти здобувачів вищої освіти методами і формами організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти; розвинути уміння педагогічного прогнозування, самостійність та критичність мислення; – сприяти вихованню кращих моральних рис особистості майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти, любові та поваги до особистості дитини; – максимально використати творчий потенціал, активність, самостійність і відповідальність кожного здобувача вищої освіти в оволодінні профілюючою навчальною дисципліною і професійними уміннями та навичками.