Кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти за Автор "Старинська, Олена Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКризове психологічне консультування : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаРобоча програма з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
- ДокументКризове психологічне консультування : робоча програма освітнього компоненту на 2025-2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"(БДПУ, 2025) Старинська, Олена ВіталіївнаМетою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реінтеграції шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни. Формування у майбутніх фахівців здатності демонструвати на основі загальноєвропейських цінностей соціально свідому та відповідальну поведінку, слідувати деонтологічним принципам, гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності задля досягнення цілей сталого розвитку (ЦСР 4 та ЦСР 10). Основними завданнями вивчення дисципліни “ Кризове психологічне консультування” є вивчення теоретико-методичних засад надання кризової консультативної допомоги особам, соціальним груп та громадам, що постраждали від війни; оволодіння практичними навичками кризового консультування; розвиток етичної та професійної компетентності: засвоєння знань про етичні та професійні стандарти кризового консультування, процедури безпеки та захисту особистої інформації клієнтів; розвиток навичок самопізнання та саморегуляції, щоб бути успішними в роботі з кризовими клієнтами та уникнути власної емоційної втоми та вигорання; формування здатності ефективно спілкуватися з кризовими клієнтами, проявляти емпатію та сприяти розвитку ресурсів клієнта для вирішення кризової ситуації.
- ДокументКризове психологічне консультування : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
- ДокументКризове психологічне консультування : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація")(БДПУ, 2024) Старинська, Олена ВіталіївнаМета курсу: сприяння розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни. Предмет курсу: вивчення особливостей процесу психологічного консультування особистості у стані кризи; основні параметри і відмінності кризового консультування: умови, структура, динаміка, чинники, що впливають на характер перебігу консультативного процесу та його результативність.
- ДокументКризове психологічне консультування : силабус освітньої компоненти на 2025-2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"(БДПУ, 2025) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус освітнього компоненту "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція". Мета курсу: сприяння розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціальнопсихологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни. Формування у майбутніх фахівців здатності демонструвати на основі загальноєвропейських цінностей соціально свідому та відповідальну поведінку, слідувати деонтологічним принципам, гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності задля досягнення цілей сталого розвитку (ЦСР 4 та ЦСР 10). Предмет курсу: вивчення особливостей процесу психологічного консультування особистості у стані кризи; основні параметри і відмінності кризового консультування: умови, структура, динаміка, чинники, що впливають на характер перебігу консультативного процесу та його результативність.
- ДокументПрограма атестаційного екзамену з практичної психології у соціальній сфері для спеціальності: 231 Соціальна робота, освітній ступінь: магістр(БДПУ, 2025) Старинська, Олена Віталіївна; Цибуляк, Наталія ЮріївнаПрограма атестаційного екзамену з практичної психології у соціальній сфері для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" спеціальності 231 Соціальна робота.
- ДокументПсихологія загальна : силабус освітньої компоненти за освітньою програмою «Дошкільна освіта та практична психологія» на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Старинська, Олена ВіталіївнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань щодо структури психіки людини, набуття практичних вмінь, навичок щодо диференціації її особливостей. Предметом цієї дисципліни є вивчення психіки та психічних явищ як окремої людини, так і таких, що спостерігаються у групах для подальшого врахування цього в освітньому процесі.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаРобоча програма з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : робоча програма освітнього компоненту на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"(БДПУ, 2025) Старинська, Олена ВіталіївнаМетою викладання освітнього компоненту "Травма: супровід та стратегії втручання” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реінтеграції шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку. Формування у майбутніх фахівців здатності демонструвати на основі загальноєвропейських цінностей соціально свідому та відповідальну поведінку, слідувати деонтологічним принципам, гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності задля досягнення цілей сталого розвитку (ЦСР 4 та ЦСР 10). Основними завданнями вивчення ОК “Травма: супровід та стратегії втручання” є вивчення теоретичних засад психологічного супроводу осіб, що постраждали від війни; формування знань, умінь та навичок визначати проблеми та потреби осіб, що пережили психотравму та добирати необхідні інструменти задля їх психологічної підтримки шляхом здійснення втручання з урахування індивідуальних та вікових особливостей та специфіки травматичного досвіду.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : силабус освітньої компоненти на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"(БДПУ, 2025) Старинська, Олена ВіталіївнаМета курсу: сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціальнопсихологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку. Формування у майбутніх фахівців здатності демонструвати на основі загальноєвропейських цінностей соціально свідому та відповідальну поведінку, слідувати деонтологічним принципам, гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності задля досягнення цілей сталого розвитку (ЦСР 4 та ЦСР 10). Предмет курсу: оволодіння теорією і практикою застосування психотехнологій у процесі супроводу психологічної травми у різних категорій населення, а також практичними прийомами здійснення основних форм та методів психологічної допомоги представникам різних клієнтських груп.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна; Співак, Любов МиколаївнаРобоча програма з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : робоча програма освітнього компоненту на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"(БДПУ, 2025) Старинська, Олена ВіталіївнаМетою викладання освітнього компоненту «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання. Формування у майбутніх фахівців здатності демонструвати на основі загальноєвропейських цінностей соціально свідому та відповідальну поведінку, слідувати деонтологічним принципам, гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності задля досягнення цілей сталого розвитку (ЦСР 4 та ЦСР 10). Основними завданнями вивчення ОК «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є формування мотивації здобувачів вищої освіти до оволодіння знаннями, уміннями і навичками використання технології підвищення рівня стресостійкості здобувачів, розвиток навичок концентрування уваги в складних стресових ситуаціях, знаходження власних ресурсів у подоланні стресових ситуацій.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : силабус освітньої компоненти на 2025–2026 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція"(БДПУ, 2025) Старинська, Олена ВіталіївнаМетою курсу: викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання. Формування у майбутніх фахівців здатності демонструвати на основі загальноєвропейських цінностей соціально свідому та відповідальну поведінку, слідувати деонтологічним принципам, гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності задля досягнення цілей сталого розвитку (ЦСР 4 та ЦСР 10). Предмет курсу: вивчення процесу когнітивного переосмислення травми, визначення її позитивного впливу на світосприйняття людини та можливостей побудувати новий життєвий план.