Кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти за Автор "Старинська, Олена Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКризове психологічне консультування : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаРобоча програма з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
- ДокументКризове психологічне консультування : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
- ДокументКризове психологічне консультування : силабус на 2024-2025 н. р. (ОПП "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація")(БДПУ, 2024) Старинська, Олена ВіталіївнаМета курсу: сприяння розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни. Предмет курсу: вивчення особливостей процесу психологічного консультування особистості у стані кризи; основні параметри і відмінності кризового консультування: умови, структура, динаміка, чинники, що впливають на характер перебігу консультативного процесу та його результативність.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаРобоча програма з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна; Співак, Любов МиколаївнаРобоча програма з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.