Кафедра педагогіки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра педагогіки за Автор "Крижко, Василь Васильович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМенеджмент в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти до здійснення кваліфікованого управління закладами освіти. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є теоретико-методологічні та практичні фактори побудови, функціонування й управління освітніми інституціями на державному, міждержавному, міжнародному та транснаціональному рівнях.
- ДокументПровідництво в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета полягає у поглибленні знань здобувачів другого рівня вищої освіти з питань державницької ідеї провідництва в освіті; оволодіння теоретичними знаннями і практичними навичками з питань здійснення провідницької місії в національній освіті; формування у здобувачів другого рівня вищої освіти індивідуальних рис та якостей, які необхідні керівнику закладу освіти для здійснення цієї місії; розвиток у майбутніх керівників та педагогів закладів освіти потреби у методологічному мисленні. Предмет «Провідництво в освіті» спрямований на розуміння феномену провідництва в освіті, як тієї управлінської ролі, що на відміну від менеджерської, повністю включає в себе відповідальність за ефективне впровадження змін і об’єднання колективу навколо спільного бачення майбутнього організаційного розвитку.
- ДокументУправління закладом освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета: підготовка компетентних і конкурентноспроможних фахівців у галузі освіти, педагогіки, менеджменту освіти та управління сучасними системами і процесами регіонального освітнього простору. Завдання: вивчення наукових, законодавчих та нормативно- правових основ, структури освіти України, проблем та шляхів її подальшого розвитку; сутності педагогічних понять, закономірностей та принципів побудови освітнього процесу; формування здатності аналізувати й структурувати проблеми закладу освіти, прогнозувати, моделювати педагогічну та управлінську діяльність; прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень; проектування ефективних системи управління, заснованих на концепціях, методах та інструментах результативного управління; вміння управляти закладами освіти у відповідності до сучасних національних і міжнародних стандартів менеджменту освіти.