Перегляд за Автор "Єфімова, Анастасія Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні питання впливу довкілля, фізичного виховання та спорту на здоров'я людини(Бердянський державний педагогічний університет, 2023-09) Cavcaliuc, A.S.; Базильчук, В.Б.; Журавльов, Ю. Г; Баришников, А. О.; Ляхова, І. М.; Верітов, О.І.; Пономарьов, В.О.; Петров, В.О; Голуб, Д.О; Дишкант, М.В.; Кара, Світлана Іванівна; Караулова, С.І.; Козицька, А.П.; Плющакова, О.В; Кононенко, М.О.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Ляхова, І.М; Маленюк, Т.В.; Павлевич, Л.М; Поліщук, К.В.; Пономаренко, К. С.; Примак, Є.Г; Пристинський, В.М.; Пристинська, Т.М.; Швець, О.А.; Сватьєв, А.В.; Булах, С.М.; Симонік, А.В.; Собко, Н.Г.; Станчевський, М.М.; Шевченко, О.В.; Мельнік, А.О.; Шевчук, О.П.; Філатова, З.І; Євтушок, М.В; Баранов, В.В; Безкоровайна, Л.В.; Білик, В.Г; Василенко, К.С; Браниште, Г.C; Гальченко, Л.В.; Іванська, О.В.; Румянцев, С.С; Голінка, О.В.; Дутчак, Ю.В.; Сущенко, Л.П.; Каплун, М.О; Сухарєв, Р.С; Митяненко, Юлія Володимирівна; Омельчук, О.В; Шеремет, І.В.; Василенко, К.С; Самойленко, Вадим Леонідович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Семенова, І.В; Ситнік, Д.М.; Согоконь, О.А; Степанова, Н.А.; Хатунцев, О.О.; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Савін, Є.В; Черезова, Ірина Олександрівна; Khatuntseva, S.М.; Cheremisina, I.М.; Yudin, O.О.; Lungu, E.M.; Nicolaiciuc, N.I; Onoi, M.P; Андреєва, О.Б.; Бугай, Б.А.; Єфімова, Анастасія Ігорівна; Дніпровська, Є.В.; Зоріна, Л.В.; Корх-Черба, О.В; Пшенічна, Л.П.; Кузьменко, В.Ю.; Коваленченко, В. Ф.; Ладиженська, К.О.; Мегалінська, Г.П; Білик, Ж.І.; Даниленко, Є.В; Ткачук, І. О.; Мерзлікіна, О.А.; Бобровник, Л.П; Некрасов, Григорій Григорович; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Самойленко,Інна Олександрівна; Сіренко, П.О; Жіденс, Я.; Качур, Є. Ю.; Хлібойко, Ю.В.; Внукова, О.М.; Лупійко, А.П.; Дроздова, В.М.; Загоренко, Н.О.; Гнатюк, Віталій Васильович; Нікітенко, Н.М.; Синегуб, Є.Л.; Павлевич, Я.О.; Бабаліч, В.А; Величко, М.В.; Вусик, Г.Л; Гжегожевський, Р.В.; Грибан, Г.П.; Завальнюк, О.В.; Співак, Л.М.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.У збірнику вміщено наукові статті, які висвітлюють актуальні питання теоретико-методичних, валеологічних та психолого-педагогічних аспектів фізичного виховання і спорту різних верств населення, професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання, фітнесу, фізичної реабілітації, туризму й рекреації, сучасних аспектів фізичної реабілітації та адаптивної фізичної культури, еколого-біологічні проблеми формування здорового способу життя студентської молоді, а також проблеми довкілля, фізичного виховання та спорту в суміжних наукових сферах: міждисциплінарних зв'язках.
- ДокументАктуальність впровадження програми «Лікувальна фізична культура для дітей молодшого шкільного віку з функціональними порушеннями постави в умовах загальноосвітніх навчальних закладів»(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Єфімова, Анастасія Ігорівна; Хатунцева, Світлана Миколаївна ; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Пшенична, Наталя СергіївнаУ статті актуалізовано та досліджено першорядність корекційних занять у школах для дітей з порушеннями постави. Лікувальна фізична культура (ЛФК) – це не тільки медична дисципліна, яка застосовує засоби фізичної культури (в основному вправи) з метою лікування та реабілітації учнів та профілактики захворювань. Для підвищення ефективності вправ до завдань ЛФК входить використання педагогічних засобів впливу: вироблення впевненості у своїх силах, свідоме ставлення до занять і необхідності брати у них активну участь. Форма лікувальної фізичної культури – це та організаційна форма, у межах якої застосовуються засоби лікувальної фізкультури та здійснюються методи ЛФК. Методи (методики) ЛФК насправді є завданнями ЛФК. У найменуванні методики ЛФК вказують те захворювання чи патологічний стан, у якому цей метод застосовується. Засоби ЛФК – це діючі лікувальні фактори, такі, як гімнастичні фізичні вправи, фізичні вправи у воді, ходьба, заняття на тренажерах тощо. У статті досліджено теоретичні питання підготовки викладачів фізичного виховання до впровадження програми «Лікувальна фізична культура для дітей молодшого шкільного віку з функціональними порушеннями постави в умовах загальноосвітніх навчальних закладів», розкрито вікові анатомо-фізіологічні особливості розвитку молодших школярів, основні причини функціональних порушень постави в молодших школярів в умовах закладів загальної середньої освіти та вдома, описано завдання програми, перспективи формування знань, умінь, навичок та компетентностей у процесі вивчення програми.