Перегляд за Автор "Алєксєєва, Ганна Миколаївна "
Зараз показуємо 1 - 20 з 115
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументBitbucket як рішення для організації командної роботи над іт проектом(Journal «ScienceRise: Pedagogical Education», 2023) Дмитренко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Світлана ВалеріївнаРозглянуто окремі аспекти процесу професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю, аналізується саме одна із найпоширеніших форм співпраці ІТ фахівців - командна робота над проектом. Протиріччя між типовою системою підготовки майбутнього фахівця та груповим характером його майбутньої діяльності призвели до необхідності розбудови освітньої системи України саме в сфері підготовки ІТ фахівців. Навички самоорганізації і самодисципліни, навички комунікації, навички роботи в команді і співпраця, відповідальність і адаптація, формування нових навичок і методів стають необхідними для майбутніх фахівців комп’ютерного профілю. Досліджено основні засади використання систем управління версіями і здійснено аналіз інструментарію їх реалізації. З цією метою було проведено аналіз найвідоміших унікальних платформ Bitbucket та GitHub, описано їх функціональні можливості, щоб користувач сам для себе вирішує, яку систему обрати; обґрунтовано вибір програмного середовища через переваги та недоліки, що обумовлює організацію ефективної командної роботи над ІТ проектом, де потрібні відповідні уміння здійснювати розробку окремих модулів проекту паралельно з іншими групами учасників. Визначено особливості використання системи управління версіями Bitbucket та GitHub під час реалізації ІТ проектів. Описано процедуру й основні кроки створення робочої версії проекту. Для сучасного професіонала найбільше значення має командна робота в навчанні здобувачів освіти, тому розуміння того, як використовувати технологію системи контролю версій, є обов’язковою частиною професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Доведено, що для організації спільної роботи потрібно використовувати певну технологію взаємодії команди розробників програмного проекту засобами систем управління версіями Bitbucket та GitHub.
- ДокументCANVA як інструмент ефективної візуалізації навчального матеріалу з мовної та літературної освіти(Tampere, Finland : Scholarly Publisher ICSSH, 2024) Непейпиво, Валерія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр СергійовичВикористання програм для створення презентацій в процесі ефективної візуалізації навчального матеріалу з мовної та літературної освіти становить важливу частину сучасного професійного та навчального середовища. У зв’язку з швидким розвитком технологій та зростанням вимог до професійного навчання програма Canva стає дедалі популярнішою серед користувачів, зокрема здобувачів факультету філології та соціальних комунікацій.
- ДокументFeatures of the use of ict for performing online testing in the modern educational process(Proceedings of the International Conference «Modern trends in the development of science and technology», 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Щербаков, Єгор; Кортез, Хосе Італо; Чуприна, Ганна ПетрівнаУ статті розкриті особливості використання ІКТ для здійснення онлайн тестування в сучасному освітньому процесі, які дозволяють враховувати можливості й потреби здобувачів освіти й забезпечують швидкий зворотній зв'язок, зокрема в умовах дистанційного навчання. Доведено, що саме застосування сервісів Kahoot та Google Forms дозволяють здійснювати онлайн тестування та дозволяє підтримувати увагу здобувачів, робити процес навчання невимушеним, цікавим та ефективним.
- ДокументINCLUSIVEPATH – розробка інклюзивних освітніх шляхів(Рівне : РВВ РДГУ, 2024) Поліщук, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр ВолодимировичДослідження розглядає ключову роль інформатизації освіти у процесі цифрової трансформації суспільства та її вплив на формування загальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами в дистанційному режимі. Авторами описано можливі шляхи формування загальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами в дистанційному режимі та в системі онлайн. Вивчення використання інформаційно-комунікаційних технологій показує, як вони можуть служити рушійною силою для підвищення якості освіти, забезпечуючи більш широкий доступ до освітніх ресурсів та сприяючи ефективному управлінню інформацією.
- ДокументPython: ключовий інструмент у сфері інформаційних технологій(Кременчук : ЦФЕНД, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Мерзляк, Андрій; Антоненко, Олександр ВолодимировичPython є однією з найпопулярніших мов програмування у світі завдяки своїй простоті вивчення, розширюваності і багатофункціональності. Ця мова застосовується в багатьох напрямках сучасних інформаційних технологій, таких як: веб-розробка, обробка даних та машинне навчання, інтернет речі, графічний дизайн та розробка ігор, робототехніка та штучний інтелект тощо. Python має велику спільноту розробників, яка постійно розвиває його і надає підтримку новачкам та досвідченим розробникам. Завдяки цьому у відкритому доступі знаходить безліч інструментів та бібліотек, які можуть бути використанні для вирішення тих або інших завдань. Враховуючи той факт, що Python стрімко розвивається, та весь його великий потенціал, можна зазначити що він є досить актуальним в наш час, і варто досліджувати те, як він впливає на сучасний технологічний процес.
- ДокументVR та AR технології в освітньому процесі: практичний аспект(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Анастасія; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито приклади використання VR та AR технологій в освітньому процесі учнів середніх шкіл, який протягом останніх років вийшов на значно новий рівень. Все більше навчальних закладів впроваджують інформаційно-комп’ютерні технології у свій освітній процес в сучасних умовах дистанційного навчання. Застарілі методи навчання відходять на другий план, а замість них приходять інноваційні та більш результативні. Наразі учні та студенти мають більше можливостей навчатися як вдома, так і у школах та університетах. Одними з самих ефективних впроваджень для такого навчання виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументVR та AR технології в освітньому процесі: практичний аспект 2(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Анастасія; Смоліна, Ірина СергіївнаНаведено приклади використання VR та AR технологій в освітньому процесі учнів середніх шкіл, який протягом останніх років вийшов на значно новий рівень. Все більше навчальних закладів впроваджують інформаційно-комп’ютерні технології у свій освітній процес в сучасних умовах дистанційного навчання. Застарілі методи навчання відходять на другий план, а замість них приходять інноваційні та більш результативні.
- ДокументАналіз програм для організації відеоконференцій, як засіб підтримки освітнього процесу при дистанційному навчанні(Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Ладний, Максим; Алєксєєва, Ганна МиколаївнаНа сьогодні є гостра потреба серед студентів, школярів, а також їхніх батьків у якісному дистанційному навчанні. Цифровізація дедалі більше розповсюджується на різні сфери нашого життя. Сьогодні технології дають можливість навчатися в дистанційно з будь-якого місця за наявності інтернет-мережі. Через це виникає багато проблем з підбором та застосуванням програм та додатків. Мета дослідження полягає у розкритті практичних аспектів взаємодії учасників освітнього процесу для надання знань і навичок та покращення результатів навчання на прикладі конкретних програм.
- ДокументАрхітектура ігрового світу та принципи імерсивного дизайну рівнів(Молодь і ринок : науково-педагогічний журнал., 2024) Науменко, Анатолій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Світлана ВалеріївнаСтаття присвячена аналізу ключових аспектів розробки відеоігор та імерсивного дизайну рівнів, що відіграють вирішальну роль у створенні глибокого та захоплюючого ігрового досвіду. В ній детально розглядаються основні принципи імерсивного дизайну, включно з відчуттям присутності, неперервністю та аутентичністю ігрового світу, які є фундаментальними для занурення гравця у віртуальні світи. Окрім того, висвітлюється роль сучасних технологій, таких як віртуальна реальність, штучний інтелект та фізичне моделювання, які відкривають нові можливості для створення імерсивних ігрових досвідів. Аналізується вплив психології гравців, в тому числі емоцій, імперативів та мотивації, на процес дизайну ігор, а також розглядаються методи дизайну взаємодії гравця з ігровим світом через геймплей, ландшафт, загадки, що сприяє створенню глибокого занурення та емоційного зв'язку. Важливу увагу приділено управлінню та балансу рівнів, ключовим для досягнення оптимального балансу між викликом та задоволенням гравця, забезпечуючи плавний перехід між ігровими етапами. Ця робота надає цінні інсайти для розробників відеоігор, прагнучи до створення більш інтерактивних, захоплюючих та емоційно залучених ігрових досвідів, підкреслюючи важливість імерсивного дизайну у сучасній ігровій індустрії.
- ДокументВикopиcтaння кoмп'ютepниx ґaджeтiв учнями лiцeю пpи диcтaнцiйнoму нaвчaннi(Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Голендяєв, Григогій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Смоліна, Ірина СергіївнаCучaний poзвитoк нoвиx iнфopмaцiйниx тexнoлoгiй тa кoмп’ютepниx ґaджeтiв i впpoвaджeння їx пpи диcтaнцiйнoму нaвчaннi у вcьoму cвiтi нaклaли cвiй cуттeвий вiдбитoк нa poзвитoк ocoбиcтocтi cучacнoгo лiцeїcтa (шкoляpa, cтудeнтa). Нapaзi cуcпiльcтвo впpoвaджує кoнcтpуктивнi змiни в пpиcтpoяx нa якиx мoжливo нaвчaтиcя. Cуть циx змiн кpиєтьcя в нoвиx cпocoбax ґaджeтилiзaцiї тa cпpиймaння iнфopмaцiї з пpиcтpoїв тa пpoгpaм для нaвчaння, якi нe викopиcтoвувaлиcя paнiшe.
- ДокументВикористання STEM-компетентностей вчителями інформатики у закладах загальної середньої освіти(2024) Луцюк,Тарас; Алєксєєва, Ганна МиколаївнаАктуальність дослідження зумовлена глобальними освітніми тенденціями та вимогами сучасного ринку праці, що все більше орієнтований на міждисциплінарні знання та навички, особливо в галузях науки, технологій, інженерії та математики. Учителям інформатики потрібно шукати нові підходи до методики навчання програмних засобів і викладати загальні принципи побудови та функціонування інформаційних технологій. На допомогу вчителям інформатики приходить система навчання STEM – освіта, напрям інноваційного розвитку освіти, завдяки якому діти розвивають логічне мислення та технічну грамотність, навчаються вирішувати поставлені задачі, стають новаторами, винахідниками.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Leadership and Innovation University, 2023-02-01) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Batumi, Georgia LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВикористання дистанційних технологій при проведенні занять: LMS Moodle, Google classroom(Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Копілець, ЛесяНині все більш актуальною стає проблема методики дистанційного викладання дисциплін, пов'язаних з інформаційними технологіями. У цьому роботі пропонується розглянути деякі аспекти викладання інформатики в дистанційному форматі. Метою дослідження є використання програм для дистанційного навчання (LMS MOODLE, Google клас) із досвіду Бердянського державного педагогічного університету.
- ДокументВикористання електронних технологій під час дистанційного навчання у дошкільних закладах(Київ : ІЦО НАПН України, 2023) Кириєнко, Дарина; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Чуприна, Ганна ПетрівнаУ зв'язку зі зростаючим використанням електронних технологій в освіті, в основі яких лежить інтерактивність, що допомагає краще засвоїти матеріал та створити всі передумови для особистісного розвитку дитини, дистанційне навчання стає все більш популярним серед педагогів і батьків дітей дошкільного віку. Дослідження ефективності електронних технологій в дистанційних умовах у навчанні дошкільнят має актуальність з наступних причин: пандемія COVID-19: світова пандемія спричинила закриття багатьох дитячих садків і шкіл, що змусило батьків та педагогів шукати альтернативні методи навчання, зокрема дистанційні; зручність та доступність: дистанційне навчання забезпечує зручність та доступність для батьків та дітей, які мають обмежені можливості щодо транспорту та інші обставини; ефективність: дистанційне навчання може бути ефективним для дошкільнят, оскільки дозволяє використовувати інтерактивні методи навчання, відео- та аудіоматеріали, візуальні елементи та інші засоби, які можуть бути цікавими та зрозумілими для малюків; розвиток комп'ютерних навичок: ранній розвиток комп'ютерних навичок є важливим для майбутньої успішної кар'єри в цифровій епохи, тому використання електронних технологій у навчанні дошкільнят може бути корисним для їх майбутньої професійної діяльності.
- ДокументВикористання онлайн-дошки clevermaths на уроках природничо-математичного циклу під час дистанційного та змішаного навчання(Research Europe, 2024) Півень, Надія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр СергійовичЗ 2019 року, під час пандемії COVID-19, популярність дистанційного та змішаного навчання в українських закладах освіти різко зросла, а з 24 лютого 2022 року коли російська федерація безжалісно вторглася на територію України почавши так звану військову спецоперацію проти суверенітету і територіальної цілісності України, що триває з 2014 року, змусило переглянути всі аспекти і технології викладання у сфері освіти в навчальних закладах. Викладачі, які не мають змоги із за небезпекової ситуації працювати офлайн, працюють дистанційно або ж за змішаною формою навчання, виходять на свої уроки за допомогою платформах, таких як: Classroom, Prosvita, Moodle, Zoom, та інші.
- ДокументВикористання програм віддаленого керування як засіб підтримки освітнього процесу при онлайн навчанні(Херсон: Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Коломієць, Євген; Алєксєєва, Ганна МиколаївнаПри онлайн навчанні студенти можуть стикатися з труднощами налагодження програм при освітньому процесі на комп’ютері у випадку недостачі навичок роботи з конкретною програмою або недостатньою комп’ютерною грамотністю у цілому. Протягом багатьох років технологія дистанційного навчання в освітній системі України є найбільш ефективною для масового формування знань, умінь, навичок і здібностей у студентів. Онлайн навчання - це альтернативна форма навчання, яка особливо актуальна в сучасних умовах з великою кількістю переміщених осіб.
- ДокументВикористання сучасних комп'ютерних технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту(БДПУ, 2023) Самойленко, Євген; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр СергійовичВсесвітньо відомі події 2022 року в Україні дали виклик всім галузям промисловості, науки, техніки та навчання. З початку поширення відомого захворювання COVID-19 у 2020 р. постало питання проведення занять здобувачів освіти та школярів в умовах дистанційного навчання. Відповідний наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», регламентував переведення майже всіх навчальних закладів освіти на дистанційну або змішану форми навчання.
- ДокументВикористання сучасних мультимедійних технологій для візуаліції соціальної інформатики(БДПУ, 2024) Кутєпова, Альона; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій ГригоровичУ сучасному світі, де інформація поширюється з неймовірною швидкістю, з'являється потреба в ефективних засобах її візуалізації та аналізу. Соціальна інформатика, що вивчає вплив інформаційних технологій на соціальні процеси, потребує сучасних методів для відображення складних даних у зрозумілій та доступній формі. Використання мультимедійних технологій для візуалізації соціальної інформатики дозволяє не тільки поліпшити розуміння складних соціальних зв'язків та тенденцій, але й сприяє більш ефективному прийняттю рішень на основі аналізу соціальних даних. Це важливо як для наукових досліджень, так і для практичного застосування у сфері управління, освіти, маркетингу, та інших галузях, де важливо швидко аналізувати великі обсяги соціальної інформації.
- ДокументВикористання техногій віртуальної та доповненої реальності в освітньому процесі(Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Чуприна, Ганна Петрівна; Шевченко, ДенисВ 2022 році світовий ринок VR- та AR- гаджетів складає близько 30 млрд. доларів. Експерти говорять що це тільки початок. Судячи з цих даних віртуальна реальність вже майже у всіх сферах нашого житті, освіта не є винятком. Інтерес до технологій цілком обґрунтований: вчені вважають, що цифровізація освіти дозволить спростити подачу складного матеріалу, полегшити запам'ятовування і мотивувати дітей вчитися старанніше.