Перегляд за Автор "Анісімова, Ніна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ“То звідки ж ця музика, Господи?”: філософія і поетика музичних образів у ліриці В. Герасим’юка, І. Малковича, І. Римарука(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Анісімова, НінаУ статті аналізуються філософсько-художні аспекти музичних образів у творчості представників поетичного покоління 1980-х років Василя Герасим’юка, Івана Малковича, Ігоря Римарука. Теоретико-методологічною основою дослідження обрано концепції праць Т. С. Еліота та О. Махова, які розглядали принципи взаємодії словесного та музичного мистецтва. У кожного з вісімдесяти поетів музичні образи та алюзії набули оригінального художнього вираження, тісно пов’язаного з різними сферами культури – театром, міфом, поезією. У художньому вираженні світу музики поетів поєднують такі риси стилю: філософічність, метафоричність, складний підтекст, асоціації. Формальна формула «поезія – це музика душі» у їхніх творах послідовно утверджується в естетичній площині. Музичні образи І.Малковича вирізняються зв'язком із поетикою абсурдного театру, естетикою фольклору, театральним мисленням. У ліриці В. Герасим’юка музичні образи тісно пов’язані з міфопоетикою та метафоричним мисленням. У творах І. Римарука у вираженні музичних образів спостерігається асоціативність, герметичність та апокрифічність. Поети репрезентують стильовий напрям української поезії другої половини ХХ століття – естетизм. Основні вірші авторів розібрано з музичними образами.