Перегляд за Автор "Беженарь, Лілія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання інтерактивних методів в початковій школі на уроках української мови(Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, 2024-11) Коваль, Карина Валентинівна; Беженарь, Лілія СергіївнаУ тезах проаналізовано значення інтерактивних методів навчання в початковій школі на уроках української мови та їх вплив на розвиток ключових компетентностей здобувачів початкової освіти.
- ДокументМетодологічні аспекти впровадження інтерактивних методів навчання в освітній процес НУШ(Бердянський державний педагогічний університет, 2025-04) Коваль, Карина Валентинівна; Беженарь, Лілія СергіївнаУ статті розглянуто особливості використання інтерактивних методів навчання в системі початкової освіти в контексті реалізації Концепції Нової української школи. Проаналізовано сутність інтерактивних методів, їх класифікацію за функціональними особливостями та педагогічний потенціал у формуванні активної, відповідальної, творчої особистості молодшого школяра. Розкрито роль інтерактивних технологій у створенні сприятливого освітнього середовища, розвитку критичного мислення, пізнавальної активності й самостійності учнів. Наголошено, що впровадження інтерактивних методів сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу, реалізації принципів співпраці «учитель – учень» і забезпечує досягнення цілей сучасної початкової освіти.
- ДокументОсобливості використання ілюстративного матеріалу підручників з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для формування екологічної свідомості молодших школярів(2024) Мухіна, Тетяна Євгенівна; Беженарь, Лілія СергіївнаУ тезах визначено особливості використання ілюстративного матеріалу підручників з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для формування екологічної свідомості молодших школярів на прикладі 2-го класу.
- ДокументІнтерактивні онлайн-платформи як засіб мотивації здобувачів початкової освіти до вивчення української мови(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Коваль, Карина Валентинівна; Беженарь, Лілія СергіївнаУ статті досліджується роль інтерактивних онлайн-платформ як засобу підвищення мотивації здобувачів початкової освіти до вивчення української мови. Проаналізовано особливості сучасних цифрових ресурсів, таких як Kahoot!, LearningApps, Самоучка та Алаба, які поєднують ігрові елементи, візуальну привабливість та зворотний зв’язок, сприяючи активному залученню учнів до освітньої діяльності.