Перегляд за Автор "Безугла, Людмила Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКонцепція цифровізації сучасної освіти, як основа розвитку кадрового потенціалу виробничого сектору економіки(Перспективи та інновації науки, 2021) Застрожнікова, Ірина Володимирівна; Безугла, Людмила СергіївнаСучасні процеси цифровізації набирають значного прискорення з року в рік в усіх секторах економіки. У статті зазначено, що перехід на цифрові технології є одним з найважливіших мегатрендів нашого часу. Зараз використовується чимало цифрових технологій, які наразі активно впроваджуються у виробничих та невиробничий сектори економіки України. Основною рушійною силою в активізації інноваційних процесів формування та реалізації стратегічних напрямків виступатимуть кваліфіковані кадри. Зазначено, що на перший план виходить «осучаснення» освіти, основою чого є її цифровізація та інтеграція у сучасні digital-технології та інтеграція у світовий освітній простір. Цифрова трансформація освітньої галузі та формування вітчизняного інформаційно-освітнього середовища призведе до підвищення інтелектуальних, творчих здібностей учнів і вдосконалення професійних компетенцій педагогічних працівників, забезпечить широкий доступ до інноваційних освітніх технологій, підвищить інформаційну безпеку в мережах передачі даних. Основними завданнями розвитку інформаційно-комунікаційного середовища освітнього простору є: вдосконалення інформаційно-комунікаційної інфраструктури закладів освіти; розвиток інформаційної системи управління, що забезпечує в режимі реального часу багаторівневий доступ (заклад освіти - район - область - республіка) до інформації, пов'язаної з освітнім процесом, інтеграцію з відомчої статистикою, розробка нормативної бази для її функціонування; впровадження в освітній процес інноваційних методик, заснованих на інформаційних технологіях. Кадровий склад виробничого сектору майбутнього повинен мати системне та екологічне мислення, вміти керувати проектами, володіти навичками ІТ та в деяких професіях – знання іноземних мов. Саме освіта має сприяти розвитку цифрових навичок у здобувачів. На прикладі аграрного сектору розглянуто основні цифрові перетворення та зміни, на які має зреагувати сучасна аграрна освіта усіх рівнів. Орієнтація на зміни в управлінні кадровим потенціалом в цифровій економіці змінює практику роботи по прийняттю управлінських рішень. Особливо це стосується освітньої сфери, так як навчальні заклади здатні сприяти соціально-економічному розвитку, тобто бути центрами інноваційного розвитку.