Перегляд за Автор "Бондаренко, Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМеханізм формування ланцюгових та кристалографічно орієнтованих пор на поверхні n-InP(БДПУ, 2023) Бондаренко, ВікторіяКваліфікаційна робота висвітлює теоретичні основи і практичні результати синтезу поруватих шарів на поверхні монокристалічного фосфіду індію та встановлення механізму формування ланцюгових і кристалографічних пор.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти(Бердянськ : БДПУ, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Безкоровайна, Лариса; Васильєва, Марина; Ільченко, Олена; Лебедик, Леся; Лупаренко, Світлана; Пріма, Раїса; Голік, Олександр Борисович; Голованова, Тетяна; Кінах, Неля; Козич, Ірина; Коробчук, Людмила; Коробчук, Тетяна; Афанасьєва, Наталя; Іотова, Юлія; Полякова, Анастасія; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Кондратенко, Юлія Ігорівна; Костенко, Ганна Петрівна; Голуб, Олена Вікторівна; Дімітрова, Олена; Панова. Тетяна; Вовченко, Ілона; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Дерев'янко, Ольга; Фатьянова, Тетяна; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Чечета, Альбіна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Іваницька, Світлана; Голубєва, Ірина; Бородін, Олексій; Комкова, Олена; Куленко, Анастасія; Сальнікова, Марія; Долгіх, Ірина; Соловйова, Ольга; Маєвська, Світлана; Василюк, Алла; Іваницький, Олександр; Андрєєв, Андрій; Білоус, Поліна; Тихонська, Наталія; Ачкан, Віталій Валентинович; Лебідь, Ольга; Поздєєва, Тетяна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бузова, Олена Дмитрівна; Вагіна, Наталя Степанівна; Коваленко, Валерій Миколайович; Акєнтьєва, Наталія; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, Юрій; Маленко, Світлана; Качерова, Ольга Георгіївна; Кондратець, Інна; Григор’єва, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Скробака, Юлія; Турбар, Тетяна; Романюк, Оксана; Василюк, Валерія; Корнєєв, Дмитро; Кривенко, Юлія; Лавніков, Олег; Руденко, Анастасія; Віштак, Світлана; Дугельна, Альона; Замятіна, Вікторія; Чорна, Наталія; Лупир, Діана; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Рубцова, Ангеліна; Ткаченко, Мілена; Собко, Наталія; Чорна, Єлизавета; Безумова, Ольга; Бондаренко, Вікторія; Жижева, Анастасія; Ісланкіна, Євгенія; Жученко, Дар’я; Маджарова, Софія; Гречановська, Олена; Ліщун, Олена; Глазкова, Ірина Яківна; Пріма, Дмитро; Степанюк, Алла; Калаур Світлана; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбанюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович; Десятник Катерина; Коваль Марта; Кондратець Інна; Янко Ангеліна; Попова, Анастасія Сергіївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Філь Олена; Чемоніна, Лада Вячеславівна; Щербакова, Катерина; Макаренко Лілія; Кушнір, Юлія Вікторівна; Дернова, Анна; Голендяєв, Гeoргiй; Беженарь, Лілія; Патика, Вікторія; Чорна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинів; Решетова, Яна; Ніколайчук, Катерина; Сяська, Інна; Ковергіна, Олександра; Руденко, Кароліна; Турченко, Наталя; Бондарева, Катерина; Алексінцева, Тетяна; Овсяннікова, Вікторія; Горецька, Олена Віталіївна; Кочкурова, Ольга; Свідерська, Галина; Вей, Марія-Андріана; Черезова, Ірина Олександрівна; Джеджера, Ольга; Дячкова, Валерія; Сипленко, Ірина; Гаркуша, Марія; Довгань, Антон; Дудка, Артем; Лавренюк, Ольга; Кізіль, Наталя; Петренко, Сергій; Рубльова, Наталія; Чорна, Віра; Юріна, Анастасія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Самофалова, Яна; Владімірова, Ольга; Дмухайло, Інна; Сапожников, Станіслав; Курись, Софія; Манько, Карина; Борисова, Олена; Сапранкова, Катерина; Стрельніков, Віктор; Бурназова, Віра Володимирівна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Тернавська, Лілія; Келембет, Раїса; Сироватко, Олена; Веренікіна, Ольга; Арсенюк, Діана; Клішко, Юлія; Самойлова, СофіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти» (25–26 листопада 2021 року).
- ДокументСутнісна характеристика уявлень про нанотехнології здобувачів загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Бондаренко, ВікторіяУ контексті розвитку фізичної освіти постає проблема формування уявлень про нанотехнології здобувачів загальної середньої освіти, що потребує її ґрунтовного дослідження. Методика проведення дослідження містить аналіз нормативно-правових документів, психолого-педагогічної літератури та наукових напрацювань для визначення сутнісних характеристик основних понять, як-то: «уявлення», «уявлення про нанотехнології», «уявлення про нанотехнології здобувачів загальної середньої освіти». Виявлено, що уявлення поділяються на дві групи залежно від здійснення впливу на органи відчуття суб’єкта діяльності та виконують сигнальну, регулятивну та налаштувальну функції в її реалізації. Вони починають функціонувати в проблемній ситуації, що може мати різні ступені визначеності, передбачати наслідки події, вирішувати складні проблеми, раціонально оцінювати обставини, шукати причинно-наслідковий зв’язок та діяти в середовищі з неповною інформацією. Наведено трактування термінів з префіксом «нано-», зокрема «нанотехнологія», що в загальному розумінні визначається як вплив на речовину на рівні окремих молекул і атомів. Встановлено, що нанотехнології забезпечують можливість створювати і модифікувати наноматеріали, а також здійснювати їх інтеграцію в повноцінно функціонуючі системи більшого масштабу. Так, основним завданням нанотехнологій є отримання наноматеріалів із заданою структурою і властивостями та їхнє застосування за певним призначенням. Наголошено на необхідності усвідомлення здобувачами загальної середньої освіти ролі нанотехнологій у науці, виробництві та різних сферах людської діяльності, що зумовлює активізацію уяви як важливого пізнавального процесу. Виокремлено можливі шляхи формування уявлень про нанотехнології здобувачів загальної середньої освіти: оновлення змісту фізики щодо фізичних властивостей наноматеріалів та застосування наноприладів; освітлення історичних фактів, що зумовлюють зміни в уявленні фізичної картини світу; впровадження окремого курсу з нанотехнологій тощо.