Перегляд за Автор "Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDevelopment of the educational system: European vector – 2024(DEL c.z., 2024-09-15) Онищенко, Сергій Вікторович; Жигірь, Вікторія Іванівна; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Мельник, Сергій Володимирович; Бутенко, Дар’я Олександрівна; Морозов, Олег Вікторович; Лавриненко, Лариса Василівна; Масюк, Георгій Ігорович; Титаренко, Людмила Іванівна; Урмич, Олена Михайлівна; Шалупня, Євгеній Олегович; Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Іллюченко, Анна Володимирівна; Чекмарьова, Наталя Григорівна; Чернявська, Олена Анатолівна; Луценко, Олена Іванівна; Хаджинов, Валерій АнастасійовичThe collection includes materials of the V International research and practical internet conference "Development of the educational system: European vector". The materials of the collection will be useful for researchers, scientists, graduate students, researchers, teachers, students.
- ДокументЕтнічний дизайн : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 н. р. для спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)(БДПУ, 2024) Бєлова-Олейник, Юлія ЮріївнаМетою викладання навчальної дисципліни Етнічний дизайн є формування здатності аналізувати, оцінювати та інтерпретувати етнічні мотиви і способи стилеутворення в дизайні різних культурних регіонів. Предметом вивчення курсу є етнічні стилі та напрями у дизайні, а також їх стилеутворювальні закономірності.
- ДокументКреативний дизайн : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 н. р. для магістерського рівня спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)(БДПУ, 2024) Бєлова-Олейник, Юлія ЮріївнаВ силабусі наведена презентація навчального курсу для магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Визначені основні теми курсу. Методи викладання та навчання, критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Предоставлена навчальна література. Метою викладання навчальної дисципліни Креативний дизайн є формування здатності аналізувати, оцінювати та інтерпретувати креативні дизайнерські проєкти і способи стилеутворення в дизайні різних креативних стилів. Предметом вивчення курсу є креативні дизайн-проєкти у сучасному дизайні різних галузей та визначенні особливості їх стилеутворювальних закономірностей.
- ДокументНауково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності(Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор ВіталійовичМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументОснови машинознавства : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для бакалаврського рівня спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)(БДПУ, 2024) Бєлова-Олейник, Юлія ЮріївнаМетою викладання навчальної дисципліни Основи машинознавства є здобуття знань з будови, конструкції та налагодження за конкретних умов роботи технологічних та робочих машин, з теорії та розрахунку технологічних процесів і робочих органів машин, які необхідні для високоефективного використання технічних засобів механізації в машинознавстві, проведенні досліджень, спрямованих на вдосконалення існуючих і створення нових машин.
- ДокументПрофесійна підготовка майбутніх молодших бакалаврів до рішення задач роботи автоматичних систем керування(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Дмитренко, Дмитро; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Алєксєєва, Ганна МиколаївнаУ статті розглянуто проблеми професійної підготовки майбутніх молодших бакалаврів до рішення задач автоматичних систем керування, та методи вирішення цих проблем за допомогою сучасних методик. Висвітлено сучасний рівень розвитку одного з напрямків електротехніки – автоматичних систем управління, зокрема – елементної бази радіокомпонентів, що застосовуються у багатьох пристроях автоматизації. Розглянуто компоненти автоматичних систем керування, їх інтерфейси, що застосовуються для обміну інформацією між пристроями, лінії зв'язку Наведено приклади застосування цих пристроїв. На підставі опису сформульовано проблему рівня навчання від поточного розвитку елементної бази пристроїв автоматизації, необхідності підвищення якості навчання, доведення до учнів більш сучасної інформації в галузі пристроїв автоматики, як у теоретико-методичному так і практичному рівні. Формулюється проблема майбутнього дослідження: необхідність посилення рівня підготовки майбутніх молодших бакалаврів з електротехніки щодо готовності до вирішення завдань у галузі роботи автоматичних систем керування. Визначений об'єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх молодших бакалаврі, також визначена його ціль. Складено список завдань дослідження, його загальна гіпотеза, варіанти часткових гіпотез. Доведено, що здобувачі освіти коледжів повинні мати можливість здобути комплексну освіту, яка включає як теоретичну, так і практичну підготовку в галузі автоматичних систем керування, зокрема, досконально вивчити основні принципи роботи роботів, основи програмування, електротехніку, механіку та інші дисципліни, що дозволить наблизити якість отримуваних знань до сучасних вимог. Описано конструкцію та технічні параметри стенда для демонстрації роботи датчиків та виконавчих пристроїв автоматизації, а також ліній зв'язку між датчиками та виконавчими пристроями, на основі поширеного мікроконтролера виробництва ST Microelectronics. Також описані можливі варіанти застосування даного стенду (приблизний лабораторний практикум) у процесі навчання молодших бакалаврів.
- ДокументПідвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності: звіт про науково-дослідну роботу кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-04) Перегудова, Валентина Іванівна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Буянов, Павло Георгійович; Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Курило, Ольга Юріївна; Погребняк, Марина МиколаївнаОб’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти у ЗВО. Предмет дослідження: теоретичні та методичні аспекти підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати, проаналізувати, узагальнити та практично перевірити процес підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в практиці педагогічних закладів вищої освіти шляхом запровадження інноваційних форм, методів і технологій навчання. Для досягнення поставленої мети розв’язано такі завдання: проаналізовано й узагальнено матеріали щодо теоретико методичних аспектів підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах; психолого педагогічних умов підготовки мобільних, конкурентоспроможних кваліфікованих робітників в закладах професійної (професійно технічної) освіти, здатних до творчої професійної діяльності; підготовки майбутніх докторів філософії з професійної освіти; реалізації технології проєктного навчання, організації міжпредметних проєктів та дизайн проєктів як засобів формування креативного мислення здобувачів освіти; визначено організаційно методичні аспекти впровадження цифрових технологій в освітній процес підготовки фахівців професійної та технологічної галузей. Методи дослідження: теоретичні: аналіз науково-методичної літератури для визначення стану процесу підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в педагогіко-психологічній, методичній літературі; узагальнення, систематизація теоретичних положень для обґрунтування теоретичних та методичних засад щодо професійної підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти; емпіричні: спостереження, порівняння, вимірювання, індукція та дедукція, моделювання, експеримент та ін. Наукова новизна: вперше: теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено дієвість альтернативних моделей підвищення якості підготовки фахівців педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах, що передбачає запровадження оновленого змісту, форм організації освітнього процесу, методів і засобів навчання та реалізується завдяки створенню відповідних організаційно педагогічних умов. уточнено категоріально--понятійний апарат дослідження проблеми підвищення якості підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти в сучасних умовах. удосконалено зміст підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти завдяки впровадженню дисциплін вільного вибору. подальшого розвитку набули наукові ідеї щодо підготовки фахівців--педагогів системи професійної та технологічної освіти на основі концептуальних і специфічних підходів. Результати роботи: 1. Узагальнені і опубліковані у вигляді: статті у журналах, що індексуються у Scopus, WOS – 26; монографії (розділи в монографіях) – 18; навчальні та навчально-методичні посібники – 17; наукові статті – 39; тези наукових повідомлень – 84; публікацій здобувачів першого та другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та здобувачів першого рівня вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка) – 55. 2. Окремі в такій монографії: Onyshchenko S. Mechanotronics in Mechanical Engineering: monograph. Žďár nad Sázavou: Publishing House «The company «DEL c.z.»», 2023. 69 р. (2,9 друк.арк.). Отримані результати апробовувалися та впроваджувалися в практику роботи закладів вищої освіти завдяки лекційним курсам, практичним та індивідуальним заняттям, методичним рекомендаціям та навчальним, методичним посібникам, програмам практикумів, тренінгів, на семінарах, міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, засіданнях кафедри. Апробація результатів дослідження здійснювалась у процесі їх обговорення на міжнародних та всеукраїнстких науково-практичних конференціях, методичних та методологічних семінарах, публікацій наукових статей та тез. Застосування результатів роботи, її практичний результат: результати науково-дослідної роботи використовуються в Бердянському державному педагогічному університеті при викладанні дисциплін циклу професійної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальностей 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) та 015 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка), а також можуть бути використані у закладах вищої освіти України. Форма кінцевої розробки: колективна монографія «Науково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності» («Scientific and Methodological Principles of Improving the Quality of Training of Professional and Technological Education Specialists in Modern Conditions»).
- ДокументСилабус навчальної дисципліни дизайн інтер"єрів для магістерського рівня спеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бєлова-Олейник, Юлія ЮріївнаСилабус навчальної дисципліни "Дизайн інтерєрів" призначено для ознайомлення здобувачами освіти зі змістом дисципліни, методами та особливостями викладання та вивчення, критеріями оцінювання науково-освітніми здобутками. Надана рекомендована література та описані фахові критерії, які будуть сформовані під час опанування курсом.
- ДокументТехнологічний практикум : силабус навчальної дисципліни для магістерського рівня спеціальності 014 Серелня освіта (Трудове навчання та технології ) на 2024-2025 н. р.(БДПУ, 2024) Бєлова-Олейник, Юлія ЮріївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Технологічний практикум» є підготовка майбутніх вчителів технологій до розробки та виконання дизайн-проєктів та викладання у закладах загальної середньої освіти та у позашкільних закладах освіти профілю дизайну та декоративно-прикладного мистецтва. Силабус дисципліни наведено для ознайомлення із її змістом, наведені методи викладання та особливості вивчення . Презентовані критерії оцінювання науково-освітніх здобутків магістрантів. Запропановано перелік наукової та методичної літератури з тематики навчального елемента "Технологічний практикум".