Перегляд за Автор "Гнатюк, Віталій Васильович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні питання впливу довкілля, фізичного виховання та спорту на здоров'я людини(Бердянський державний педагогічний університет, 2023-09) Cavcaliuc, A.S.; Базильчук, В.Б.; Журавльов, Ю. Г; Баришников, А. О.; Ляхова, І. М.; Верітов, О.І.; Пономарьов, В.О.; Петров, В.О; Голуб, Д.О; Дишкант, М.В.; Кара, Світлана Іванівна; Караулова, С.І.; Козицька, А.П.; Плющакова, О.В; Кононенко, М.О.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Ляхова, І.М; Маленюк, Т.В.; Павлевич, Л.М; Поліщук, К.В.; Пономаренко, К. С.; Примак, Є.Г; Пристинський, В.М.; Пристинська, Т.М.; Швець, О.А.; Сватьєв, А.В.; Булах, С.М.; Симонік, А.В.; Собко, Н.Г.; Станчевський, М.М.; Шевченко, О.В.; Мельнік, А.О.; Шевчук, О.П.; Філатова, З.І; Євтушок, М.В; Баранов, В.В; Безкоровайна, Л.В.; Білик, В.Г; Василенко, К.С; Браниште, Г.C; Гальченко, Л.В.; Іванська, О.В.; Румянцев, С.С; Голінка, О.В.; Дутчак, Ю.В.; Сущенко, Л.П.; Каплун, М.О; Сухарєв, Р.С; Митяненко, Юлія Володимирівна; Омельчук, О.В; Шеремет, І.В.; Василенко, К.С; Самойленко, Вадим Леонідович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Семенова, І.В; Ситнік, Д.М.; Согоконь, О.А; Степанова, Н.А.; Хатунцев, О.О.; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Савін, Є.В; Черезова, Ірина Олександрівна; Khatuntseva, S.М.; Cheremisina, I.М.; Yudin, O.О.; Lungu, E.M.; Nicolaiciuc, N.I; Onoi, M.P; Андреєва, О.Б.; Бугай, Б.А.; Єфімова, Анастасія Ігорівна; Дніпровська, Є.В.; Зоріна, Л.В.; Корх-Черба, О.В; Пшенічна, Л.П.; Кузьменко, В.Ю.; Коваленченко, В. Ф.; Ладиженська, К.О.; Мегалінська, Г.П; Білик, Ж.І.; Даниленко, Є.В; Ткачук, І. О.; Мерзлікіна, О.А.; Бобровник, Л.П; Некрасов, Григорій Григорович; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Самойленко,Інна Олександрівна; Сіренко, П.О; Жіденс, Я.; Качур, Є. Ю.; Хлібойко, Ю.В.; Внукова, О.М.; Лупійко, А.П.; Дроздова, В.М.; Загоренко, Н.О.; Гнатюк, Віталій Васильович; Нікітенко, Н.М.; Синегуб, Є.Л.; Павлевич, Я.О.; Бабаліч, В.А; Величко, М.В.; Вусик, Г.Л; Гжегожевський, Р.В.; Грибан, Г.П.; Завальнюк, О.В.; Співак, Л.М.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.У збірнику вміщено наукові статті, які висвітлюють актуальні питання теоретико-методичних, валеологічних та психолого-педагогічних аспектів фізичного виховання і спорту різних верств населення, професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання, фітнесу, фізичної реабілітації, туризму й рекреації, сучасних аспектів фізичної реабілітації та адаптивної фізичної культури, еколого-біологічні проблеми формування здорового способу життя студентської молоді, а також проблеми довкілля, фізичного виховання та спорту в суміжних наукових сферах: міждисциплінарних зв'язках.
- ДокументВеб-ресурси та онлайн-платформи для самостійного вивчення біології(«Перспективи та інновації науки», 2023) Гнатюк, Віталій Васильович; Пшенична, Наталя Сергіївна; Колодій, ВалентинаСтаття присвячена дослідженню вебресурс та онлайн-платформ, які можуть бути корисними для самостійного вивчення біології. Автори розглядають різноманітні інтерактивні ресурси та інструменти, що надають здобувачам освіти можливість вивчати біологію в зручний для них спосіб, незалежно від місця та часу.Зазначено, що вебресурс та онлайн-платформи для самостійного вивчення біології стали неоціненним інструментом для всіх, хто має бажання розширити свої знання про живу природу. Ці ресурси надають доступ до різноманітних матеріалів, які можуть бути використані для навчання, вивчення конкретних тем, підготовки до іспитів або для підвищення загального рівня знань.У статті обговорюється використання віртуальних лабораторій, інтерактивних симуляцій та додаткових матеріалів для засвоєння біологічних концепцій. Також наголошується на важливості платформ для тестування та оцінювання знань, які допомагають перевірити рівень розуміння матеріалу та забезпечують зворотний зв’язок. Автори статті вказують, що використання цифрових інструментів у навчанні біології сприяє підвищенню інтерактивності та ефективності навчання, а також розвитку творчих та аналітичних навичок у здобувачів освіти. У висновку зазначається, що вебресурс та онлайн-платформи для самостійного вивчення біології є потужними інструментами, які надають здобувачам освіти великий обсяг доступної інформації та відкривають нові можливості. Ці інтерактивні ресурси дають змогу користувачам поглиблювати свої знання, експериментувати та розширювати розуміння процесів живої природи у зручний для них спосіб. Вони сприяють створенню що стимулює навчального середовища та підвищують зацікавленість у вивченні біології. Завдяки візуалізаціям, інтерактивним симуляціям та дослідам здобувачі освіти можуть більш ефективно засвоювати матеріал і розвивати творчі та аналітичні навички. Все це робить процес навчання біології більш захопливим та досяжним для широкого кола учасників освітнього процесу.
- ДокументЗемля в об'єктиві природничих наук : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП «Фізична терапія, ерготерапія у травматології та ортопедії»(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Гнатюк, Віталій ВасильовичМета та предмет курсу: метою викладання навчальної дисципліни «Земля в об'єктиві природничих наук» є вивчення системи інтегрованих знань про навколишнє середовище, розуміння процесів які відбуваються в географічній оболонці Землі та розвиток природоохоронних орієнтацій у ставленні до природи. Предметом курсу є вивчення процесів які відбуваються в географічній оболонці Землі.
- ДокументМедіаекологія : силабус навчальної дисципліни освітньої програми «Фізична терапія, ерготерапія у травматалогії та ортопедії» на 2023-2024 н. р (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Гнатюк, Віталій ВасильовичМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Медіаекології» є вивчення медіаекосистем сучасності та прищеплення студентам комплексний, системний погляд на массмедіа, як на місце існування людини, показати соціально-гуманітарні аспекти формування і діяльності комунікаційних засобів і систем, навчити адаптуватися в новому інформаційному середовищі (медіа 2.0, 3.0), сформувати критичний аналіз інформації яка надходить з різноманітних інформаційних джерел та їх вплив на маси шляхом керованого хаосу. Предметом курсу є види та джерела інформації які впливають на людину у сучасних медіаекоситемах та формування критичного мислення щодо «просівання» фейкових новин та тверджень задля запобігання паніки та хаосу.