Перегляд за Автор "Григор’єва, Вікторія Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Citius, Altius, Fortius!»: феномен спорту в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Александрова, Г. А.; Анісімова, Ніна Павлівна; Белімова, Т. В.; Бестюк, І.А.; Богданова, Марія Ігорівна; Борунова, А.О; Вещикова, О. С.; Вишницька, Ю.В.; Волік, Н.А.; Гальчук, О.В.; Гладун, Д. В.; Голобородько, Я.Ю.; Горбач, Н. В.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.; Даниленко, Л.В.; Деркачова, О. С.; Дубініна, К. А.; Дуркалевич, В.В.; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зубець, Н.О.; Качак, Т.Б.; Кобилко, Н.А; Козлова, А.О.; Колінько, Олена Петрівна; Комаров, С. А.; Кононихіна, Д.С.; Кравченко, В. О.; Кравченко, Я.П.; Круль, Л. М.; Ласкава, Ю.В; Левицький, В. А.; Ленок, М. І.; Лучицька, Ю.О.; Лущій, С. І.; Мажара, Н.С.; Максимчук, В. В.; Мандич, Т.М.; Матвєєва, О.О.; Миронюк, Л. В.; Неліпа, О.В.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Пасько, І.В.; Пашинська, Л.М.; Повєткін, Є.М.; Прокопович, Л.В.; Кузмич, М.В.; Процик, І. Р.; Прушковська, І.В.; Радужан, М. Д.; Сінча, С. А.; Сластьонова, Д.С.; Cлижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Смаровоз, І. С.; Тхорук, Р.Л.; Федоренко, О. Б.; Федько, О.Ю.; Філоненко, С.О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хитра, Н.С.; Хом`як, Т. В.; Чернишенко, А. С.; Чорна, Т.Ю.; Чорний, І.В.; Шапошникова, О.О.; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г.М.; Штолько, М. А.; Щербакова, О.К.; Щербаков, Ю.В.; Якубовська- Кравчик, КатаржинаУ збірнику вміщено матеріали конференції, присвячені дослідженню феномену спорту в літературі та культурі крізь призму методологій філології, культурології та журналістики і методики. Висвітлено окремі проблеми гри, змагання, категорій тілесного й духовного в контексті оновлених знань.
- ДокументАктуальні питання впливу довкілля, фізичного виховання та спорту на здоров'я людини(Бердянський державний педагогічний університет, 2023-09) Cavcaliuc, A.S.; Базильчук, В.Б.; Журавльов, Ю. Г; Баришников, А. О.; Ляхова, І. М.; Верітов, О.І.; Пономарьов, В.О.; Петров, В.О; Голуб, Д.О; Дишкант, М.В.; Кара, Світлана Іванівна; Караулова, С.І.; Козицька, А.П.; Плющакова, О.В; Кононенко, М.О.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Ляхова, І.М; Маленюк, Т.В.; Павлевич, Л.М; Поліщук, К.В.; Пономаренко, К. С.; Примак, Є.Г; Пристинський, В.М.; Пристинська, Т.М.; Швець, О.А.; Сватьєв, А.В.; Булах, С.М.; Симонік, А.В.; Собко, Н.Г.; Станчевський, М.М.; Шевченко, О.В.; Мельнік, А.О.; Шевчук, О.П.; Філатова, З.І; Євтушок, М.В; Баранов, В.В; Безкоровайна, Л.В.; Білик, В.Г; Василенко, К.С; Браниште, Г.C; Гальченко, Л.В.; Іванська, О.В.; Румянцев, С.С; Голінка, О.В.; Дутчак, Ю.В.; Сущенко, Л.П.; Каплун, М.О; Сухарєв, Р.С; Митяненко, Юлія Володимирівна; Омельчук, О.В; Шеремет, І.В.; Василенко, К.С; Самойленко, Вадим Леонідович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Семенова, І.В; Ситнік, Д.М.; Согоконь, О.А; Степанова, Н.А.; Хатунцев, О.О.; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Савін, Є.В; Черезова, Ірина Олександрівна; Khatuntseva, S.М.; Cheremisina, I.М.; Yudin, O.О.; Lungu, E.M.; Nicolaiciuc, N.I; Onoi, M.P; Андреєва, О.Б.; Бугай, Б.А.; Єфімова, Анастасія Ігорівна; Дніпровська, Є.В.; Зоріна, Л.В.; Корх-Черба, О.В; Пшенічна, Л.П.; Кузьменко, В.Ю.; Коваленченко, В. Ф.; Ладиженська, К.О.; Мегалінська, Г.П; Білик, Ж.І.; Даниленко, Є.В; Ткачук, І. О.; Мерзлікіна, О.А.; Бобровник, Л.П; Некрасов, Григорій Григорович; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Самойленко,Інна Олександрівна; Сіренко, П.О; Жіденс, Я.; Качур, Є. Ю.; Хлібойко, Ю.В.; Внукова, О.М.; Лупійко, А.П.; Дроздова, В.М.; Загоренко, Н.О.; Гнатюк, Віталій Васильович; Нікітенко, Н.М.; Синегуб, Є.Л.; Павлевич, Я.О.; Бабаліч, В.А; Величко, М.В.; Вусик, Г.Л; Гжегожевський, Р.В.; Грибан, Г.П.; Завальнюк, О.В.; Співак, Л.М.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.У збірнику вміщено наукові статті, які висвітлюють актуальні питання теоретико-методичних, валеологічних та психолого-педагогічних аспектів фізичного виховання і спорту різних верств населення, професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання, фітнесу, фізичної реабілітації, туризму й рекреації, сучасних аспектів фізичної реабілітації та адаптивної фізичної культури, еколого-біологічні проблеми формування здорового способу життя студентської молоді, а також проблеми довкілля, фізичного виховання та спорту в суміжних наукових сферах: міждисциплінарних зв'язках.
- ДокументТехніка диригування як важливий елемент диригентсько-хорової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва: методичний аспект(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Григор’єва, Вікторія ВікторівнаУ статті порушено питання ролі диригентсько-хорової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва педагогічних закладів вищої освіти як необхідної складової процесу підготовки вчителя-хормейстера, керівника шкільного хору. Актуальність означеної проблеми обумовлюється необхідністю формування у здобувачів вмінь та навичок управління дитячим хоровим співом, а також їх підготовкою до практичної роботи з хоровим колективом. У статті доведена значущість роботи над технікою диригування зі здобувачами у рамках дисципліни «Практикум вокально-хорової підготовки». Зазначено, що техніка диригування входить у технологічну підготовку майбутнього вчителя музики як важливий засіб управління хоровим виконавством та проаналізовано різні підходи до визначення цього поняття у роботах українських вчених. У процесі аналізу обґрунтовано, що в оволодіння технікою диригування включається цілий комплекс умінь і навичок, які отримують студенти – майбутні вчителі музичного мистецтва. У статті виділено етапи роботи над технікою диригування та висвітлено зміст зазначеної роботи на кожному з етапів навчання. У роботі пропонуються різноманітні вправи, спрямовані на вдосконалення техніки диригування студентів, подається їх зміст та методика виконання. Наголошується, що руки є найважливішою частиною диригентського апарату і вимагають особливої уваги та низки спеціальних вправ. Рекомендується розпочинати роботу саме із вправ на звільнення цієї частини диригентського апарату. Акцентується увага на вправах для загального звільнення, розвитку відчуття цілісності рук і взаємозв’язку їх окремих частин (кисті, передпліччя, плече), для вироблення м’язового напруження та розслаблення, а також групі вправ, що дозволять зменшити або зовсім усунути скутість рук під час диригування. У статті детально окреслюються найкорисніші й найцікавіші методи та прийоми диригентської підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва, що сприятимуть ефективній роботі у класі хорового диригування та розвитку виконавської майстерності педагога-музиканта.