Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Данілова, Аліна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Диференційований підхід до навчання тригонометричних функцій учнів 8-9 класу
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Данілова, Аліна
    Мета дослідження: удосконалити методику навчання учнів 8-9 класу тригонометричними функціям з використанням диференційованого підходу. Особлива увага приділяється застосуванню інноваційних технологій та інтерактивних методів, що сприятимуть активному залученню учнів до навчального процесу, а також підвищенню рівня засвоєння математичних знань. Об'єкт дослідження: процес навчання математики з використанням диференційованого підходу. Предмет дослідження: методика навчання учнів 8-9 класу тригонометричним функціям.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback