Перегляд за Автор "Карпенко, Альона Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНаука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку(БДПУ, 2023) Захарченко, Павло Васильович; Короткий, Олексій Вікторович; Іванова, Наталя Сергіївна; Антощак, Марина Миколаївна; Тараненко, Юлія Петрівна; Бабіченко, Альона Денисівна; Кот, Надія Андріївна; Горецька, Олена Віталіївна; Григор’єв, Ігор Юрійович; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Мицик, Ганна Михайлівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Курило, Ольга Юріївна; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Пономаренко, Кирило Сергійович; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Самойленко, Інна Олександрівна; Горецька, Олена Віталіївна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Самойленко, Вадим Леонідович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Некрасов, Григорій Григорович; Боговін, Ольга Володимирівна; Вусик, Ганна Леонідівна; Карпенко, Альона Сергіївна; Рула, Наталія Володимирівна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Костромицький, Роман Іванович; Александрова, Ганна Олександрівна; Синиця, Аліна Олександрівна; Ліпич, Вікторія Миколаївна; Глазова, Світлана Миколаївна; Шульженко, Анжеліка Сергіївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Попович, Олександра Михайлівна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаДо збірника увійшли матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
- ДокументФеномен плеоназму і тавтології в українському мовленні(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Карпенко, Альона СергіївнаЗа період незалежностізначно зросла роль української мови. Набувши статусу державної, вона почала обслуговувати усі сфери життєдіяльності українського суспільства. Відповідно до вимог сьогодення система освіти має забезпечити підготовку висококваліфікованих фахівців усіх профілів, здатних здійснювати реформи у цій сфері. Однак підготовка спеціалістів будь-якої галузі науки чи виробництва передбачає формування мовних та мовленнєвих компетенцій, що є основними рисами розвиненої особистості.