Перегляд за Автор "Коробчук, Людмила"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументModern systems of science and education in the european union and world(DEL c.z., 2024-01) Онищенко, Сергій Вікторович; Базарнова, Ірина; Коробчук, Людмила; Коваленко, Вікторія; Антонова, Ольга; Покорчак, Святослав; Ярош, Надія; Марущак, Оксана; Мудрак, Назар; Мельник, Юлія; Wang, Yixuan; Tuliakova, Kateryna; Bereshchuk, Yelyzaveta; Березанська, Ірина; Дрок Павло; Плужник, Оксана; Веселовська, Альона; Бак, Ольга; Шинкар, Тетяна; Бараш, Евген; Мямлін, Сергій; Кулік, ТетянаThe collection includes materials of the V International research and practical internet conference "Modern systems of science and education in the European Union and world". The materials of the collection will be useful for researchers, scientists, graduate students, researchers, teachers, students
- ДокументModern systems of science and education in the European Union and world(DEL c.z., 2024-01) Онищенко, Сергій Вікторович; Базарнова, Ірина; Коробчук, Людмила; Коваленко, Вікторія; Антонова, Ольга; Покорчак, Святослав; Ярош, Надія; Марущак, Оксана; Мудрак, Назар; Мельник, Юлія; Wang, Yixuan; Tuliakova, Kateryna; Bereshchuk, Yelyzaveta; Березанська, Ірина; Дрок, Павло; Плужник, Оксана; Веселовська, Альона; Бак, Ольга; Шинкар, Тетяна; Бараш, Евген; Мямлін, Сергій; Кулік, ТетянаThe collection includes materials of the V International research and practical internet conference "Modern systems of science and education in the European Union and world". The materials of the collection will be useful for researchers, scientists, graduate students, researchers, teachers, students
- ДокументНаукові дослідження та навчання у вищій школі в дистанційному форматі як необхідність в складних для країни умовах(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коробчук, ЛюдмилаУ статті проведено оцінку застосування науково-дослідної діяльності та навчання у вищій школі в дистанційному форматі й доведено їх необхідність у складних для країни умовах. Зазначено основні методи та методики дослідження. Проаналізовано погляди й точки зору сучасних науковців щодо дистанційного навчання та освіти, їх практичного застосування. Для переконання практичності в науковій статті описано проведену експериментальну роботу у вигляді онлайн опитування серед фахівців першого та четвертого курсів, котрі навчаються за спеціальністю «Агрономія» та «Екологія». За результатами експерименту зроблено акцент на основні форми науково-дослідної діяльності здобувачів закладів вищої освіти. У вищій школі дистанційна форма навчання побудована на раціонально підібраних методах, інформаційних технологіях, принципах навчання тощо. У практичному застосуванні вони виступають як форми та методи організації навчальної й наукової діяльності. Схарактеризовано основні методи: метод індивідуалізованого навчання, метод проблемного викладу навчального матеріалу, дослідницький метод, метод проєктів. Внесено пропозиції щодо використання в освітньому процесі інноваційних та індивідуальних ігор, ділових ігор, проблемно-орієнтованих ігор, моделювання ситуацій. У статті відмічаються основні завдання, котрі вирішуються завдяки запровадженню дистанційної форми навчання й освіти у вищій школі, а також перелік можливостей, які можна отримати в кінцевому результаті. Наголошено на необхідності мотивації, що стимулює здобувача освіти до позитивної дії в науково-освітньому процесі та в подальшому розвитку його як фахівця. Відмічено важливість форми зворотного зв’язку від здобувачів та роль викладача в керівництві науковою діяльністю. Зроблений висновок, що дистанційний формат наукових досліджень та навчання в закладах вищої освіти цільовими пристосуваннями відрізняється від традиційного, паралельно з тим він має майбутнє в системі освіти, але не повинен замінювати традиційну освіту.