Перегляд за Автор "Костромицький, Роман Іванович"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБлогінг : силабус на 2023-2024 навчальний рік для ОП «Середня освіта (Англійська мова та література)»(БДПУ, 2023) Костромицький, Роман ІвановичМетою курсу є формування у здобувачів навичок ведення блогу професійного спрямування. Предметом навчальної дисципліни є сучасний стан блогосфери та її можливості для створення авторського блогу професійного спрямування.
- ДокументЖанрова своєрідність фільму Дені Вільнева «Той, що біжить по лезу 2049»(НУ «Запорізька політехніка», 2021) Костромицький, Роман ІвановичСучасні технічні можливості кінематографу надають потужний інструментар відтворення авторської реальності у найдрібніших деталях. Жанрова форма фантастики дозволяє створювати модель світу, в якій певне дискусійне соціальне явище подається в максимально напруженій фазі своєї екзистенції, і таким чином відбувається його своєрідна художня апробація і рефлексія. У цьому полягає одна з найважливіших функцій фантастики – прогностична. У центрі авторського уваги творців фільму «Той, що біжить по лезу 2049» – дослідження людської природи, пошук відповідей на питання, які складові формують людину як феномен, що таке людяність, як відбувається самоідентифікація? Фільм є художнім дослідженням основоположних моральних та філософських питань суспільства майбутнього у контексті стрімкого розвитку генної та біоінженерії.
- ДокументКваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 061 Журналістика : методичні рекомендації(2023) Мельнікова, Юлія Олександрівна; Костромицький, Роман Іванович; Рула, Наталія Володимирівна; Шульженко, Анжеліка СергіївнаУ виданні вміщено методичні рекомендації щодо підготовки випускної кваліфікаційної роботи ОКР «бакалавр» спеціальності 061 журналістика. Методичні рекомендації покликані допомогти студентам правильно підготувати й оформити бакалаврські проєкти: обрати тему, обґрунтувати актуальність, сформулювати мету і завдання, структурувати наукове дослідження, опрацювати наукову літературу, оформити бібліографічний опис друкованих видань, підготувати до оприлюднення власні творчі проєкти.
- Документ«Над берегами вічної ріки»: темпоральний вимір літератури(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Акулова, Н.Ю.; Анісімова, Ніна Павлівна; Антощак, М.В.; Атрошенко, Г.І.; Бабій, А.О.; Бернадська, Н.І.; Бєлаш, Г.О.; Бібік, В.Б.; Білик, Г.М.; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондаренко, А.І.; Бондарец, Т.С.; Васюта, С.Д.; Вєльчєва, К.О; Висоцька, С.С.; Воробей, Н.М.; Гольтер, І.М.; Горбач, Н.В.; Гребенюк, Т.Б.; Гурдуз, К.О.; Даниліна, О.В; Дацер, К.С.; Довіна, М.С.; Домбровський, М.Б.; Дуркалевич, В.В.; Ємець, О.В.; Жаркова, Р.Є.; Журавльова, Світлана Сергіївна; Зайдлер, Н.В.; Зінченко, К.В; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зозуля, О.В.; Зотова, В.Г.; Ігнатів, Н.Є.; Карпина, Е.С.; Кирюшкина, М.И.; Кистанова, А.В.; Кібалка, О.М.; Козельська, О.В.; Король, Л.П.; Коротєєва, В.В.; Косарєва, Г.С.; Костецька, Л.О.; Костромицький, Роман Іванович; Крупка, М.А.; Куриленко, І.А.; Кучер, З.І.; Лахманюк, А.М.; Левицька, О.С.; Лиман, Д.Ю.; Маркова, А.В; Матійчак, А.А.; Мирончук, І.О.; Мирошниченко, Ю.О.; Мішина, О.Е.; Моклиця, М.В.; Мочернюк, Н.Д.; Назаренко, Н.І.; Натяжко, С.М.; Нехайчук, Ю.А.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Овдійчук, Л.М.; Орлова, М.О.; Павлик, Неля Віленівна; Парфенюк, І.С.; Перинец, Е.Ю.; Підодвірна, М.І.; Полигач, І.О.; Регуш, Ю.С.; Редчиць, Т.В.; Рибчинська, З.Б.; Рыба, И.И.; Салюк, Богдана Анатоліївна; Сахневич, М.С.; Сластнікова, Н.О.; Слижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Співак, Ірина Едуардівна; Стадніченко, О.О.; Сушко, С.О.; Тверитинова, Т.И.; Титаренко, Е.А.; Тупахіна, О.В.; Філоненко, С.О; Харіна, О.І.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хижняк, Т.М.; Хорольська, Т.В.; Чик, Д.Ч.; Шапошникова, О.О.; Швець, А.І.; Школа, Валентина Миколаївна; Шовкопляс, Г.Є.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я.В.; Яструбецька, Г.І.Матеріали збірника присвячені науковому прочитанню проблеми часу в художній літературі та мистецтві. Літературознавчий дискурс дослідження темпоральності поєднаний з лінгвістичними аспектами вивчення часу. Призначений для викладачів, аспірантів, студентів й усіх, кого цікавлять проблеми темпоральності в літературі.
- ДокументРедагування для журналістів (відео) : силабус навчальної дисципліни на 2023–2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Костромицький, Роман ІвановичМетою викладання навчальної дисципліни «Редагування для журналістів» є засвоєння студентами комплексу знань з теорії та практики телевиробництва та монтажу відео. Основними завданнями вивчення дисципліни «Редагування для журналістів» є засвоєння студентами знань з історії телебачення та кіно, тенденцій розвитку кінематографу та телебачення, ознайомлення з основними функціями та можливостями редакторів відео, редагування відео різних жанрів, редагування та монтажу матеріалу за допомогою комп’ютерних програм, розкриття особливостей роботи дизайнера, способів і засобів організації творчого процесу праці, а також труднощів та переваг професії.
- ДокументСимволіка лабіринту в романі Умберто Еко «Ім’я троянди»(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 2024) Костромицький, Роман ІвановичУ статті проаналізовано специфіку знаковості постмодерної прози на прикладі роману У. Еко «Ім’я троянди» (1980). Особливу увагу приділено дослідженню семантичного поля такого знаку як лабіринт. Узагальнено історичні витоки різних моделей лабіринту, пред ставлених в культурному дискурсі, визначено історичні архітектурні споруди, які стали поштовхом для формування їх змістового наповнення. З’ясовано основні варіанти інтерпре тації символу лабіринт у романі «Ім’я троянди». Продемонстровано реалізацію таких типів лабіринту як маньєристичний, лабіринт Мінотавра та ризоматичний. Особлива увага приділяється дослідженню структури, функціонального навантаження та міфологічної основи лабіринту Мінотавра. Такий лабіринт має чітку структуру: вхід і центр, в якому знаходиться хтонічна істота. Дорога в лабіринті може наближатися або відділятися, але вона обов’язково виведе героя у центр споруди. Визначається символіка обра зів античного міфу. Досліджується лабіринт як сакральний простір для проходження персо нажами ініціації. Споруда є унікальною конструкцією, яка дозволяє від’єднати неофіта від соціуму, провести ритуал та повернути у новому статусі. Вбивство Мінотавра (уособлення бінарності людської природи) символізує перемогу людської раціональності над первісними тваринними інстинктами, подолання власної недосконалості та набуття сакрального зна ння та мудрості. Для аналізу роману залучається матеріали есе “Нотатки на полях «Імені троянди» (1983)”, у якому письменник подає оригінальну класифікацію лабіринтів. У. Еко пропонує виділяти грецький, маньєристичний та ризоматичний лабіринти. У статті досліджуються усі три типи, але особливу увагу приділено саме ризоматичному лабіринту, який виступає матрицею для вибудовування моделі світу постмодерного роману. Такий підхід дозволяє зро бити детективний сюжет ще більш заплутаним. Зазначається, що письменник вдається до інтелектуальної гри з читачем, розширюючи жанровий потенціал детективного роману. Автор дійшов висновку, що лабіринт у романі У. Еко «Імені троянди» (1983), представлений як символ пастки, сакральна просторова конструкція, модель свідомості та внутрішнього світу людини та жанрова модель постмодерного роману.