Перегляд за Автор "Кравченко, Наталя Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Leadership and Innovation University, 2023-02-01) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Batumi, Georgia LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВища математика : силабус навчальної дисципліни 2024–2025 навчальний рік для спец. 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Кравченко, Наталя ВолодимирівнаМета та предмет курсу: формування наукового світогляду та загальної математичної культури здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, розвиток їхнього математичного мислення, оволодіння системою математичних знань та умінь, які необхідні для розв’язування задач вищої математики та навчання здобувачів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти електроенергетичної галузі розв’язувати задачі диференціального та інтегрального числення, лінійної алгебри, аналітичної геометрії.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти(Бердянськ : БДПУ, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Безкоровайна, Лариса; Васильєва, Марина; Ільченко, Олена; Лебедик, Леся; Лупаренко, Світлана; Пріма, Раїса; Голік, Олександр Борисович; Голованова, Тетяна; Кінах, Неля; Козич, Ірина; Коробчук, Людмила; Коробчук, Тетяна; Афанасьєва, Наталя; Іотова, Юлія; Полякова, Анастасія; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Кондратенко, Юлія Ігорівна; Костенко, Ганна Петрівна; Голуб, Олена Вікторівна; Дімітрова, Олена; Панова. Тетяна; Вовченко, Ілона; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Дерев'янко, Ольга; Фатьянова, Тетяна; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Чечета, Альбіна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Іваницька, Світлана; Голубєва, Ірина; Бородін, Олексій; Комкова, Олена; Куленко, Анастасія; Сальнікова, Марія; Долгіх, Ірина; Соловйова, Ольга; Маєвська, Світлана; Василюк, Алла; Іваницький, Олександр; Андрєєв, Андрій; Білоус, Поліна; Тихонська, Наталія; Ачкан, Віталій Валентинович; Лебідь, Ольга; Поздєєва, Тетяна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бузова, Олена Дмитрівна; Вагіна, Наталя Степанівна; Коваленко, Валерій Миколайович; Акєнтьєва, Наталія; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, Юрій; Маленко, Світлана; Качерова, Ольга Георгіївна; Кондратець, Інна; Григор’єва, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Скробака, Юлія; Турбар, Тетяна; Романюк, Оксана; Василюк, Валерія; Корнєєв, Дмитро; Кривенко, Юлія; Лавніков, Олег; Руденко, Анастасія; Віштак, Світлана; Дугельна, Альона; Замятіна, Вікторія; Чорна, Наталія; Лупир, Діана; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Рубцова, Ангеліна; Ткаченко, Мілена; Собко, Наталія; Чорна, Єлизавета; Безумова, Ольга; Бондаренко, Вікторія; Жижева, Анастасія; Ісланкіна, Євгенія; Жученко, Дар’я; Маджарова, Софія; Гречановська, Олена; Ліщун, Олена; Глазкова, Ірина Яківна; Пріма, Дмитро; Степанюк, Алла; Калаур Світлана; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбанюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович; Десятник Катерина; Коваль Марта; Кондратець Інна; Янко Ангеліна; Попова, Анастасія Сергіївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Філь Олена; Чемоніна, Лада Вячеславівна; Щербакова, Катерина; Макаренко Лілія; Кушнір, Юлія Вікторівна; Дернова, Анна; Голендяєв, Гeoргiй; Беженарь, Лілія; Патика, Вікторія; Чорна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинів; Решетова, Яна; Ніколайчук, Катерина; Сяська, Інна; Ковергіна, Олександра; Руденко, Кароліна; Турченко, Наталя; Бондарева, Катерина; Алексінцева, Тетяна; Овсяннікова, Вікторія; Горецька, Олена Віталіївна; Кочкурова, Ольга; Свідерська, Галина; Вей, Марія-Андріана; Черезова, Ірина Олександрівна; Джеджера, Ольга; Дячкова, Валерія; Сипленко, Ірина; Гаркуша, Марія; Довгань, Антон; Дудка, Артем; Лавренюк, Ольга; Кізіль, Наталя; Петренко, Сергій; Рубльова, Наталія; Чорна, Віра; Юріна, Анастасія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Самофалова, Яна; Владімірова, Ольга; Дмухайло, Інна; Сапожников, Станіслав; Курись, Софія; Манько, Карина; Борисова, Олена; Сапранкова, Катерина; Стрельніков, Віктор; Бурназова, Віра Володимирівна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Тернавська, Лілія; Келембет, Раїса; Сироватко, Олена; Веренікіна, Ольга; Арсенюк, Діана; Клішко, Юлія; Самойлова, СофіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти» (25–26 листопада 2021 року).
- ДокументТелеграм бот для абітурієнтiв(Черкаси, 2022) Пузяков, Іван; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаЗа даними SalesForce, 69% користувачів вважають за краще спілкуватися з ботами, оскільки вони можуть отримати відповіді на питання зі зручною швидкістю. Відповісти на роботу відразу для 100 користувачів нескладно, а менеджеру доведеться почекати. Чат-бот створює відчуття, що компанія завжди на зв'язку з вами. А якщо боту вдається вирішити всі проблеми користувача, то людина не потрібна.
- ДокументЦифрові технології як засіб підвищення якості освітнього процесу закладу вищої освіти.(Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Гаденко, ІринаЦифрова трансформація української освіти має на меті підвищення її якості, досягнення нових освітніх результатів, адекватних вимогам сучасного цифрового суспільства. Сьогодні з‘являються нові вимоги до усіх учасників освітнього процесу: від особистісних і професійних якостей, творчих, креативних можливостей до знань і вмінь оперування ними. В цифровому суспільстві освіта людини протікає в умовах цифрового освітнього середовища, метою якого є розвиток цифрової компетентності особистості.