Перегляд за Автор "Кравченко, Наталя Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Leadership and Innovation University, 2023-02-01) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Batumi, Georgia LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументТелеграм бот для абітурієнтiв(Черкаси, 2022) Пузяков, Іван; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаЗа даними SalesForce, 69% користувачів вважають за краще спілкуватися з ботами, оскільки вони можуть отримати відповіді на питання зі зручною швидкістю. Відповісти на роботу відразу для 100 користувачів нескладно, а менеджеру доведеться почекати. Чат-бот створює відчуття, що компанія завжди на зв'язку з вами. А якщо боту вдається вирішити всі проблеми користувача, то людина не потрібна.
- ДокументЦифрові технології як засіб підвищення якості освітнього процесу закладу вищої освіти.(Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Гаденко, ІринаЦифрова трансформація української освіти має на меті підвищення її якості, досягнення нових освітніх результатів, адекватних вимогам сучасного цифрового суспільства. Сьогодні з‘являються нові вимоги до усіх учасників освітнього процесу: від особистісних і професійних якостей, творчих, креативних можливостей до знань і вмінь оперування ними. В цифровому суспільстві освіта людини протікає в умовах цифрового освітнього середовища, метою якого є розвиток цифрової компетентності особистості.