Перегляд за Автор "Крижко, Василь Васильович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГенеза та становлення провідницької парадигми управління національною освітою(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Крижко, Василь ВасильовичАвтор продовжує започаткований ним науковий дискурс стосовно місії провідництва в освіті. Ця проблема у вітчизняній педагогічній науці ще не набула навіть полемічного характеру і часто розуміється як “просвітництво”. Досліджено управлінський континуум та ґенезу провідництва в освіті. Здійснено науковий дискурс підходів та поглядів щодо характеристики особистості освітнього провідника в умовах освіти в суспільстві соціальної турбулентності та невизначеності етнічного національного компоненту в запозичених європейських зразках моделей освіти; його ролі в освітній навігації молоді та створенні умов для успішного соціального ліфту. Проаналізовано основні виклики ХХI ст. в управлінні національною та глобалізованою освітою. Представлено компаративістські характеристики наукового менеджменту, кайдзену, тектології та провідництва, сутнісного змісту лідерства в освіті та провідництва в освіті. Визначено їх ключові відмінності. Автор, розкриваючи формат провідництва в освіті, піддає критиці рудименти тоталітарної педагогіки в програмуванні вчителя на роль провідника не авторської а офіційної педагогіки. Справжній провідник відчуває своє покликання і має унікальну візію щодо вирішення проблем, які знаходяться поза полем зору більшості учасників освітнього процесу. Надання педагогу свободи творчості та умов самореалізації авторських ресурсів мотивуватиме його до здійснення справжньої провідницької місії.
- ДокументМенеджмент в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти до здійснення кваліфікованого управління закладами освіти. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є теоретико-методологічні та практичні фактори побудови, функціонування й управління освітніми інституціями на державному, міждержавному, міжнародному та транснаціональному рівнях.
- ДокументПровідництво в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета полягає у поглибленні знань здобувачів другого рівня вищої освіти з питань державницької ідеї провідництва в освіті; оволодіння теоретичними знаннями і практичними навичками з питань здійснення провідницької місії в національній освіті; формування у здобувачів другого рівня вищої освіти індивідуальних рис та якостей, які необхідні керівнику закладу освіти для здійснення цієї місії; розвиток у майбутніх керівників та педагогів закладів освіти потреби у методологічному мисленні. Предмет «Провідництво в освіті» спрямований на розуміння феномену провідництва в освіті, як тієї управлінської ролі, що на відміну від менеджерської, повністю включає в себе відповідальність за ефективне впровадження змін і об’єднання колективу навколо спільного бачення майбутнього організаційного розвитку.
- ДокументУправління закладом освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета: підготовка компетентних і конкурентноспроможних фахівців у галузі освіти, педагогіки, менеджменту освіти та управління сучасними системами і процесами регіонального освітнього простору. Завдання: вивчення наукових, законодавчих та нормативно- правових основ, структури освіти України, проблем та шляхів її подальшого розвитку; сутності педагогічних понять, закономірностей та принципів побудови освітнього процесу; формування здатності аналізувати й структурувати проблеми закладу освіти, прогнозувати, моделювати педагогічну та управлінську діяльність; прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень; проектування ефективних системи управління, заснованих на концепціях, методах та інструментах результативного управління; вміння управляти закладами освіти у відповідності до сучасних національних і міжнародних стандартів менеджменту освіти.