Перегляд за Автор "Крижко, Василь Васильович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГенеза та становлення провідницької парадигми управління національною освітою(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Крижко, Василь ВасильовичАвтор продовжує започаткований ним науковий дискурс стосовно місії провідництва в освіті. Ця проблема у вітчизняній педагогічній науці ще не набула навіть полемічного характеру і часто розуміється як “просвітництво”. Досліджено управлінський континуум та ґенезу провідництва в освіті. Здійснено науковий дискурс підходів та поглядів щодо характеристики особистості освітнього провідника в умовах освіти в суспільстві соціальної турбулентності та невизначеності етнічного національного компоненту в запозичених європейських зразках моделей освіти; його ролі в освітній навігації молоді та створенні умов для успішного соціального ліфту. Проаналізовано основні виклики ХХI ст. в управлінні національною та глобалізованою освітою. Представлено компаративістські характеристики наукового менеджменту, кайдзену, тектології та провідництва, сутнісного змісту лідерства в освіті та провідництва в освіті. Визначено їх ключові відмінності. Автор, розкриваючи формат провідництва в освіті, піддає критиці рудименти тоталітарної педагогіки в програмуванні вчителя на роль провідника не авторської а офіційної педагогіки. Справжній провідник відчуває своє покликання і має унікальну візію щодо вирішення проблем, які знаходяться поза полем зору більшості учасників освітнього процесу. Надання педагогу свободи творчості та умов самореалізації авторських ресурсів мотивуватиме його до здійснення справжньої провідницької місії.
- ДокументМенеджмент в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти до здійснення кваліфікованого управління закладами освіти. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є теоретико-методологічні та практичні фактори побудови, функціонування й управління освітніми інституціями на державному, міждержавному, міжнародному та транснаціональному рівнях.
- ДокументМенеджмент в освіті: силабус з навчальної дисципліни на 2024-2025 рік ( магістратура, спеціальність: 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво))(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Крижко, Василь ВасильовичМетою є підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти до здійснення кваліфікованого управління закладами освіти. Предметом є теоретико-методологічні та практичні фактори побудови, функціонування й управління освітніми інституціями на державному, міждержавному, міжнародному та транснаціональному рівнях.
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2024-11) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Бородін, Олексій; Верьовка, Наталя; Войтко, Єва; Сергієнко, Наталія; Яковенко, Георгій; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Мачинська, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Гогоц, Дарина; Горбань, Катерина; Грунтківський, Анатолій; Завгородня, Наталя; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Мельник, Ольга; Некіга, Лариса; Сапранкова, Катерина; Співак, Любов Миколаївна; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Боршош, Євгенія; Бублікова, Софія; Головата, Ксенія; Голубовська, Ірина; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дорошенко, Данііл; Дьоріна, Ангеліна; Жижема, Анастасія; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Кандибка, Анжеліка; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кобець, Аліна; Козлова, Катерина; Коваль, Карина Валентинівна; Кириленко, Олександра; Коркошко, Вадим; Красовська, Валентина; Куза, Андріан; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Лопан, Сергій; Лупир, Діана; Максютенко, Діана; Малиш, Яна; Пальчикова, Олександра; Мосюк, Дарія; Павленко, Олена; Петрик, Крістіна Юріївна; Поліщук, Катерина; Поліщук, Катерина; Пушкар, Надія; Рубцова, Ангеліна; Сапранкова, Катерина; Скорих, Ксенія; Соколенко, Анастасія; Стефанишин, Тетяна; Ткаченко, Марина; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чернецова, Валерія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Швидка, Людмила; Шило, Анжела; Ярема, Олена; Алієва, Емілія; Барболін, Микола; Бузова, Олена Дмитрівна; Григорович, Ольга; Грищенко, Любов; Землякова, Настасія; Ісланкіна, Євгенія; Ковалевська, Світлана; Костєвіч, Сергій; Михайлишин, Оксана; Некіга, Лариса; Очеретенко, Поліна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Панченко, Дар’я; Пивоваров, Сергій, Григор'єва Вікторія; Проценко, Дарина; Сидорук, Антон; Фімушкін, Владислав; Хомишак, Юлія; Шпирко, Сніжана; Крижко, Василь Васильович; Федорик, Вікторія Володимирівна; Буткова, Ольга; Недзведовська, Ольга; Крючкова, Юлія Вячеславівна; Романова, Оксана; Васьків, Сільвія; Підгурська, Валентина; Качерова, Ольга Георгіївна; Омельченко, Анетта Іванівна; Перетяга, Людмила; Кіт, Галина; Малінка, ОленаУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах зміненої реальності. Матеріали конференції стануть у нагоді майбутнім педагогам та вчителям початкової школи.
- ДокументПровідництво в освіті : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета полягає у поглибленні знань здобувачів другого рівня вищої освіти з питань державницької ідеї провідництва в освіті; оволодіння теоретичними знаннями і практичними навичками з питань здійснення провідницької місії в національній освіті; формування у здобувачів другого рівня вищої освіти індивідуальних рис та якостей, які необхідні керівнику закладу освіти для здійснення цієї місії; розвиток у майбутніх керівників та педагогів закладів освіти потреби у методологічному мисленні. Предмет «Провідництво в освіті» спрямований на розуміння феномену провідництва в освіті, як тієї управлінської ролі, що на відміну від менеджерської, повністю включає в себе відповідальність за ефективне впровадження змін і об’єднання колективу навколо спільного бачення майбутнього організаційного розвитку.
- ДокументПсихологія провідницького креативу в поліпарадигмальному просторі освіти(2024) Крижко, Василь Васильович; Старокожко, Ольга Миколаївна; Черезова, Ірина олександрівна; Скляров, Андрій; Саксонік, ІлонаМета: подальша активізація психологічного супроводу креативного характеру перетворюючої діяльності провідників в царині національної освіти України. Завдання: 1. Виокремити імперативні контраверзи управління та трансформування освіти як частини Європейського простору освіти. 2. Розглянути реальні варіанти методологічної легітимізації автохтонної ідеї провідництва в освіті. 3.Виходячи з ідеї невичерпності характеристик особистості суб‘єктів освіти (керівників, педагогів та здобувачів), дослідити роль ірраціонального мислення у створення власної успішної системи соціальних та професійних координат. 4. Дослідити особливості поліпарадигмального освітнього середовища та способів орієнтації суб‘єктів освітиу ньому. 5. Презентувати вперше авторські визначення «поліпарадигмальний освітній простір» та «поліпарадигмальний підхід в управлінні освітою».
- ДокументУправління закладом освіти : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Крижко, Василь ВасильовичМета: підготовка компетентних і конкурентноспроможних фахівців у галузі освіти, педагогіки, менеджменту освіти та управління сучасними системами і процесами регіонального освітнього простору. Завдання: вивчення наукових, законодавчих та нормативно- правових основ, структури освіти України, проблем та шляхів її подальшого розвитку; сутності педагогічних понять, закономірностей та принципів побудови освітнього процесу; формування здатності аналізувати й структурувати проблеми закладу освіти, прогнозувати, моделювати педагогічну та управлінську діяльність; прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень; проектування ефективних системи управління, заснованих на концепціях, методах та інструментах результативного управління; вміння управляти закладами освіти у відповідності до сучасних національних і міжнародних стандартів менеджменту освіти.