Перегляд за Автор "Крючкова, Юлія В'ячеславівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументSelf-менеджмент (тренінг) : силабус навчальної дисципліни для ОПП Психологія на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Крючкова, Юлія В'ячеславівнаМетою курсу «Селф-менеджмент» є оволодіння здобувачами вищої освіти теоретичними знаннями і практичними навичками з питань особистісного розвитку; формування у студентів індивідуальних особливостей та комплексу неспеціалізованих, надпрофесійних навичок, які відповідають за успішну участь у робочому процесі, високу продуктивність, та включають у себе здатність креативно мислити й управляти часом, навички самоуправління, ефективної комунікації, керування проектами, командоутворення, особистісний розвиток, селф-менеджмент, тайм-менеджмент, стрес, стрес-менеджмент, лідерство.
- ДокументПсихологія особистісної саморегуляції (тренінг) : силабус навчальної дисципліни для ОПП 053 Психологія на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Крючкова, Юлія В'ячеславівнаМета викладання навчальної дисципліни полягає у набутті власного досвіду та професійних компетенцій впливу на функціональні стани, досягнення фізичного, емоційного та ментального комфорту, вміння використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для виявлення певних закономірностей психологічних проблем екзогенного та ендогенного характеру, діагностувати наявність кордонних та патологічних психологічних й психосоматичних проявів, а також володіти способами їх профілактики і корекції.
- ДокументСтрес-менеджмент (тренінг) : силабус навчальної дисципліни для ОПП Психологія на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Крючкова, Юлія В'ячеславівнаМетою вивчення курсу дозволити студентам освоїти основні підходи до вивчення стресу, методи діагностики негативних станів та способи подолання стресових розладів, можливостей запобігання стресових ситуацій, оволодіння навичками керування стресом. Основними завданнями вивчення дисципліни є: 1) ознайомити з актуальними підходами до вивчення стресових реакцій та зорієнтувати у міждисциплінарних підходах психології та нейробіології стресу; 2) ознайомити з основними концепціями і методологією сучасних досліджень стресу, причинами виникнення і формами проявів стресових станів, впливу стресу на поведінку, діяльність і психічне здоров'я особистості; 3) ознайомити з основними принципами та підходами до надання психологічної допомоги людям у стресових ситуаціях різних типів.
- ДокументТренінг самопізнання та саморозвитку : силабус навчальної дисципліни для ОПП Психологія на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Крючкова, Юлія В'ячеславівнаКурс «Тренінг самопізнання та саморозвитку» розрахований на підготовку бакалаврів і спрямований на усвідомлення власних особистісних якостей, підвищення професійної компетентності та розвиток необхідних вмінь і навичок для подальшої професійної діяльності. Сучасні науково-педагогічні працівники повинні володіти різними методами впливу на учнів у процесі навчання та виховання гармонійної особистості. Одним із активних методів є тренінг. У психології існує досить велика кількість різновидів тренінгових груп. «Тренінг самопізнання та саморозвитку визначається як багатофункціональний метод цілеспрямованих змін психологічних феноменів особистості з метою формування адекватного «Я-образу» людини. Майбутні психологи отримають методи, які допоможуть поліпшити загальний власний психофізіологічний стан, а також вміння знімати психічні та тілесні напруження й самоудосконалювати особистість. Використання елементів тренінгової роботи під час занять зі здобувачами збільшить їх зацікавленість та рівень психофізіологічного здоров’я.
- ДокументФормування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика(Запоріжжя : БДПУ, 2024-05) Барбашова, Ірина Антоліївна; Гусак, Людмила; Маленицький, Денис; Іваницька, Світлана; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Прищак, Микола; Іваницька, Тетяна; Коваль, Карина Валентинівна; Саркісян, Тетяна; Іванова, Катерина; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кононенко, Марина; Парханова, Олена; Бикова, Вікторія; Поліщук, Катерина; Татарін, Володимир Петрович; Чмельова, Наталія; Шалатов, Денис; Гречановська, Олена; Атаманенко, Олена; Хаустова, Олена; Неборак, Катерина; Кіш, Валерій; Соловйова, Ольга; Ярощук, Лілія Григорівна; Ляхова, Інна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бєлоконь, Олексій; Школа, Олександр Васильович; Бут, Анастасія; Котило, Альона; Пермінова, Людмила; Кутєпова, Альона; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Прищепа, Валерія; Підгурська, Валентина; Глазкова, Ірина Яківна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Співак, Любов Миколаївна; Братюк, Віра; Горецька, Олена Віталіївна; Сапранкова, Катерина; Попова, Ольга Іванівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Дегтярьова, Альбіна; Долгіх, Ірина; Качерова, Ольга Георгіївна; Білоконь, Анастасія; Крючкова, Юлія В'ячеславівна; Мельниченко, Оксана; Поплавська, Алла; Лебідь, Ольга; Теплова, Марина; Рославець, Руслана; Швед, Олена; Карпова, Марина; Ільченко, Олена; Кузнєцова, Олена Яківна; Філоненко, Оксана; Бузова, Олена Дмитрівна; Вусик, Ганна Леонідівна; Голованова, Тетяна; Цуканова, Наталія; Щербакова, Надія Миколаївна; Кошляк, Михайло; Беженарь, Лілія; Біжко, Ірина; Буткевич, Антон; Єгорова, Ніна; Іваницька, Юлія; Мартинов, Антон; Іваницький, Олександр; Очеретенко, Поліна; Передерій, Катерина; Рожнова, Марія; Руденко, Марина; Рябов, Андрій; Хоменко, Світлана Валеріївна; Худик, Валерія; Рудчик, Ольга; Ягубян, Таїсія; Меліхова, Валерія; Фролова, Ольга Василівна; Хвостик, Ярослав; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Кононова, Олена; Бородін, Олексій; Галушкова, Марія; Федорченко, АнастасіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика» (17 травня 2024 року).
- ДокументІнструментарій цифрових технологій в системі аналізу впливу stem-освіти на психічний розвиток молодших школярів в умовах воєнного часу(Молодь і ринок, 2024) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Черезова, Ірина Олександрівна; Горецька, Олена Віталіївна; Сердюк, Наталія Іванівна; Крючкова, Юлія В'ячеславівнаСтаття аналізує використання інструментарію цифрових технологій для вивчення психологічного впливу STEM-освіти на психічний розвиток учнів початкової школи в умовах воєнного стану в Україні. У ході дослідження застосовано різноманітні цифрові інструменти, зокрема онлайн-опитування і аналітичні платформи, для збору даних про мотивацію, самооцінку, рівень стресу та соціально-психологічну підтримку учнів. Теоретичний аналіз і емпіричні дані підтвердили значний позитивний вплив STEM-освіти на наукове мислення та практичні навички учнів, їх інтерес до навчання і розвиток критичного мислення. Особлива увага у дослідженні надається аналізу гендерних та вікових відмінностей у відповідях учнів, що вказує на необхідність адаптації освітніх методик для врахування цих розбіжностей. Зокрема, результати опитувальника STEM-Kids Motivation Survey підтвердили високий загальний інтерес до STEM-дисциплін, хоча дівчата та хлопці проявляють інтерес до різних аспектів цих наук. Також використання “Шкали навчального стресу для дітей” показало, що молодші учні переживають менший стрес порівняно з учнями старших класів, що може бути зумовлено більшими академічними викликами для останніх.