Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Маркова Влада"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Функції професійного навчання учнів закладів професійно-технічної освіти
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Маркова Влада; Мефанік Марія
    У статті проаналізовані функції професійного навчання учнів закладів професійно-технічної освіти: когнітивна, функція розвитку особистості, соціалізації, культурно-гуманістична та технологічна. Виконання визначених науковцями функцій покладено безпосередньо на створені в системі професійно-технічної освіти заклади, що забезпечують реалізацію потреб громадян, оволодіння робітничими професіями, кваліфікацією, спеціальностями відповідно до їхніх інтересів, стану здоров’я, здібностей. Досліджено, що професійна освіта є єдиною сферою, яка спеціалізується на відтворенні провідного складника – кваліфікованих працівників для всіх галузей нематеріального і матеріального виробництва, а також для різних видів виробничої діяльності майбутнього фахівця. Відзначено, що сучасна система професійної освіти є розгалуженою зі сформованими традиціями, яка на сучасному етапі перебуває в стані перебудови і переорієнтації відповідно до висунутих до неї суспільством і державою вимог, тенденцій розвитку такої освіти за кордоном, нових соціально-економічних умов тощо. Виявлено основні повноваження та напрями діяльності закладу професійної освіти: організація навчально-виховного процесу, навчально-методична, навчально-виробнича, навчально-виховна, виробничо-комерційна та фінансово-господарська діяльність; обрання форм і методів навчання майбутніх представників виробництва; розроблення робочих навчальних планів і програм на основі типових навчальних планів і програм, визначення регіонального компонента змісту професійно-технічної освіти, які затверджуються в установленому порядку. Досліджено специфіку професійного навчання учнів закладів професійно-технічної освіти.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback