Перегляд за Автор "Несуща, Інна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВизначення педагогічних умов використання елементів арт-терапії при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами(Дніпровська академія неперервної освіти, 2022-09-14) Кочерга, Євгенія Володимирівна; Несуща, ІннаУ статті розглядається проблема визначення педагогічних умов використання елементів арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в контексті Концепції Нової української школи. Наголошено на важливості пошуку ефективних методів підтримки дітей з ООП в умовах інклюзивного освітнього середовища. Обґрунтовується значний педагогічний потенціал арт-терапії як засобу розвитку творчих здібностей, самовираження та соціалізації дітей. Представлено аналіз підходів до визначення поняття «педагогічні умови» у вітчизняній педагогіці, а також методику експертного оцінювання для об'єктивного встановлення значущості педагогічних умов із використанням коефіцієнта конкордації Кендала. Визначені умови пропонується запроваджувати у практику закладів загальної середньої освіти. Перспективи подальших досліджень пов’язані з розробкою методичних рекомендацій для вчителів і асистентів вчителів щодо використання елементів арт-терапії у роботі з дітьми з ООП.