Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Несуща, Інна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Визначення педагогічних умов використання елементів арт-терапії при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
    (Дніпровська академія неперервної освіти, 2022-09-14) Кочерга, Євгенія Володимирівна; Несуща, Інна
    У статті розглядається проблема визначення педагогічних умов використання елементів арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в контексті Концепції Нової української школи. Наголошено на важливості пошуку ефективних методів підтримки дітей з ООП в умовах інклюзивного освітнього середовища. Обґрунтовується значний педагогічний потенціал арт-терапії як засобу розвитку творчих здібностей, самовираження та соціалізації дітей. Представлено аналіз підходів до визначення поняття «педагогічні умови» у вітчизняній педагогіці, а також методику експертного оцінювання для об'єктивного встановлення значущості педагогічних умов із використанням коефіцієнта конкордації Кендала. Визначені умови пропонується запроваджувати у практику закладів загальної середньої освіти. Перспективи подальших досліджень пов’язані з розробкою методичних рекомендацій для вчителів і асистентів вчителів щодо використання елементів арт-терапії у роботі з дітьми з ООП.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback