Перегляд за Автор "Онищенко Сергій "
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDevelopment of the educational system : European vector(DEL c.z., 2023-09) Онищенко Сергій ; Коробчук Людмила Іванівна; Кириченко Тетяна Ярославівна; Кіпень Володимир Порфирович; Удод Микола Васильович; Морозов Олег Вікторович; Костю Світлана Йосипівна; Чейпеш Ванесса Михайлівна; Краснов Олександр Володимирович; Кутасевич Юлія Вікторівна; Павлик Олена Анатоліївна; Мельник Ірина Миколаївна; Семенова Ірина Вікторівна; Бєлікова Наталія Олександрівна; Федорчук Марія Іванівна; Сергєєва Тетяна Петрівна; Горболіс Лариса Михайлівна; Лисянська Вікторія Вадимівна; Скалацька Катерина СергіївнаThe collection includes materials of the IV International Research and Practical Internet Conference "Development of the Educational System: European Vector". The materials of the collection will be useful for researchers, scientists, graduate students, researchers, teachers, students
- ДокументWEB-технології: навчально-методичний комплекс(Бердянський державний педагогічний університет, 2016) Онищенко СергійУ навчальному посібнику подані: навчальна програма, лекції, рекомендації до виконання лабораторних робіт, рекомендації до виконання самостійної роботи, пакет ККР, РКР та программа екзамену з дисципліни "WEB-технології". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010104 – професійна освіта денної форми навчання.
- ДокументВикористання ігрових технологій на уроках трудового навчання в старшій школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2020-10) Корзун Наталія; Онищенко СергійВ роботі розглядається використання ігрових технологій на уроках трудового навчання в старшій школі
- ДокументВізуалізація дидактичних елементів як сучасна стратегія навчання(ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020-09) Онищенко СергійУ сьогоденні спостерігається збільшення, розширення використання візуальних засобів в освітній діяльності. З’являється і росте задіяння комп’ютерних презентацій; розробляються і розширюються різні візуальні технології і продукти; збільшується кількість відео-лекцій, відео-курсів, наочних навчальних посібників; активізується залучення до навчального процесу навчальних, науково-популярних, художніх фільмів. Термін «візуалізація» походить від латинського visualis –- сприймається візуально, наочний. Візуалізація – це процес представлення даних у вигляді зображення з метою максимальної зручності їх розуміння; надання зримою форми будь-якого об’єкту, суб’єкту, процесу і т. д. Правда таке розуміння візуалізації передбачає мінімальну розумову і пізнавальну активність учнів, а візуальні дидактичні засоби виконують лише ілюстративну функцію.
- ДокументДо проблеми викладання технічних дисциплін при підготовці спеціалістів за напрямом «Професійна освіта. Енергетика»(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Онищенко СергійСтаття присвячена проблемі викладання технічних дисциплін при підготовці спеціалістів за напрямом «Професійна освіта. Енергетика» в педагогічних закладах вищої освіти. Одним із важливих завдань вищої педагогічної школи є підготовка компетентного, конкурентоспроможного інженера-педагога, здатного самостійно і творчо вирішувати професійні завдання. Результати навчання завжди і обов’язково залежать від умов його проведення, які можуть прискорювати або уповільнювати просування до мети, дають різні можливості її реалізації. Умови можуть видозмінювати характер діяльності, визначати коло явищ, що впливають на тривалість і ефективність процесу. Тому важливо не лише знати, але й уміти створювати умови, які забезпечують готовність до перетворювальної діяльності. У роботі детально розглянуті педагогічні умови, обґрунтовані структурно-змістові компоненти професійної компетентності. Також зроблено порівняння змісту програм з «Технічної механіки» в різних закладах вищої освіти, яке показує їх величезну відмінність між собою. До освітнього компонента «Технічна механіка» включалися курси теоретичної механіки, опору матеріалів, теорії механізмів і машин, деталі машин. Для спеціальності «Професійна освіта. Енергетика» в педагогічних закладах вищої освіти дисципліна «Технічна механіка» повинна обов’язково містити елементи теорії споруд. Будь-який фахівець у галузі, наприклад, «Інженерні споруди» знає, що без знання питань міцності і деформації деталей у механізмах, установках, кінематичних законів руху їх окремих частин і механізмів не можливо розібратися в двигуні або будь-якій іншій частині енергетичної машини. Здійснений аналіз дисциплін, на основі яких будується професійна підготовка студентів. Основою теорії практично для всіх технічних дисциплін, що викладаються, є предмет «Технічна механіка», основними завданнями якої є формування професійної компетентності в майбутніх фахівців енергетичної галузі. Показано, що зменшення кількості годин з технічної механіки, яка є основною теоретичною базою для всіх техніко-технологічних дисциплін, приводить до проблем освоєння цих дисциплін.
- ДокументЗмістова складова професійної компетентності педагога в умовах інклюзивної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2020-02) Онищенко СергійВ роботі розглядається змістова складова професійної компетентності педагога в інклюзивному просторі.
- ДокументМетодико-інклюзивна компетентність педагога професійної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2020) Онищенко СергійПогляди суспільства і держави на проблеми освіти осіб з обмеженими можливостями здоров’я та інвалідністю з плином часу зазнавали значних змін, що було зумовлено тенденціями в політиці, особливостями соціально-економічного розвитку, рівнем освіти та медицини, цінностями суспільства і культури. Проте рушійну силу в зміні поглядів суспільства на навчання інвалідів та осіб з обмеженими можливостями здоров’я становила законодавча база держави в різні історичні епохи.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Комп’ютерне моделювання технічних об’єктів»(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Онищенко СергійУ методичних рекомендаціях подані: навчальна програма, рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Комп’ютерне моделювання технічних об’єктів". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010103 – технологічна освіта денної форми навчання.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «WEB-ТЕХНОЛОГІЇ»(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Онищенко СергійУ методичних рекомендаціях подані: навчальна програма, лабораторні роботи з дисципліни "WEB-технології". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010104 – професійна освіта денної форми навчання.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Інформаційні машини та кібернетичні системи»(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Онищенко СергійУ методичних рекомендаціях подані: навчальна програма, рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Інформаційні машини та кібернетичні системи". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010103 – технологічна освіта денної форми навчання.
- ДокументМісце дисциплін енергетичного циклу у формуванні професійної компетентності студентів енергетичних спеціальностей(DEL a.s., 2022-02-28) Онищенко СергійПроблема забезпечення змістовної цілісності процесу навчання є ключовою в розв'язання глобальної задачі неперервності професійної освіти. Дана задача повинна вирішуватись на основі чіткого визначення ролі кожної дисципліни в майбутній професійній діяльності студентів-енергетиків, що, своєю чергою, дозволить встановити їх реальний взаємозв’язок та взаємозалежність.
- ДокументПроблеми використання інформаційних технологій в діяльності вчителя трудового навчання та технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Онищенко СергійСьогодні роль інформаційних технологій є надзвичайно важливою, вони займають сьогодні центральне місце в процесі інтелектуалізації суспільства, розвитку його системи освіти і культури. Система освіти і наука є одним з об’єктів процесу інформатизації суспільства. Інформатизація освіти в силу специфіки самого процесу передачі знання вимагає ретельного відпрацювання використовуваних ІТ і можливості їх широкого тиражування.
- ДокументРобочі зошити в умовах дистанційної освіти учнів в інклюзивному середовищі(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Онищенко СергійВпровадження інклюзії забезпечує подальшу гуманізацію освіти, визнання прав осіб з обмеженими можливостями на доступну і якісну освіту, формування професійної педагогічної спільноти нового типу. Однією з умов інклюзії є наявність продуманої системи комплексного психолого-педагогічного супроводу, що включає, крім систематичного спостереження, індивідуальних програм навчання і корекції, таку важливу складову, як робота з середовищем (соціальним оточенням), в яку інтегрується дитина.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2019) Аверіна Дар'я; Авраменко Уляна; Апухтіна Вікторія; Багрій Вікторія; Безух Віта; Бойко-Гагарін Андрій; Бондар Юлія; Бородіна Оксана; Босенко Марина; Бриндіков Юрій; Вербець Владислав; Гаврус Наталя; Гевчук Наталія; Голова Наталія; Гуренко Ольга; Демиденко Наталя; Дибко Катерина; Єрьоміна Лілія; Жейнова Світлана; Жиляк Наталія; Захарова Наталя; Ілішова Ольга; Кавко Мілана; Калаур Світлана; Кашкарьова Людмила; Келемен Андріана; Кириліна Оксана; Кобюк Юлія; Колесник Людмила; Коляда Тетяна; Копил Дар’я; Котляр Володимир; Котляр Світлана; Кузьменко Вікторія; Ларцева Тетяна; Лацко Діана; Лісна-Міськів Наталія; Магомедова Яна; Малютіна Наталія; Мільчевська Ганна; Михайленко Наталія; Москальова Людмила; Нагорна Анастасія; Нечет Ольга; Олійник Ірина; Олійник Катерина; Онищенко Сергій; Петровська Катерина; Письмак Ольга; Познякова Анжела; Попівща Надія; Попова Анастасія; Рідкодубська Ганна; Романовська Людмила; Савченко Людмила; Самко Алла; Сеага Семмі; Сердюченко Анастасія; Сердюченко Антон; Сиротинська Марія; Солонська Альона; Тургенєва Анастасія; Чабан Наталія; Човган Олена; Чудакова Влада; Шалупня Євгеній; Шевченко Світлана; Шевченко Юрій; Шкляр Анатолій; Якубова ЛюдмилаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументТеоретико-методичні засади підготовки фахівців педагогів технологічного профілю в умовах освітньо-інформаційного середовища(ВД «Освіта України», 2019) Онищенко Сергій; Бєлова Юлія Юріївна; Буянов Павло Георгійович; Вертипорох Дмитро Якович; Даннік Людмила Анатоліївна; Пелагейченко Микола Леонідович; Перегудова Валентина Іванівна; Рогозіна Ольга Василівна; Савицька Олена Станіславівна; Сичікова Яна Олександрівна; Черемісіна Таїсія ОлександрівнаМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми "Теоретико-методичні засади підготовки фахівців-педагогів фізико-математичного та технологічного профілю в умовах освітньо-інформаційного середовища». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументТеоретико-методологічні основи формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення дисциплін циклу машинознавства(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Онищенко СергійМонографія присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення дисциплін циклу машинознавства. Розроблено модель формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій.
- ДокументТехнологія валяння з вовни в наші дні(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Онищенко Сергій; Галєєва ОлександраРобота присвячена технології валяння вовни на уроках трудового навчання.
- ДокументТехнології інклюзивного навчання(Бердянський державний педагогічний університет, 2020-06) Онищенко СергійДемократичні перетворення в суспільстві і модернізація системи спеціальної освіти сприяли появі та впровадженню в практику ідей продовження терміну навчання, виховання і соціалізації дітей з проблемами в розумовому і фізичному розвитку. В даний час зріс інтерес керівників, практичних працівників спеціальної освіти і батьків дітей з проблемами розумового розвитку в збільшенні кількості років перебування дітей в освітній установі.
- ДокументФормування професійної компетентності в галузі інформаційно-комунікативних технологій у майбутніх учителів технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Онищенко СергійОднією з перспективних тенденцій модернізації і реформування системи вищої професійної освіти є висунення компетентністного підходу як найбільш пріоритетного при підготовці майбутнього фахівця. Компетентністний підхід є елементом Болонського процесу.
- ДокументФормування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення фахових дисциплін(ФОП Маслаков, 2018) Онищенко Сергій; Бєлова Юлія Юріївна; Кільдеров Дмитро ЕдуардовичМонографія присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення дисциплін циклу машинознавства. Розроблено модель формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій. Книга буде корисна вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, викладачам педагогічних університетів, науковим працівникам, докторантам, аспірантам, студентам і всім, хто цікавиться проблемами підготовки вчителів трудового навчання та технологій.