Перегляд за Автор "Панченко, Маргарита"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРоль емоційного інтелекту викладача у формуванні позитивного середовища(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2025-03) Омельченко, Анетта Іванівна; Панченко, Маргарита; Сидоренко, ОльгаДана стаття присвячена визначенню ролі емоційного інтелекту в ефективному викладанні, формуванні позитивного середовища. Емоційний інтелект вважається одним з найважливіших характеристик викладача, який має позитивний вплив на учнів. Нещодавні дослідження щодо ефективності вчителів перейшли з акценту на опануванні змістом і розробкою плану уроку на визначення переконань вчителя та емоційної саморегуляції, необхідних для ефективного викладання та навчання учнів. В ході дослідження було визначено як емоційний інтелект викладача впливає на їх навчальну практику, залучення учнів і загальний клімат у класі. Було показано, що викладачі, які мають кращі навички сприйняття, розуміння, вираження, управління та регулювання емоцій демонструють більший рівень своєї ефективності. Емоційний інтелект викладачів позитивно впливає на ефективність роботи викладача. Наявність викладачів, які здатні сприймати емоції та керувати ними, сприятиме особистому розвитку учнів, а також створенню позитивного та саморегулюючого навчального середовища.