Перегляд за Автор "Поліщук, Тетяна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументINCLUSIVEPATH – розробка інклюзивних освітніх шляхів(Рівне : РВВ РДГУ, 2024) Поліщук, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр ВолодимировичДослідження розглядає ключову роль інформатизації освіти у процесі цифрової трансформації суспільства та її вплив на формування загальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами в дистанційному режимі. Авторами описано можливі шляхи формування загальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами в дистанційному режимі та в системі онлайн. Вивчення використання інформаційно-комунікаційних технологій показує, як вони можуть служити рушійною силою для підвищення якості освіти, забезпечуючи більш широкий доступ до освітніх ресурсів та сприяючи ефективному управлінню інформацією.
- ДокументОрганізація дистанційного навчання в інклюзивному класі начальної школи(Riga «Latvia» : «Baltija Publishing», 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Поліщук, ТетянаОрганізація якісного навчання з використанням цифрових технологій.
- ДокументОсвітня траєкторія для дітей з особливими освітніми потребами(Переяслав-Хмельницький, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Поліщук, Тетяна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія ВолодимирівнаЗначна роль в інформатизації суспільства належить інформатизації освіти. Інформатизація освіти це науково-практична діяльність, яка спрямована на застосування комп'ютерних технологій для збору, зберігання, обробки і поширення інформації, що забезпечує систематизацію наявних і формування нових знань в сфері освіти для досягнення психолого-педагогічних цілей навчання і виховання. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій може бути вагомим чинником змін на краще у навчанні дітей з особливими освітніми потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Як вказано в одному із документів ЮНЕСКО, сучасний рівень розвитку ІКТ значно розширює можливості для вчителів та учнів, спрощуючи доступ до освітніх та професійних даних і відомостей; покращує функціональні можливості та ефективність управління засобами навчання; сприяє інтеграції національних інформаційних освітніх систем у у світову мережу; сприяє доступу до міжнародних інформаційних ресурсів в галузі освіти, науки і культури