Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Поліщук, Тетяна"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    INCLUSIVEPATH – розробка інклюзивних освітніх шляхів
    (Рівне : РВВ РДГУ, 2024) Поліщук, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович
    Дослідження розглядає ключову роль інформатизації освіти у процесі цифрової трансформації суспільства та її вплив на формування загальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами в дистанційному режимі. Авторами описано можливі шляхи формування загальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами в дистанційному режимі та в системі онлайн. Вивчення використання інформаційно-комунікаційних технологій показує, як вони можуть служити рушійною силою для підвищення якості освіти, забезпечуючи більш широкий доступ до освітніх ресурсів та сприяючи ефективному управлінню інформацією.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація дистанційного навчання в інклюзивному класі начальної школи
    (Riga «Latvia» : «Baltija Publishing», 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Поліщук, Тетяна
    Організація якісного навчання з використанням цифрових технологій.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Освітня траєкторія для дітей з особливими освітніми потребами
    (Переяслав-Хмельницький, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Поліщук, Тетяна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна
    Значна роль в інформатизації суспільства належить інформатизації освіти. Інформатизація освіти це науково-практична діяльність, яка спрямована на застосування комп'ютерних технологій для збору, зберігання, обробки і поширення інформації, що забезпечує систематизацію наявних і формування нових знань в сфері освіти для досягнення психолого-педагогічних цілей навчання і виховання. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій може бути вагомим чинником змін на краще у навчанні дітей з особливими освітніми потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Як вказано в одному із документів ЮНЕСКО, сучасний рівень розвитку ІКТ значно розширює можливості для вчителів та учнів, спрощуючи доступ до освітніх та професійних даних і відомостей; покращує функціональні можливості та ефективність управління засобами навчання; сприяє інтеграції національних інформаційних освітніх систем у у світову мережу; сприяє доступу до міжнародних інформаційних ресурсів в галузі освіти, науки і культури

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback