Перегляд за Автор "Пшенична, Наталя Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальність впровадження програми «Лікувальна фізична культура для дітей молодшого шкільного віку з функціональними порушеннями постави в умовах загальноосвітніх навчальних закладів»(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Єфімова, Анастасія Ігорівна; Хатунцева, Світлана Миколаївна ; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Пшенична, Наталя СергіївнаУ статті актуалізовано та досліджено першорядність корекційних занять у школах для дітей з порушеннями постави. Лікувальна фізична культура (ЛФК) – це не тільки медична дисципліна, яка застосовує засоби фізичної культури (в основному вправи) з метою лікування та реабілітації учнів та профілактики захворювань. Для підвищення ефективності вправ до завдань ЛФК входить використання педагогічних засобів впливу: вироблення впевненості у своїх силах, свідоме ставлення до занять і необхідності брати у них активну участь. Форма лікувальної фізичної культури – це та організаційна форма, у межах якої застосовуються засоби лікувальної фізкультури та здійснюються методи ЛФК. Методи (методики) ЛФК насправді є завданнями ЛФК. У найменуванні методики ЛФК вказують те захворювання чи патологічний стан, у якому цей метод застосовується. Засоби ЛФК – це діючі лікувальні фактори, такі, як гімнастичні фізичні вправи, фізичні вправи у воді, ходьба, заняття на тренажерах тощо. У статті досліджено теоретичні питання підготовки викладачів фізичного виховання до впровадження програми «Лікувальна фізична культура для дітей молодшого шкільного віку з функціональними порушеннями постави в умовах загальноосвітніх навчальних закладів», розкрито вікові анатомо-фізіологічні особливості розвитку молодших школярів, основні причини функціональних порушень постави в молодших школярів в умовах закладів загальної середньої освіти та вдома, описано завдання програми, перспективи формування знань, умінь, навичок та компетентностей у процесі вивчення програми.
- ДокументВеб-ресурси та онлайн-платформи для самостійного вивчення біології(«Перспективи та інновації науки», 2023) Гнатюк, Віталій Васильович; Пшенична, Наталя Сергіївна; Колодій, ВалентинаСтаття присвячена дослідженню вебресурс та онлайн-платформ, які можуть бути корисними для самостійного вивчення біології. Автори розглядають різноманітні інтерактивні ресурси та інструменти, що надають здобувачам освіти можливість вивчати біологію в зручний для них спосіб, незалежно від місця та часу.Зазначено, що вебресурс та онлайн-платформи для самостійного вивчення біології стали неоціненним інструментом для всіх, хто має бажання розширити свої знання про живу природу. Ці ресурси надають доступ до різноманітних матеріалів, які можуть бути використані для навчання, вивчення конкретних тем, підготовки до іспитів або для підвищення загального рівня знань.У статті обговорюється використання віртуальних лабораторій, інтерактивних симуляцій та додаткових матеріалів для засвоєння біологічних концепцій. Також наголошується на важливості платформ для тестування та оцінювання знань, які допомагають перевірити рівень розуміння матеріалу та забезпечують зворотний зв’язок. Автори статті вказують, що використання цифрових інструментів у навчанні біології сприяє підвищенню інтерактивності та ефективності навчання, а також розвитку творчих та аналітичних навичок у здобувачів освіти. У висновку зазначається, що вебресурс та онлайн-платформи для самостійного вивчення біології є потужними інструментами, які надають здобувачам освіти великий обсяг доступної інформації та відкривають нові можливості. Ці інтерактивні ресурси дають змогу користувачам поглиблювати свої знання, експериментувати та розширювати розуміння процесів живої природи у зручний для них спосіб. Вони сприяють створенню що стимулює навчального середовища та підвищують зацікавленість у вивченні біології. Завдяки візуалізаціям, інтерактивним симуляціям та дослідам здобувачі освіти можуть більш ефективно засвоювати матеріал і розвивати творчі та аналітичні навички. Все це робить процес навчання біології більш захопливим та досяжним для широкого кола учасників освітнього процесу.
- ДокументЗміст та структура професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії та ерготерапії(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Кара, Світлана Іванівна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Пшенична, Наталя СергіївнаУ статті проаналізовано особливості професійної діяльності, зміст та структуру професійної компетентності фахівця з фізичної терапії та ерготерапії. Визначено, що професійна компетентність фахівця з фізичної терапії та ерготерапії – це здатність особистості ефективно виконувати професійну діяльність на основі володіння фаховими знаннями, уміннями та навичками, професійно значущими особистісними якостями; прагнення до професійного розвитку та самовдосконалення. Розроблено зміст та структуру професійної компетентності майбутніх фахівців з фiзичнoï тepaпiï та ерготерапії, які складають основу для його професійного розвитку та самовдосконалення. Професійну компетентність фахівця з фізичної терапії та ерготерапії розглядаються як єдність трьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, діяльнісно-рефлексивного, кожен з яких містить структурні складові та одночасно є аспектами особистості. Мотиваційно-ціннісний компонент є інтегральною якістю та стрижневою складовою у структурі професійної компетентності фахівця. Він передбачає наявність соціальних установок, ціннісних орієнтацій та мотивів; інтерес та позитивне ставлення до діяльності; прагнення до професійного розвитку та самовдосконалення. Когнітивний компонент професійної компетентності фахівця з фізичної терапії та ерготерапії включає загальнонаукову та діагностичну компетентності. До важливих професійних умінь та навичок віднесено: гностичні, конструктивні, діагностичні, організаційно-методичні, інформаційні, дослідницькі. Bиoкpeмлeнo професійно важливі якості фізичного терапевта та ерготерапевта: мopaльнi, комунікативні, кoгнiтивнi, eмoцiйнo-вoльoвi, рефлексивні. Діяльнісно-рефлексивний компонент професійної компетентності передбачає вміння використовувати засоби фізичної терапії та ерготерапії; володіння методами організації реабілітаційної діяльності, планування завдань і способів їх вирішення; вміння планувати, прогнозувати, аналізувати, адекватно оцінювати результати власної діяльності. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії полягає в набутті та розвиткові у здобувачів вищої освіти інтегральної, загальних та спеціальних (фахових) компетентностей.