Перегляд за Автор "Салюк, Богдана Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPerpetuum mobile дитячої літератури: типологія традиційних образів дитини-бешкетника(ЛАНДОН-ХХІ, 2013) Салюк, Богдана АнатоліївнаМонографія присвячена типології традиційних образів дитини-бешкетника у дитячій літературі, висвітлює питання ґенези цих персонажів, специфіки їх функціонування у літературних і культурних ареалах. Видання адресоване літературознавцям, викладачам, аспірантам, студентам-філологам, а також усім, хто цікавиться дитячою літературою.
- ДокументАнглійська мова (3 курс) для здобувачів ОПП "Середня освіта (Англійська мова та література)" : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу "Англійська мова" (014 Середня освіта) є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
- ДокументАнглійська мова (4 курс) для здобувачів ОПП "Середня освіта (Англійська мова та література) : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу "Англійська мова (4 курс)" (014 Середня освіта) є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
- ДокументАнглійська мова : силабус для спеціальності 014 Середня освіта (4 курс) на 2024-2025 н.р.(БДПУ, 2024) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу «Англійська мова» є формування в студентів комунікативної компетентності, що передбачає оволодіння англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально- побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій.
- ДокументАнглійська мова : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)» на 2024-2025 н. р. (4 курс)(БДПУ, 2024-09-01) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу є формування, розвиток та вдосконалення іншомовної комунікативної компетентності на рівні просунутого користувача (Аdvanced, C1), що передбачає вільне володіння мовою на високому рівні, здатність розуміти складні тексти, вести спонтанну та точну комунікацію в соціальних, академічних або професійних контекстах.
- ДокументАнглійська мова для сторітелінгу : силабус освітньої програми «Середня освіта (Англійська мова та література)» на 2024-2025 н.р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу “Англійська мова для сторітелінгу” є розвиток навичок ефективного сторітелінгу англійською мовою, з акцентом на використання різних стилів та технік для створення переконливих та захоплюючих історій. Приділяється увага практиці англійської мови, її використанню в усній та письмовій комунікації через створення історій для різних аудиторій. Також сторітелінг розглядається як педагогічний метод у навчанні англійської мови.
- ДокументКомунікативний курс англійської мови : силабус вибіркової дисципліни для здобувачів ОПП "Середня освіта (Англійська мова та література)" на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу є розвиток навичок комунікації, презентації та критичного мислення здобувачів вищої освіти через обговорення дискусійних тем і підготовку та виголошення промов. Предметом навчальної дисципліни є навчальної дисципліни є комунікаційні та презентаційні стратегії, що базуються на аналізі та обговоренні дискусійних тем, зокрема представлених на платформі TED Talks.
- ДокументКіноінтерпретації оповідання О. Генрі “Вождь червоношкірих”(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Салюк, Богдана АнатоліївнаСтаття присвячена компаративному аналізу трьох екранізацій (радянської, американської та анімаційної) оповідання О. Генрі “Вождь червоношкірих” на сюжетно-образному рівні.
- ДокументМодуль 2. Організація освітнього процесу планування, робота класу, робота з навчальними матеріалами та оцінювання : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р.(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Салюк, Богдана АнатоліївнаМета курсу "Модуль 2. Організація освітнього процесу: планування, робота класу, робота з навчальними матеріалами та оцінювання": забезпечення основ методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови (АМ) в аспекті планування та організації навчального процесу, роботи з навчальними матеріалами та їх адаптації, управління класом та оцінюванні.
- Документ«Над берегами вічної ріки»: темпоральний вимір літератури(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Акулова, Н.Ю.; Анісімова, Ніна Павлівна; Антощак, М.В.; Атрошенко, Г.І.; Бабій, А.О.; Бернадська, Н.І.; Бєлаш, Г.О.; Бібік, В.Б.; Білик, Г.М.; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондаренко, А.І.; Бондарец, Т.С.; Васюта, С.Д.; Вєльчєва, К.О; Висоцька, С.С.; Воробей, Н.М.; Гольтер, І.М.; Горбач, Н.В.; Гребенюк, Т.Б.; Гурдуз, К.О.; Даниліна, О.В; Дацер, К.С.; Довіна, М.С.; Домбровський, М.Б.; Дуркалевич, В.В.; Ємець, О.В.; Жаркова, Р.Є.; Журавльова, Світлана Сергіївна; Зайдлер, Н.В.; Зінченко, К.В; Землянська, А.В.; Землянський, А.М.; Зозуля, О.В.; Зотова, В.Г.; Ігнатів, Н.Є.; Карпина, Е.С.; Кирюшкина, М.И.; Кистанова, А.В.; Кібалка, О.М.; Козельська, О.В.; Король, Л.П.; Коротєєва, В.В.; Косарєва, Г.С.; Костецька, Л.О.; Костромицький, Роман Іванович; Крупка, М.А.; Куриленко, І.А.; Кучер, З.І.; Лахманюк, А.М.; Левицька, О.С.; Лиман, Д.Ю.; Маркова, А.В; Матійчак, А.А.; Мирончук, І.О.; Мирошниченко, Ю.О.; Мішина, О.Е.; Моклиця, М.В.; Мочернюк, Н.Д.; Назаренко, Н.І.; Натяжко, С.М.; Нехайчук, Ю.А.; Ніколова, О.О.; Новик, Ольга Петрівна; Овдійчук, Л.М.; Орлова, М.О.; Павлик, Неля Віленівна; Парфенюк, І.С.; Перинец, Е.Ю.; Підодвірна, М.І.; Полигач, І.О.; Регуш, Ю.С.; Редчиць, Т.В.; Рибчинська, З.Б.; Рыба, И.И.; Салюк, Богдана Анатоліївна; Сахневич, М.С.; Сластнікова, Н.О.; Слижук, О.А.; Смаглій, І.В.; Співак, Ірина Едуардівна; Стадніченко, О.О.; Сушко, С.О.; Тверитинова, Т.И.; Титаренко, Е.А.; Тупахіна, О.В.; Філоненко, С.О; Харіна, О.І.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Хижняк, Т.М.; Хорольська, Т.В.; Чик, Д.Ч.; Шапошникова, О.О.; Швець, А.І.; Школа, Валентина Миколаївна; Шовкопляс, Г.Є.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я.В.; Яструбецька, Г.І.Матеріали збірника присвячені науковому прочитанню проблеми часу в художній літературі та мистецтві. Літературознавчий дискурс дослідження темпоральності поєднаний з лінгвістичними аспектами вивчення часу. Призначений для викладачів, аспірантів, студентів й усіх, кого цікавлять проблеми темпоральності в літературі.
- ДокументОбраз мегаполісу у творах для дітей Е. Кестнера та В. Нестайка(БДПУ, 2010) Салюк, Богдана АнатоліївнаУ статті проаналізовано образ мегаполісу у творах для дітей Е. Кестнера та Вс. Нестайка. Здійснено спробу виявити засоби творення урбаністики, адекватні для дитячої літератури.
- ДокументПотойбічні подорожі у дитячій літературі: семантика і топоси(БДПУ, 2016) Салюк, Богдана АнатоліївнаПригоди і подорожі традиційно вважаються константою творів для дітей і, як зазначала Маргарита Славова, досить часто оформлюються відповідними лексемами вже у назві, що «вписуються в «горизонт сподівання» дитячої читацької публіки і одночасно вказують на основні принципи семантики і «граматики» художнього тексту. Їхня однотипність і схематичність не випадкова – вона пов’язана з казковою «матрицею», яка забезпечує комунікативний заряд белетристики для дітей і визначає її «жанрову» природу». Звідси маємо «Пригоди Тома Сойєра» Марка Твена, «Пригоди короля Мацюся» Януша Корчака, «Пригоди знаменитого слідчого Калле Блюмквіста» Астрід Ліндгрен, «Дивовижна мандрівка Нільса Хольгерсона з дикими гусьми по Швеції» Сельми Лагерлеф тощо і ще більшу кількість творів, де ці константи не вербалізовані у заголовку, хоча є стержнем сюжету. Мотив подорожі у потойбіччя певним чином трансформується у дитячій літературі, оскільки смерть – одна зі складних і, навіть, табуйованих тем дитліту. Отже, мета дослідження полягає у спробі визначення семантики і топосів потойбічних подорожей у літературі для дітей.
- ДокументФразові дієслова та ідіоми англійської мови : силабус вибіркової дисципліни для здобувачів ОПП "Середня освіта (Англійська мова та література)" на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Салюк, Богдана АнатоліївнаМетою курсу є вдосконалення знань фразових дієслів та ідіом англійської мови, які активно використовуються носіями мови, проте значення яких не завжди є очевидним, а тому ці лексико-граматичні структури вимагають окремої уваги і практики у процесі оволодіння англійською мовою.
- ДокументЦифровий сторітелінг як інструмент для розвитку соціо-емоційних компетентностей на уроках англійської мови(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Салюк, Богдана Анатоліївна; Школа, Ірина ВікторівнаСучасне освітнє середовище активно інтегрує соціально-емоційне навчання (СЕН), щоб сприяти соціальній адаптації, етичній культурі та емоційному розвитку учнів. У цій статті розглядається метод цифрового сторітелінгу як інструмент формування соціально-емоційних компетентностей учнів під час занять з англійської мови. У статті розглядаються соціально-емоційні компетентності, відомі як CASEL5, якими є самоусвідомлення, саморегуляція, побудова стосунків, прийняття відповідальних рішень, соціальна свідомість. Водночас, аналіз чинних в Україні стандартів для базової і повної загальної середньої освіти (2011 і 2020 років) засвідчив продуктивність саме мовно-літературної освітньої галузі в інтеграції соціально-емоційного навчання, де використання методу сторітелінгу, зокрема цифрового, уможливлює формування ключових соціально-емоційних компетентностей учнів. Метод цифрового сторітелінгу впроваджуються через різні онлайн-платформи та відповідні завдання. Наприклад, створення коміксів постає як візуалізація комплексних історій, що допомагає учням вдосконалювати не лише СЕН компетентності, а й іншомовну комунікативну компетентність, креативність і цифрову грамотність. Цій меті сприяє також використання онлайн кубиків для сторітелінгу, емоджі. У статті також висвітлюються онлайн-книги з підтримкою штучного інтелекту як інструмент для соціально-емоційного навчання. Платформа Storybooks генерує онлайн-книги за запитом користувача. Згенеровані історії узгоджуються з темами соціально-емоційного навчання і наприкінці містять питання, що активізують обговорення серед учнів, таким чином спонукаючи їх до критичного мислення та роздумів. У дослідженні виявлено, що цифровий сторітелінг слугує для учнів потужним каналом для вираження емоцій, емпатії, вдосконалення етичних навичок та соціальної відповідальності. Цей метод розвиває конструктивний діалог, артикуляцію думок і переконань, а також візуалізацію універсальних цінностей і життєвого досвіду, а відтак сприяє цілісному розвитку соціально-емоційних компетентностей в учнів.
- ДокументІнтерактивні лекції як засіб підвищення ефективності навчання у закладах вищої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Школа, Ірина Вікторівна; Салюк, Богдана АнатоліївнаСтаття присвячена інтерактивній лекції як одному із ефективних методів навчання у ЗВО, що сприяє підвищенню результативності навчання та рівня мотивації студентів. Автори розкривають сутність інтерактивного навчання, що полягає в організації постійної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, та порівнюють традиційну класичну лекцію з інтерактивною і виокремлюють особливості останньої, наголошуючи на її перевагах. Очевидним стає факт необхідності перегляду традиційних форм і методів навчання, оскільки головним завданням сучасного лектора є залучення здобувачів вищої освіти до активного усвідомленого навчання та діджиталізація освітнього процесу. Саме тому значна увага у статті зосереджена на цифрових інструментах, за допомогою яких викладач може сприяти організації спільної взаємодії учасників освітнього процесу, створювати освітній відео-контент та забезпечувати постійний зворотній зв'язок зі здобувачами протягом інтерактивної лекції та після неї. Авторами також наведено низку форм інтерактивних лекцій та методичних прийомів, які перетворюють традиційну лекцію на інтерактивну (активізація індивідуальної чи групової роботи, застосування інтерактивної діяльності, контроль засвоєння матеріалу, використання різних форм зворотного зв’язку). Доведено, що цифрові засоби навчання створили важливі дидактичні умови для ефективної організації та підвищення результативності інтерактивних лекційних занять, оскільки підвищився рівень візуалізації навчального матеріалу за рахунок інфографіки, мультимедіа, коміксів, анімації та відео, полегшилась організація продуктивної групової навчальної діяльності, спростився зворотній зв’язок викладача з аудиторією, застосування цифрових засобів навчання підсилило мотивацію, самостійність та поінформованість здобувачів про результати навчання, збільшилася оперативність контролю та самоконтролю за рахунок автоматизації поточного та підсумкового оцінювання, відбулась активізація рефлексії освітньої діяльності на основі проведення online опитувань, коментування на форумах і в чатах.
- ДокументІнтертекстуальні аспекти трилогії В. Нестайка "Тореадори з Васюківки"(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2009) Салюк, Богдана АнатоліївнаУ статті трилогія Вс. Нестайка “Тореадори з Васюківки” трактується з позиції категорії інтертекстуальності. Досліджено типи міжтекстової взаємодії твору із прототекстами.