Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Свиридюк, Наталія"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Технології залучення учнівської молоді до українських традицій засобами етнодизайну
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Свиридюк, Наталія
    Етнодизайн та етнокультурне середовище українського народу мають глибинне коріння, що є дієвим засобом естетичного, гуманістичного, національного виховання учнівської молоді та набуває особливої актуальності в умовах розвитку Нової української школи. Народні ремесла яскраво відображають та найкраще зберігають традиційний виховний ідеал українського народу, що міститься в творах декоративно-ужиткового мистецтва, доступних для сприйняття й осмислення учнями. Вирішальним чинником етнокультурного та трудового виховання сучасної молоді є різноманітні форми залучення її до українських традицій та народного мистецтва, зокрема знайомство з технологіями виготовлення української народної іграшки, якій відведено важливе місце в навчально-виховному процесі учнівської молоді. Вузлова лялька є унікальною технологією, адже саме в цьому виді народної творчості як в етнодизайнерському проєкті поєднано декілька видів традиційного українського декоративно-ужиткового мистецтва. У процесі виготовлення вузлової ляльки використовуються орнаментика різних етнографічних регіонів України, традиційні техніки вишивання, фарбування тканини рослинними барвниками, ткацтво, вибійка, бісеронанизування, валяння з вовни, художня кераміка, технології моделювання штучних квітів з паперу, тканини, дерев’яної стружки, автентичні прийоми воскування, давні техніки та прийоми зав’язування наміток та хусток, пошиття й оздоблення очіпків. Серед розмаїття форм, методів і засобів етнодизайну, що сприяють залученню учнівської молоді до українських традицій, у нашому дослідженні виділено й обґрунтовано ряд простих та ефективних освітніх технологій: музейно-педагогічна діяльність, відвідування культурно-мистецьких заходів, виставок творів народного мистецтва, тематичних виставок-презентацій, використання аудіо- та відеозаписів з етнографічних експедицій тощо. Особливе значення в популяризації народного мистецтва серед молоді має особисте спілкування з носіями традицій у форматі творчих зустрічей з майстрами народної творчості, відвідування майстер-класів, персональних виставок та майстерні народного майстра. Окреслені технології залучення молоді до народного мистецтва впливають на розвиток пізнавальної, емоційної сфери особистості, її творчих здібностей, сприяють творчій та продуктивній навчальній діяльності учнів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Технології залучення учнівської молоді до українських традицій засобами етнодизайну
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Свиридюк, Наталія
    Етнодизайн та етнокультурне середовище українського народу мають глибинне коріння, що є дієвим засобом естетичного, гуманістичного, національного виховання учнівської молоді та набуває особливої актуальності в умовах розвитку Нової української школи. Народні ремесла яскраво відображають та найкраще зберігають традиційний виховний ідеал українського народу, що міститься в творах декоративно-ужиткового мистецтва, доступних для сприйняття й осмислення учнями. Вирішальним чинником етнокультурного та трудового виховання сучасної молоді є різноманітні форми залучення її до українських традицій та народного мистецтва, зокрема знайомство з технологіями виготовлення української народної іграшки, якій відведено важливе місце в навчально-виховному процесі учнівської молоді. Вузлова лялька є унікальною технологією, адже саме в цьому виді народної творчості як в етнодизайнерському проєкті поєднано декілька видів традиційного українського декоративно-ужиткового мистецтва. У процесі виготовлення вузлової ляльки використовуються орнаментика різних етнографічних регіонів України, традиційні техніки вишивання, фарбування тканини рослинними барвниками, ткацтво, вибійка, бісеронанизування, валяння з вовни, художня кераміка, технології моделювання штучних квітів з паперу, тканини, дерев’яної стружки, автентичні прийоми воскування, давні техніки та прийоми зав’язування наміток та хусток, пошиття й оздоблення очіпків. Серед розмаїття форм, методів і засобів етнодизайну, що сприяють залученню учнівської молоді до українських традицій, у нашому дослідженні виділено й обґрунтовано ряд простих та ефективних освітніх технологій: музейно-педагогічна діяльність, відвідування культурно-мистецьких заходів, виставок творів народного мистецтва, тематичних виставок-презентацій, використання аудіо- та відеозаписів з етнографічних експедицій тощо. Особливе значення в популяризації народного мистецтва серед молоді має особисте спілкування з носіями традицій у форматі творчих зустрічей з майстрами народної творчості, відвідування майстер-класів, персональних виставок та майстерні народного майстра. Окреслені технології залучення молоді до народного мистецтва впливають на розвиток пізнавальної, емоційної сфери особистості, її творчих здібностей, сприяють творчій та продуктивній навчальній діяльності учнів.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback