Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сидоренко, Ольга"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Роль емоційного інтелекту викладача у формуванні позитивного середовища
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2025-03) Омельченко, Анетта Іванівна; Панченко, Маргарита; Сидоренко, Ольга
    Дана стаття присвячена визначенню ролі емоційного інтелекту в ефективному викладанні, формуванні позитивного середовища. Емоційний інтелект вважається одним з найважливіших характеристик викладача, який має позитивний вплив на учнів. Нещодавні дослідження щодо ефективності вчителів перейшли з акценту на опануванні змістом і розробкою плану уроку на визначення переконань вчителя та емоційної саморегуляції, необхідних для ефективного викладання та навчання учнів. В ході дослідження було визначено як емоційний інтелект викладача впливає на їх навчальну практику, залучення учнів і загальний клімат у класі. Було показано, що викладачі, які мають кращі навички сприйняття, розуміння, вираження, управління та регулювання емоцій демонструють більший рівень своєї ефективності. Емоційний інтелект викладачів позитивно впливає на ефективність роботи викладача. Наявність викладачів, які здатні сприймати емоції та керувати ними, сприятиме особистому розвитку учнів, а також створенню позитивного та саморегулюючого навчального середовища.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback