Перегляд за Автор "Сизоненко, Ірина Геннадіївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВідеохостинг YouTube як засіб інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАН України, 2021) Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Петровська, Катерина Володимирівна; Гуренко, Ольга ІванівнаУ науковій статті обґрунтовані теоретико-практичні засади інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube. Здійснено уточнення поняття «інформаційно-культурна соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube», яке полягає в інтеграції особистості до сучасного інформаційного Інтернет-суспільства, формуванні Інтернет-культури, засвоєнні соціально-моральних норм і цінностей, що транслюються дитиною молодшого шкільного віку під впливом Інтернет-середовища та проєктуються під час взаємодії з різними інститутами соціалізації, у процесі прийняття рішень, вибору освітньої траєкторії. Схарактеризовано компоненти (ціннісно-інформаційний, гносеологічно-інформаційний, соціалізувальний), критерії, показники та рівні сформованості інформаційно-культурної соціалізації особистості. З метою здійснення соціально-педагогічної діяльності з питання інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube визначена та схарактеризована модель цього процесу, метою якої є соціалізація дітей молодшого шкільного віку засобом відеохостингу YouTube шляхом формування інформаційно-технологічних знань, усвідомленого ставлення до Інтернет-інформації; розвиток креативних умінь та навичок, розширення соціальних зв’язків у процесі взаємодії з іншими Інтернет-користувачами; виховання інформаційної культури та культури поведінки в Інтернет-мережі. Авторами запропонована технологія відеобукінгу, яка може використовуватись соціальним педагогом у межах профілактичної, соціально-виховної, соціалізаційної діяльності учнів. У статті описана процедура організації роботи з упровадження технології відеобукінгу в освітній процес, яка передбачала три етапи. Експериментально перевірено ефективність упровадження розробленої моделі та технології відеобукінгу в освітній процес закладів освіти.
- ДокументОрганізаційно-методичні аспекти проведення професійно-орієнтованої (безвідривної) практики студентів спеціальності “Соціальна педагогіка”(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаУ статті представлено аналіз організаційно-методичного забезпечення проведення професійно-орієнтованої (безвідривної) практики студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” спеціальності “Соціальна педагогіка”; визначено компетентності та компетенції, необхідні для якісної практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів. Розкрито мету, зміст, етапи організації роботи студентів, форми та напрями їхньої соціально-педагогічної діяльності, які були реалізовані в соціальних установах та освітніх закладах.
- ДокументПравова соціалізація та правове виховання дітей і молоді засобами цифрових технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Сизоненко, Ірина ГеннадіївнаУ статті здійснено вивчення проблеми діяльності соціального працівника, соціального педагога з правової соціалізації та правового виховання дітей і молоді засобами цифрових технологій. Проаналізовані вимоги до фахівця, який покликаний забезпечувати високий рівень правової соціалізації особистості в суспільстві. Зокрема, на підставі огляду Європейської рамкової програми оновлених ключових компетентностей, Концепції розвитку цифрових компетентностей виокремлено цифрову компетентність, що полягає в цифровій та інформаційній грамотності, вмінні використовувати та взаємодіяти з цифровими технологіями для навчання, професійної діяльності та участі в житті суспільства. Схарактеризовано зміст програм та методичних рекомендацій з питань правової соціалізації, зокрема, «Методичних рекомендацій із соціальної роботи з неповнолітніми, які вчинили правопорушення»; «Програми формування толерантності та попередження конфліктів та злочинів на ґрунті ненависті «Будуємо майбутнє разом»». Вивчено досвід правовиховної роботи закладів загальної середньої освіти, що засвідчив про наявність певної системи організації правової освіти, умов для розвитку правової свідомості, культури та досвіду правової поведінки здобувачів освіти, проте відсутній досвід використання інтерактивних цифрових технологій, створення інноваційного освітнього онлайн середовища для правової соціалізації дітей та молоді. У статті наведені приклади діджитал застосунків, що можуть використовуватися фахівцями задля організації правовиховного процесу, зокрема в процесі формування мотивації до самостійного пошуку правової інформації; вирішення правових завдань; створення правових онлайн кросвордів; вироблення навичок швидкої орієнтації в соціально-правових ситуаціях; самостійного створення інтерактивних правових ігор; вивчення рівня правової обізнаності щодо прав та обов’язків тощо. Визначено, що використання цифрових технологій у соціально-педагогічній діяльності дозволяє урізноманітнити процес правовиховної роботи, зробити його сучасним, цікавим, доступним та спрямувати на попередження проявів негативної поведінки, формування правової освіченості дітей та молоді.
- ДокументПрофесійна підготовка соціального педагога: теоретико-практичний контекст(ЛАНДОН-ХХІ, 2013) Величко, Ольга; Гуренко, Ольга Іванівна; Захарова, Наталя Миколаївна; Котляр, Володимир Пилипович; Мішечкіна, Марина; Іванова, Марта; Петровська, Катерина Володимирівна; Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Тургенєва, Анастасія ОлександрівнаМонографія є результатом роботи викладачів кафедри соціальної педагогіки Бердянського державного педагогічного університету над комплексною темою "Системний підхід до професійного й особистісного становлення майбутнього соціального педагога в умовах вищого навчального закладу". У монографії висвітлнено особливості професійної підготовки соціального педагога з огляду на сучасні освітні парадигми та соціокультурні умови, розлянуто актуальні проблеми соціально-педагогічної діяльності та шляхи їх розв’язання. Матеріали монографії можуть стати в нагоді викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, магістрантам, студентам та практичним працівникам соціально-педагогічної сфери.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Джеваго, Аліна; Солнишкіна, Аліна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Рацул, Анатолій; Аксютіна, Ангеліна; Кулікова, Анна; Бибик, Вадим; Николаєва, Валентина; Авраімова, Валерія; Апухтіна, Вікторія; Дрозд, Вікторія; Жерліцина, Вікторія; Сичова, Вікторія; Висоцький, Володимир; Бей, Галина; Корек, Галина; Локарєва, Галина; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Бибик, Дар'я; Грицун, Дар'я; Завітренко, Долорес; Прокопчук, Інна; Олійник, Ірина; Савельчук, Ірина; Сизоненко, Ірина Геннадіївна; Суровцева, Ірина; Петровська, Катерина Володимирівна; Балашова, Крістіна; Сичова, Ксенія; Хижняк, Лариса; Кузнєцова, Людмила; Романенкова, Людмила; Відьменко, Марія; Кузьміна, Марія; Михайлюк, Марія; Кот, Надія Андріївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Голуб, Наталя; Григор'єва, Наталя Анатоліївна; Захарова, Наталя Миколаївна; Руденко, Наталя; Милайховська, Оксана; Панченко, Олександра; Гуляєва, Олена; Іонова, Олена; Милославська, Олена; Нагорна, Олена; Файермен, Олена; Байдарова, Ольга; Донченко, Ольга; Жамкова, Ольга; Ілішова, Ольга Миколаївна; Якубенко, Ольга; Аниськіна, Світлана; Вакуленко, Світлана; Калаур, Світлана; Лупаренко, Світлана; Миколюк, Світлана; Гераськов, Сергій; Улюкаєв, Сергій Герійович; Посипайко, Тамара; Богай, Тетяна; Житнік, Тетяна; Кулініч, Тетяна; Тернавська, Тетяна; Авраменко, Уляна; Мацкевич, Юліана; Данильчук, Юлія; Семеняко, ЮліяБорисівна; Хадаєва, Юлія; Сідлецька, Яна; Бугерко, ЯрославаДо збірника увійшли матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.