Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мистецтво та мистецька освіта в сучасному європейському соціокультурному просторі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Омельченко, Анетта Іванівна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Бурназова, Вера Володимирівна; Вовк, М. П.; Мартиненко, Олена Володимирівна; Філіпчук, Н. О; Грищенко, Ю. В.; Бузова, Олена Дмитрівна; Гайнетдінова, Галина Юріївна; Горголь, В. П.; Кулікова, С. В.; Сергієнко, С. М.; Соломаха, С. О.; Головченко, М. В.; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Учкіна, Н. А.; Шевцова, О. Б.; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Губа-Плоскіна, А. В.; Железник, О. Ф.; Коваль, Карина Валентинів; Кривунь, Наталя Сергіївна; Луковська, О. І.; Несторенко, Тетяна Петрівна; Несторенко, О.; Руденко, Н. І.; Тараненко, Юлія Петрівна; Юник, О. О.; Черезова, Ірина Олександрівна; Пащенко, І. М.
    До збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Актуальні дискурси методики викладання мистецтв: традиції та європейська інтеграція», «Міжкультурна комунікація та популяризація національно-патріотичних цінностей в умовах формальної, неформальної та інформальної мистецької освіти», «Бренд та імідж сучасного викладача/учителя мистецтва: соціокультурні тенденції та виклики сучасності", "Відновлення творчістю: теорія і практика в умовах невизначеності", "Штучний інтелект та майбутнє мистецької освіти: теорія і практика".
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Сучасне музичне мистецтво: Силабус освітньої компоненти 2024-2025 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    Мета та завдання курсу: Вивчення дисципліни «Сучасне музичне мистецтво» має за мету надати теоретичних знань з історії сучасного музичного мистецтва, його полістилістики, сприяти розвитку художнього світогляду майбутніх викладачів музичного мистецтва, вплинути на формування аксіологічної сфери майбутніх фахівців, усвідомлення ними значущості сучасного музичного мистецтва в духовно-творчому розвитку особистості; спонукати студента до творчого пошуку, самостійного добору художньої інформації, творчого самовираження у різних видах художньої комунікації з музичними творами сучасності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Сучасні орієгтири НУШ у викладанні музичного мистецтва: Силабус навчальної дисципліни 2024-2025 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    Мета вивчення дисципліни - сформувати у студентів систему компетентностей, необхідних для викладання музичного мистецтва у закладах середньої освіти. Завдання курсу: ознайомити із концептуальними положеннями Нової української школи, розкрити сутність інтеграції в мистецькій освіті, ознайомити з методикою інтегрованого курсу «Мистецтво» у початковій школі, вплинути на формування ціннісно-особистісної сфери майбутніх фахівців, сформувати готовність студентів до використання інтеграції мистецтв у майбутній професійній діяльності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Теорія і методика викладання музичного мистецтва у ЗВО: Силабус освітньої компоненти 2024-2025 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    Мета та завдання курсу: Мета вивчення дисципліни - сформувати у студентів систему компетентностей, необхідних для викладання музичних дисциплін у закладах вищої освіти. Завдання курсу: ознайомити магістрантів з особливостями викладання музичних дисциплін у закладах вищої освіти; сформувати у здобувачів вищої освіти методичну компетентність; сформувати у магістрантів педагогічні вміння (пізнавальні, проєктувальні, конструктивні, дослідницькі, організаційні, комунікативні, оцінні, творчі); сформувати у майбутніх викладачів здатність до розвитку, саморозвитку, самореалізації самоосвіти, саморегуляції.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback