Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сєчка Світлана"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості використання елементів гри на уроках англійської мови як ефективний прийом викладання матеріалу
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Сєчка Світлана
    У статті розглянуто питання ефективності використання елементів гри на уроках англійської мови. Зауважено, що вчитель може використовувати на уроках різні методи і прийоми. У статті перевіряється ефективність ігрового методу навчання. За допомогою ігор ми створюємо комфортну психологічну обстановку в аудиторії, встановлюємо рівність, даємо шанс проявити себе і сильним, і слабким. Учні можуть контактувати, вчаться манері поведінки, яка може виникнути в реальній ситуації. Наголошено, що ігрові методи є одними з найефективніших методів навчання іноземної мови, тому що їх психолого-педагогічною основою є ігрова діяльність, яка робить великий внесок у психічний розвиток особистості. У грі активізуються розумові процеси і зростає мотивація до вивчення іноземної мови. І так само те, що ігрові форми та прийоми дуже різноманітні і можуть бути використані на кожному етапі роботи з лексикою. Наголошено, що на перших етапах доречно використовувати типові ігрові вправи, які зроблять запам'ятовування слів цікавим заняттям, дозволяють створювати цілком реальні ситуації спілкування між учасниками гри. Тому ігри особливо актуальні на заключних етапах роботи з новою лексикою, у яких відбувається вживання слів у мові у конкретних ігрових ситуаціях. Ігрові методи навчання є різноманітними. Залежно від педагогічних цілей, методів організації, рівня володіння мовою виділяють кілька груп ігор. Сюжетно-рольові та інтелектуальні, наприклад, вимагають високих знань лексики, оскільки передбачають спонтанні висловлювання гравців. Ігри можуть бути представлені у вигляді ігрових елементів, ситуацій, вправ і бути спрямованими на інші цілі. Ігрові методи різняться залежно кількості учасників, часу проведення тощо. Ігрові методи часто дуже прості за своєю організацією і вимагають спеціального устаткування. Ігрові методи можуть бути використані на кожному уроці іноземної мови.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback