Перегляд за Автор "Трушлякова, Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, ЛесяУ збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
- ДокументФормування навичок самостійної роботи здобувачів початкової освіти в умовах дистанційного опанування інформатичної освітньої галузі(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Трушлякова, ВікторіяКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу формування навичок самостійної роботи здобувачів початкової освіти в умовах дистанційного опанування інформатичної освітньої галузі. У роботі обґрунтовано актуальність даної проблеми в контексті сучасних освітніх викликів, зокрема необхідності розвитку автономності та самоорганізації учнів початкової школи в умовах віддаленого навчання. Розглянуто теоретичні підходи до визначення поняття «самостійна робота», зокрема у психолого-педагогічному аспекті. Проведено аналіз викликів і тенденцій щодо організації самостійної роботи в дистанційній освіті, а також проаналізовано досвід використання різних методик на уроках інформатики. Дослідження містить визначення критеріїв та рівнів сформованості навичок самостійної роботи у молодших школярів, розробку та апробацію методики педагогічного експерименту з метою підвищення ефективності організації такої діяльності. Результати дослідження можуть бути використані вчителями початкової школи, методистами та розробниками освітніх програм для вдосконалення методичних підходів до організації дистанційного навчання та формування ключових компетентностей учнів.